Vacanţa mea


DSC_0460 (Medium)„In vacanta m-am simtit foarte bine! Craciunul l-am sarbatorit impreuna cu parintii mei. Au mai venit unchii si matusile mele, impreuna cu verisorii mei. Am fost cuminti si am primit daruri de la Mosu! De Revelion am plecat la Sibiu unde ne-am cazat la Hotel Class. De cateva ori am mers in centru, la Targul de Craciun si am mancat gulas. Am vizitat Muzeul Satului unde am vazut mori de vant, mori de apa, teascuri cu unu si doua suruburi, care storceau mere si struguri. Dar era foarte frig si n-am putut sa-l vedem pe tot, asa ca vom mai merge si la vara.
Intr-o zi am mers la Sibiel, un sat foarte frumos dar inghetat, in alta zi am vizitat Catedrala Ortodoxa, care era extrem de mare, frumos pictata si era cald inauntru.
La hotel mi-am facut mai multi prieteni : Mihai, Ana, Alina, Kasy, Radu, Ana si Raluca. Impreuna ne-am distrat la petrecerea de Revelion. Imediat dupa miezul noptii, am sorcovit musafirii din restaurant.
A fost o vacanta foarte frumoasa!

Cu drag, Rareş Teodorescu”

Ne-ai descris un Crăciun magic alături de familia ta. Faptul că ai putut vizita locuri interesante a adus un plus de savoare. Sper să ţii legătura cu prietenii pe care ţi i-ai făcut, să le scrii şi poate să le recomanzi vizitarea acestui blog, în care tu ai facut primii paşi de scriitor. Mulţumim, Rareş, pentru dorinţa de a ne transmite aceste amintiri ale copilăriei tale!

Lasă un răspuns

