Năzbâtii din vacanţa albă (1)


Revelion la Paris

„Am plecat dimineaţă cu autocarul spre Paris, unde am petrecut Revelionul împreună cu părinţii. După trei zile foarte obositoare, dar în acelaşi timp minunate, în care am văzut Budapesta, Viena, Nuremberg şi Luxemburgul, am ajuns la Paris. La Paris am vizitat turnul Montparnasse, muzeul Luvru unde am văzut-o pe Monalisa pictată de Leonardo Da Vinci, am vizitat grădinile de la Versailles, am făcut croaziera pe Sena, am vizitat Notre Dame si basilica Sacre Coeur şi asta în doar 2 zile. Trecerea dintre ani am serbat-o pe frumosul bulevard Champs Elysees împodobit festiv, dar am fost dezamăgit că nu au fost artificii ca la noi.
La întoarcere am vizitat şi alte oraşe din Franţa şi Germania. M-am întors cu multe amintiri şi cu satisfacţia că am văzut locul unde a trăit Cocoşatul.
Astept cu nerăbdare începerea şcolii şi mă bucur că am putut să vă povestesc în câteva enunţuri excursia mea la Paris!”

Cu drag,
David Băjan

poză Bajan2poză Bajan 1

Frumoasă vacanţă, David! Îţi multumim că ai împărtăşit alături de noi senzaţiile şi trăirile noi pe care le-ai avut trecând prin atâtea locuri încărcate de istorie. Văzută prin ochii tăi, vacanţa a fost un vis împlinit!

11 gânduri despre &8222;Năzbâtii din vacanţa albă (1)&8221;

    • Draga David, trebuie sa toleram diversitatea oamenilor! Important este ca tu te-ai imbogatit sufleteste dupa aceasta vacanta si iti multumesc pentru ca ai vrut sa impartasesti cu noi sentimentele tale. Esti un copil sensibil si stiu ca doar pentru prieteni ai face acest gest de apropiere!

  1. Elena Gologan zice:

    Buna David! Nu te supara ca cineva ti-a luat din stele. Oricum mie una imi place compunerea ta! Ai fost primul care ai dat curs provocarii doamnei noastre Invatatoare. Felicitari!

  2. Iulia Stanuca zice:

    Mie mi-a dat cineva „unlike”, asa ca te rog sa nu fi trist! Se poate chiar mai rau, sa zic asa… Nu putem sa-i multumim pe toti! Compunerea ta a fost reusita, iar vacanta pare sa fi fost la fel. Felicitari, David!
    Cu drag, Matei Stanuca

Lasă un răspuns

