Excursie – Pietrosani (Pitesti)


Cate lucruri se pot face intr-o zi! Vineri, 26.10.2012, am fost intr-o excursie care ne-a oferit distractie, joaca, dar si atelier de invatare practica. Sa va spunem mai multe…

Ne-am imbarcat dimineata, iar emotiile au fost speciale deoarece alaturi de noi s-au aflat in autocar si elevii de la clasa I C, impreuna cu doamna lor profesor Domnica Boboc. Daca cei mici se aflau la prima excursie ca nou colectiv format, delfinasii clasei a II-a D se puteau numi deja excursionisti veritabili, avand la activ mult mai multe „iesiri”. Atmosfera din autocar a fost incalzita de cantecele copiilor, de jocurile lor si de ghicitorile care le-au pus in valoare istetimea.

Am parcurs autostrada Bucuresti – Pitesti, apoi am ajuns la Pietrosani. Am fost intampinati cu ospitalitate si condusi la Ferma de animale. Copiii s-au bucurat de fiecare informatie pe care au aflat-o si au fost incantati ca au avut posibilitatea sa hraneasca chiar ei pasarile.

Periplul a continuat cu cea mai asteptata escala: cea de la Parcul de distractii. Nu va pot reda in cuvinte bucuria cu care micutii au gustat fiecare prilej de joaca: s-au plimbat pe apa – inchisi in mingi gonflabile, au condus ATV-urile, au tras cu arcul, au facut bungee jumping, s-au dat cu tiroliana, apoi s-au „relaxat” la tobogane, leagane si balansoare.

Dupa atata consum de energie am luat o masa calda la pranz, exersand si deprinderile de comportament civilizat. Provocarile zilei au continuat cu vizita la Atelierul de prajituri. Toti am intrat in rolul cofetarilor si am framantat coca, apoi am facut fursecuri pe care le-am pus la cuptor cu gandul ca vom avea primul nostru desert facut impreuna. Drept sa va spun, au iesit niste minunatii pe care le-am consumat cu gandul la o zi pe cinste…

La intoarcerea spre casa, am vizitat Manastirea Corbii de Piatra, care ne-a impresionat prin vechimea lacasului, dar si prin asezamantul sapat in stanca.
Si fotografiile isi au limbajul lor, asa ca le vom lasa si pe ele sa exprime o zi pentru care micutii mi-au multumit in cel mai sincer mod: printr-o imbratisare!
Albumul foto 1 (Oferit de doamna Radu Monica, care ne-a insotit si ne-a supravegheat…parinteste)

Albumul foto 2 (Oferit de doamna Radu Monica)

5 gânduri despre &8222;Excursie – Pietrosani (Pitesti)&8221;

  1. Andreea Bajan zice:

    O excursie minunata in care David s-a distrat de minune! Va multumim pentru daruirea si dragostea cu care ii inconjurati pe copii, atat la scoala, cat si la evenimentele extrascolare!

  2. Anonim zice:

    Cand pui multa dragoste si bucurie in realizarea unui lucru, sigur va iesi ceva nemaipomenit! Matei a fost foarte incantat de ceea ce au facut (fursecuri), dar si de cum au petrecut. A fost fascinat de plimbarea cu mingea si de faptul ca a interpretat rolul lui Robin Hood (desi trebuie sa mai exerseze la tintit)!
    Apoi vizita manastirii din pestera, „atat de veche, unde se retrageau dacii”, care l-a impresionat foarte mult!
    Dupa cum s-a exprimat si Matei din tot sufletelul lui: Doamna, va multumim ca le-ati oferit aceste momente de destindere, descarcare a energiei si bucurie maxima!

Lasă un răspuns

