Ce bine e în vacanţă!


DSC_8966„Eu de-abia am asteptat sa vina vacanta de iarna, mai ales ca stiam ca urma sa primesc cadouri de la Mos Craciun si nu numai. Asadar in ajunul sarbatorii am ajutat-o pe mami la prajituri si alte pregatiri. Mama mea e foarte priceputa la aranjarea meselor festive si ma face sa ma simt bine. Ajunul Craciunului a fost foarte frumos pentru ca l-am vazut pe Mosul in carne si oase si impreuna cu fratele si verisorul meu am spus poezii si am primit cadouri. Tot in seara de Ajun am fost la sanius. A fost asa de frumos! Luna se oglindea in luciul ghetii, iar noi eram rosii in obraji si obositi, dar nespus de fericiti.
In zilele urmatoare m-am jucat diferite jocuri la consola si la calculator. Unul dintre jocuri este foarte distractiv pentru ca imi pune costumatii haioase in timp ce ma misc.
In seara de revelion am fost cu mami si cu prietenii nostri in centrul orasului unde am vazut artificiile. A fost senzational!
Mi-a placut in vacanta de iarna, dar de-abia asteptam sa vin la scoala sa-mi vad colegii si pe Doamna.

Cu drag, Matei Cioroianu”

Aveam mereu nostalgia vacanţelor petrecute la bunici, cu jocurile în aer liber, cu compania animalelor din ogradă şi cu libertatea dată de un program pe care ni-l făceam singuri…Constat cu mare bucurie că şi voi aveti parte de răsfăţul deconectării şi de nenumărate distracţii. Aş încerca şi eu jocul despre care ne vorbeşti, iar despre prăjituri, ce să spun, deja eşti expert…nu pot uita cum ne-ai adus la şcoală fursecuri făcute după reţeta aflată din excursie. Mulţumim, Matei, pentru compunerea ta şi sper că vei participa şi la alte asemenea provocări!

5 gânduri despre &8222;Ce bine e în vacanţă!&8221;

  1. tarnea alina zice:

    Buna ziua, vacanta de iarna a Patriciei a fost minunata. Impreuna cu familia a asteptat cu nerabdare sarbatorile de iarna si in special pe Mos Craciun. Mosul a fost generos si, desi a ajuns aproape de ziua la ea acasa, i-a adus exact cadoul pe care si l-a dorit. In semn de recunostinta Paty si-a continuat vacanta impartindu-si timpul intre temele suplimentare si joaca, declarand chiar ca asteapta cu nerabdare inceperea scolii si reintalnirea cu colegii si cu doamna invatatoare. Cu drag, Paty si mama

    ________________________________

  2. tarnea alina zice:

    Buna ziua, in vacanta de iarna Ianis s-a bucurat de timpul liber pe care l-a avut la dispozitie. A impodobit bradul si a decorat intreaga casa cu tot felul de ornamente specifice sarbatorilor de iarna. Impresionat probabil de stradania lui, Mos Craciun nu s-a lasat asteptat prea mult. Vacanta a trecut repede. Vizitele la bunici si mersul in parc au facut zilele de iarna mai placute. In ultima saptamana ne-am reamintit de scoala, am citit si ne-am bucurat de zapada care s-a asternut ca in povesti. Cu drag, Ianis si mama

    ________________________________

  3. Cornelia Paraschiv zice:

    Super vacanta, Matei! Confirmam si noi emotia traita la trecerea dintre ani datorita spectacolului de artificii pe muzica genialului pianist Havasi „The storm”!

Lasă un răspuns

