Năzbâtii din vacanţa albă!


Dragii mei delfinaşi,

429389_492843634080718_1463151958_n.jpgVacanţa albă (iarna aceasta chiar a fost cuprinsă de nonculoare) se apropie de final. Deja îmi imaginez prima zi de şcoală când, însetaţi de a împartăşi cu mine experienţele vacanţei, mă luaţi cu asalt povestindu-mi despre Moş Crăciun, despre sărbători, despre zăpada etc. Deoarece începând de luni trebuie să împărtăşesc din pregătirea mea viitoarelor cadre didactice şi nu am timp pentru această nevoie a voastră, vă propun o joacă, aşa cum vă place vouă…

Vă invit să-mi scrieţi aici, la COMENTARIU, timp de o săptămână (până vineri, 17.01.2013) despre ceea ce v-a bucurat  în vacanţa de iarnă. Dacă doriţi să scrieţi mai mult sau să ataşaţi poze, desene vă rog să – mi trimiteţi materialele pe adresa mea de email şi o să fac publicări separate, sub forma unui articol.

Şi acum motivaţia!!!  Pentru cei dornici să-şi publice aici impresiile le voi oferi organizarea unei vizite la Muzeul Naţional de Istorie Naturală Grigore Antipa ! ( mai avem fonduri de la vânzările din cadrul târgurilor)

muzeul-antipa-se-redeschide-3

Dacă şi cei mari (fraţi, surori, părinţi, bunici) vor să beneficieze de încântătorul premiu, trebuie să respecte aceleaşi reguli, aşa că…vă doresc inspiraţie literară, avânt curajos şi deschidere spre provocări!

4 gânduri despre &8222;Năzbâtii din vacanţa albă!&8221;

  1. Paul Paraschiv zice:

    Bine v-am regasit! O parte din vacanta de iarna am petrecut-o la tara la bunici. E o bucurie sa petrec timpul cu ei, deoarece ii vad foarte rar. M-am bucurat de zapada, m-am dat cu saniuta si am construit un iglu. Am reusit sa petrec mai mult timp cu parintii si bunicii mei. Aceste momente simple petrecute alaturi de cei dragi ma fac fericit. Salutari tuturor! Paul

  2. Dragă Paul, momentele despre care ne vorbeşti, nu sunt deloc simple, ele exprimă adevărata bogăţie a copilăriei. Câte nostalgii ne trezesc şi nouă, adulţilor, aceste jocuri ale vacanţei! Mă bucur mult pentru emoţiile pe care le-ai trăit şi mai ales pentru că ai vrut să le împărtăşeşti cu noi. Abia aştept să-ţi văd zâmbetul fericit, în prima zi de şcoală!

  3. Maria Benim zice:

    Super vacanta, Paul! Mi-ar place si mie sa am bunici la tara unde sa imi petrec timpul liber si sa ma lase sa fac tot ce vreau.

    Eu in vacanta m-am jucat cu prietenii mei de la bloc, am mers cu ei la patinoar, am alergat prin zapada si mi-am facut si timp pentru lectii.

    Inainte de Craciun, cand faceam quilling cu mama, am auzit soneria la usa. Eu i-am zis mamei ca sunt colindatorii si am mers sa le deschidem. Dar la usa nu era nimeni, decat un brad care avea prins un biletel pe care scria Maria Benim. L-am luat in casa, l-am pus pe hol si l-am asteptat si pe tata sa vina acasa de la magazin. Cand s-a intors i-am povestit cum a venit bradul singur acasa la noi, dar el nu ne-a crezut. Am impodobit singura bradul si a iesit splendid! In dimineata de Craciun sub brad am gasit cadouri pentru toti. Printre altele eu am primit o enciclopedie uriasa cu animale care cantareste 3.5 kg.

    Dupa Revelion am fost la Azuga la schi. Ziua am schiat pe partia Cazacu si seara pe Sorica care este pentru schiori avansati. Partia Sorica este abrupta la inceput, apoi este mai lina, apoi iar abrupta iar la sfarsit se termina cu o movila. Incercam sa trec mereu peste acea movila. Mamei mele ii era frica si l-a rugat pe Costin, profesorul meu de tenis si instructor de schi, sa stea langa mine pe partie. Am fost extraordinar de incantata In ultima zi cand Costin m-a lasat sa ma dau singura pe partia Cazacu chiar din varf.

    A fost o vacanta grozava!

    • Bine ai venit,Maria, in clubul celor care isi deapana amintirile! Ma impresioneaza placut sa constat cum iti depasesti limitele cu fiecare noua provocare! Esti o fetita puternica si curajoasa. Se pare ca ti-ai exersat ambitia, dar si simtul artistic, asa ca abia te astept la scoala pentru noi planuri!

Lasă un răspuns

