Prima zi de scoala – clasa a II-a D/ 2012


Am intrat cu bucurie in freamatul din curtea scolii si ne cautam din priviri cu totii: cadre didactice,parinti, copii. Am reusit sa ne cuprindem in emotia revederii, iar cu micutii mei delfinasi am facut chiar si o „imbratisare de grup”. Erau nerabdatori sa-si povesteasca despre intamplarile vacantei si cu greu s-au stapanit la intonarea imnului Romaniei. Impresionant a fost momentul intrarii in scoala a copiilor de clasa pregatitoare si de clasa I, care au trecut emotionati prin tunelul de flori, facut de elevii mai mari.

Curtea scolii parea neincapatoare pentru toate sufletele Scolii nr. 149 si totusi, simteam cum noi, cei din clasa a II-a D pulsam intr-o singura inima. M-a sensibilizat momentul cand la intrarea in sala noastra de clasa parintii ne-au facut si noua un pod de flori, ne-au cantat „La multi ani!” si ne-au transmis prin zambetele lor toata disponibilitatea de a fi alaturi de noi cu incurajari si cu implicare!

In clasa ne-am regasit noi, cei care eram si anul trecut,dar putin mai mari si chiar cu promisiuni ca totul va fi si mai bine. Fie ca sperantele noastre sa-si aiba implinirea in rezultate frumoase si caractere educate!

Albumul foto 1 ( oferit de Anghelescu Alexia)

Albumul foto 2 (oferit de Benim Maria)

Albumul foto 3 (oferit de Dragostin David)

Albumul foto 4 (oferit de Covalciuc Cristian)

Albumul claselor pregatitoare si al claselor I (oferit de Benim Maria)

4 gânduri despre &8222;Prima zi de scoala – clasa a II-a D/ 2012&8221;

  1. Teodora Teodorescu zice:

    Am fost alaturi de dumneavoastra, si cel putin eu, am retrait emotiile de anul trecut. Poate nu au fost generate numai de copiii nostri, „care acum sunt mai mari”, dar si de vederea piticilor de la grupele pregatitoare si clasa I.
    Sunt minunati si lumea este mai frumoasa prin ochii lor. Dumnezeu sa-i apere si sa-i indrume in tot ceea ce vor face!

  2. Iulia Stanuca zice:

    Foarte frumoase imaginile! Multumim celor care le-au realizat si celor ce „s-au lasat” fotografiati!
    Succes tuturor, copii, parinti, Doamnei invatatoare, in noul an scolar!

Lasă un răspuns

