Lumea in ochii copilului


Cu promotia de elevi 2007 – 2011, am participat la Proiectul National „Lumea in ochii copilului”, constand in publicarea pe site-ul www.didactic.ro a unor materiale ce ilustreaza activitatea didactica, fiind centrate pe anotimpuri: toamna, iarna si primavara. Ca de fiecare data, creatiile copiilor incanta prin creativitate, dar si prin gingasie. Ne vom aminti cu mare placere de toate momentele in care am adunat materiale, le-am dat forma si am desavarsit temele in mod personal!

Anul scolar 2009 – 2010

Lumea in ochii copilului-Dansul frunzelor

Lumea in ochii copiilor-Iarna,prijej de bucurii

Lumea in ochii copiilor-Zambet de martisor

Anul scolar 2010 – 2011

Dansul frunzelor

Uite,vine Mos Craciun!

Mama in ochii copilului ed.I

Care material v-a placut cel mai mult?

6 gânduri despre &8222;Lumea in ochii copilului&8221;

  1. Buna seara! Am privit imaginile cu tematica pe anotimpuri, lucrate de copii, creatiile lor sunt incantatoare . Cel mai mult imi place tema ,, Uite, vine Mos Craciun! Felicitari promotiei 2007-2011 . Poate fi o provocare pentru noi !

    • Fiecare generatie se remarca printr-o personalitate aparte, asa ca si delfinasii vor avea momentele lor speciale. Deja pot spune ca implicarile lor in proiecte demonstreaza deschiderea spre experimentare si sunt convinsa ca pot realiza adevarate minunatii!

  2. Anonim zice:

    Detineti o arhiva de aur, un tezaur pe care vi l-a daruit o generatie aleasa. Constat, cu drag, ca nu va dezlipiti sufletul de amintirea copiilor care au scris o importanta pagina in istoria Scolii nr. 149. Am parcurs cu placere toate materialele asupra carora si-au pus semnatura micii artisti si m-am regasit in „ochii copiilor…clasei a IV-a D”:) Creatiile lor sunt geniale si-mi lasa impresia ca se desavarsesc odata cu trecerea anilor. Sunteti foarte bogata! iar eu dublu norocoasa, intrucat sunt martora performantelor a doua generatii de exceptie:) Cuvinte mari pentru unii, bucurie pentru mine!:)

  3. Iulia Stanuca zice:

    Doamna, nu incetati sa ne bucurati sufletele!
    Totul este minunat si fiecare tema are splendoarea ei. Chiar imi este greu sa spun care m-a emotionat mai mult, caci la fiecare click am simtit aceeasi tresarire! Acolo sunt sufletele lor si al celei care stie sa scoata la iveala tot ce-i mai sensibil si mai bun!
    Si acum, iar va multumesc! Ce sa fac? Daca mi-ati facut ziua mai frumoasa?!

Lasă un răspuns

