„Pinocchio” – din nou sub lupa copiilor


Pentru ca le-am promis colegilor mei ca nu-i voi lasa stingheri prea multa vreme, iata ca am reusit si eu sa „rezum” povestea papusii buclucase! Le-am dat ocazia si i-am lasat suficient sa se „lafaie” printre voturi, dar sper ca acum ii voi prinde din urma…

Sper sa va placa, pentru ca l-am realizat cu drag!

Matei Stanuca

Anul trecut, printre alte carti imprumutate de la biblioteca, Matei s-a bucurat si de lecturarea acestei incursiuni in viata unui copil nazdravan, neascultator, mincinos. Pentru a raspunde provocarii, Matei s-a straduit sa puna pe hartie, in cat de putine cuvinte, ceea ce a inteles si a invatat din aceasta poveste

Iulia  Stanuca

Lectura placuta…aici: Pinocchio -Stanuca !

8 gânduri despre &8222;„Pinocchio” – din nou sub lupa copiilor&8221;

  1. Gabriela Covalciuc zice:

    Bravo, Matei! A meritat asteptarea! Primul vot vine de la Cristi si pleaca direct catre tine pentru a-ti recunoaste meritele! La cat mai multe aprecieri!

  2. Iulia Stanuca zice:

    Va multumesc sincer pentru aprecieri si pentru voturi si ma bucur mult ca fac parte din aceasta echipa! Va salut cu drag si-i astept si pe ceilalti sa ne insoteasca!

Lasă un răspuns

