Vizita pe Platforma Magurele


Vineri,4 mai 2012, am fost intr-o vizita speciala pe Platforma de la Magurele. Trebuie sa va spun ca totul a fost peste asteptarile mele: am fost primiti in cel mai cald mod si totul era organizat la minut. Au fost gandite vizite si experimente pentru nivelul copiilor. Nu stiu ce v-au povestit,dar sunt convinsa ca vor ramane repere pentru ceva deosebit. Au vizitat Institutul de seismologie si chiar cand noi eram in camera de inregistrare a evenimentelor, s-a produs un cutremur in Turcia. Astfel copiii au aflat cum sunt inregistrate datele din toata lumea. Am vizitat Institutul de laseri,iar cu totii am tras la tinta,am aflat care sunt aplicatiile in viata de zi cu zi. Foarte mult le-au placut la camera razelor X si au aflat cum se poate vedea interiorul oului kinder. Am vizitat apoi un cabinet,unde cu ajutorul computerelor, copiii au putut sa vada atomii unor materiale,folosindu-se un microscop special.
Am vizitat acceleratorul de particule,iar copiii au luat contact si cu un experiment apreciat: cum se comporta azotul lichid. Au vazut aparate care masurau radiatiile din interiorul Pamantului,dar si cele venite din spatiul cosmic.
La final, toti copiii au fost provocati la o discutie cu directorii institutelor intr-o maniera interactiva si au vazut un film despre aplicatiile stiintei in viata de zi cu zi.
Vezi albumul foto

Puteti citi articolul accesand adresa: http://www.fabricadebani.ro/news.aspx?iid=40033

Un gând despre &8222;Vizita pe Platforma Magurele&8221;

  1. Iulia Stanuca zice:

    Speram sa mearga inainte acest proiect si multumim celor care s-au implicat!
    Copiii au fost fascinati si cu siguranta nu vor uita ceea ce au vazut si facut la Platforma Magurele.

Lasă un răspuns

