Evaluare initiala – propuneri teste


Dragii mei „delfinasi” (doar suntem in clasa a II -a D!),

Stiu cat de mult va poate acapara si acest sfarsit de vacanta pentru un program de relaxare, dar este momentul sa va ganditi la placerea de a va juca cu literele si cu cifrele si sa va masurati astfel nivelul de cunostinte cu care veti incepe scoala.

Avand in vedere ca in prima perioada scolara va urma evaluarea initiala, va propun cateva modele de teste care au fost preluate din site-ul www.didactic.ro         ( va puteti descarca altele si singuri ).

Limba romana: material 1, material 2, material 3, material 4 ;

Matematica: material 1, material 2, material 3, material 4, material 5,material 6;

Stiu ca v-ar placea mai mult o evaluare prin joc pe calculator, dar cred ca ati facut-o deja cu ajutorul CD-ului primit la sfarsitul anului scolar, asa ca acum a venit timpul metodelor traditionale, care isi au si ele rolul bine definit! Cei harnici, nu vor ramane nerasplatiti: vor avea parte de primele calificative foarte bune ( voi aprecia orice material lucrat suplimentar, nu neparat cel recomandat de mine).

Sunteti gata? Cine va primi intaiul „FB”?! Succes! (voi astepta sa-mi spuneti aici cine a terminat de rezolvat toate fisele postate!)

25 de gânduri despre &8222;Evaluare initiala – propuneri teste&8221;

  1. Maria Benim zice:

    Buna seara,
    Eu am terminat astazi de rezolvat toate fisele postate si multe altele.
    Abia astept sa incep scoala, sa va revad pe Dvs. si pe colegi.

    • Bun gasit, Maria! Ce bucurie mi-ai facut! Esti prima care mi-a transmis (aici) faptul ca ai rezolvat fisele, ceea ce inseamna ca ti-ai reimprospatat cunostintele si esti pregatita de inceperea scolii.Ma voi tine de promisiune si vei avea „FB” chiar din prima zi a clasei a II-a. Felicitari!

    • Draga Radu, mi-ai implinit asteptarile si te-ai straduit la fel de mult ca in timpul anului scolar! Sunt incantata de activitatea ta si vei primi si tu un binemeritat „FB”.
      M-ai uns pe suflet afland ca nu ai uitat tabara si ca vrei sa acorzi o asa mare importanta amintirilor ei. Iti primesc imbratisarea cu acelasi drag!

  2. Iulia Stanuca zice:

    Sarut mana si bine v-am gasit!

    Ieri am terminat si eu toate fisele de lucrat. Felicitari, Maria!

    Astept cu nerabdare sa ne revedem! Va salut pe toti!

    Matei Stanuca

    • Esti la fel de energic cum te stiam,Matei! Ambitia ta de a lucra fisele printre primii, iti aduce si tie mult asteptatul „FB”. Ti-l voi darui cu mare placere la inceputul anului scolar. Apreciez in mod deosebit fair-play-ul de care ai dat dovada felicitand-o pe Maria. Te imbratisez cu speranta ca ne vom revedea cu bine!

    • Te asteptam sa-mi dai vesti bune,David! Cu rabdarea ce te caracterizeaza ai incheiat misiunea care iti aduce si tie calificativul „FB”. Faptul ca testele ti s-au parut interesante, inseamna ca le-ai lucrat cu placere si nu pot decat sa ma bucur.O imbratisare spune multe despre ceea ce simti,asa ca te iau si eu in brate cu mult drag!

  3. Paul Paraschiv zice:

    Buna dimineata! Va dau si eu de stire ca am terminat cu bine. 🙂
    Salutari tuturor si felicitari celor care au ajuns mai repede la intalnirea de pe site. Sunt convins ca toti colegii sau majoritatea au rezolvat fisele, dar n-au reusit sa se intalneasca aici…!! cu drag, Paul

    • Buna dimineata,Paul! Esti o surpriza minunata pentru mine sa te regasesc aici, printre cei mai harnici copii! Stiam cat de mult iti plac provocarile,dar sa termini asa repede fisele este pentru mine un semn ca acum,in clasa a II-a, ti-ai propus sa ceri mai mult de la tine.Te stiu ambitios,iar acum ca ai rezolvat testele, vei primi cu mare drag calificativul „FB”.Incurajarea ta pentru ceilalti este binevenita si ii astept si pe ei cu finalizarea evaluarilor pana la inceperea scolii!
      Felicitari si imbratisari!

  4. Anonim zice:

    Buna seara!
    Am terminat si eu fisele. Astept cu nerabdare sa va reintalnesc, sa-mi revad colegii si clasa. Felicitari colegilor care deja au terminat fisele si „spor la treaba” celorlalti.

    • Pentru „Anonimul” semnat…Ianis, am o recompensa pe masura seriozitatii sale: un mare „FB”! Bine ai venit,dragul meu Ianis, mai ales ca nu ai sosit cu mana goala…abia astept sa-ti vad fisele rezolvate si sunt sigura ca vei dori sa-mi povestesti si despre lecturile citite in vacanta.
      Din toata inima,iti transmit felicitarile mele!

    • Ceea ce era important s-a infapuit: Rares a recapitulat materia si si-a reimprospatat astfel cunostintele. Nu este nicio suparare pentru cei care nu reusesc sa posteze aici finalizarea fiselor si este de ajuns sa mi le aduca rezolvate la scoala.
      Draga Rares, pentru ca ti-ai dat silinta sa inchei cu bine provocarea aceasta, eu te rasplatesc asa, in vazul tuturor (si ca premiu pentru reusita publicarii mesajului aici…!) cu un incantator „FB”. Sa nu uiti sa mi-l ceri in prima zi de scoala!

  5. Alina Anghelescu zice:

    Bun gasit !
    Gata si noi …!!!
    Cu o ambitie specifica varstei Alexuta a reusit ca astazi ,pana la aceasta ora, sa fie gata cu rezolvarea fiselor date abia aseara !
    Va imbratisam cu drag pe toti si pe fiecare in parte si asteptam cu mare nerabdare revederea.
    Un sarut special primiti online doamna invatatoare, de la un suflet mic si bun !

    • Nicholas, stii ca ma emotionezi cu prezenta ta? Parca iti vad deja zambetul incantator…Asa as vrea sa fii mereu: dornic de performanta si cu incredere in fortele proprii! Langa un „Bravo!” voi aseza si un „FB”. Te imbratisez si eu cu mult drag!

  6. Elena Gologan zice:

    Buna ziua,
    Sunt Elena, am terminat testele postate de dumneavoastra si vreau sa va spun ca am mai lucrat si altele. De abia astept sa va vad pe dumneavoastra si sa-i cunosc pe noii mei colegi. Ma bucur ca am participat si eu la decorarea clasei mele impreuna cu ceilalti parinti si copii. Din pozele postate, imi dau seama ca am format o echipa grozava ! Abia astept sa inceapa scoala iupi !!!

    • Bine ai venit in clasa noastra, Elena! Se pare ca perioada de acomodare nu se va prelungi prea mult, avand in vedere ca deja ai raspuns pozitiv tuturor provocarilor noastre.Esti o fetita serioasa si constiincioasa, asa ca sigur va fi un an scolar cu realizari. Ai inceput cu dreptul clasa a II-a, pentru ca deja ai obtinut un „FB”. Felicitari, draga noastra Elena!

Lasă un răspuns

