O vacanţă minunată!


P1230382Vacanta mea de iarna a fost o vacanta frumoasa, in care m-am distrat foarte mult alaturi de intreaga mea familie si am experimentat lucruri noi.
O parte din vacanta, am petrecut-o la tara unde m-am putut bucura de zapada alba si pufoasa in fiecare zi. Cea mai amuzanta zi, a fost cand am mers cu caruta la moara si am putut mana calul inhamat la caruta. La moara am vazut cum se macina graul si porumbul iar la intoarcere, din malaiul pus in saci, am facut impreuna cu mama mea o mamaliga mare. Hihihi! Tuturor ne-a placut…chiar daca mai avea „cocoloase”. Tati a avut ideea de a fierbe si lapte, povestindu-mi cum mamaia lui, adica strabunica mea care inca traieste desi e foarte batrana, asa, ii facea mereu mamaliga cu lapte proaspat atunci cand tati o vizita in vacantele lui la tara. Asa ca ne-am dus repede la Maritica, capra finilor si am muls-o. Nu mi-a fost greu, Maritica ma stie de mult timp si nu a fost prima data cand am facut lucrul acesta.
DSCN0693In vacanta am stat cateva zile si la matusile mele cu care ma distrez de fiecare data. Impreuna cu ele am gatit, am invatat sa cos pe etamina, am cantat si am dansat pe melodiile mele preferate. Dar, pe langa toate aceste activitati recreative, am dat si o mana de ajutor la treburile gospodaresti ( treburi gospodaresti, dupa cum spune mama) insa eu stiu ca am dat cu aspiratorul pe la mamaia prin camera, am spalat vasele cu matusica Gina si am aranjat putin camera matusii Elena. Nu a fost obositor pt mine, mie imi place sa ajut, iar sa-mi ajut matusiile pt mine e supeeeeerrr distractie! In zilele acelea, am fost si la shoping hihihi imi place tare mult sa merg la cumparaturi cu matusile mele. Ele ma lasa sa-mi aleg singura lucrurile, asa ca ori de cate ori am ocazia, le invit la shopping si pe mama o las acasa. Nu de alta, dar trebuie sa stea cineva si cu sora mea hahaha.Asa, la una dintre iesiri am avut ocazia de a-mi crea propria ciocolata Heidi, in cadrul unui eveniment organizat in Mall Baneasa. Ciocolata am facut-o pe gustul parintilor mei, am scris” Merry Christmas ” pe ea si le-am daruit-o de Craciun fiind o surpriza pt ei pt ca tinusem secret acest lucru. In alta zi am fost norocoasa: am castigat 3 jucarii de plus, una dupa alta, la un joc electronic, facandu-i pe cei din jurul meu sa se minuneze!
DSC07190Pe langa toate acestea, vreau sa va mai povestesc si despre una dintre activitatiile tineriilor de la Biserica Sfantul Antonie cel Mare, Bisericuta de lemn pe langa care trecem in drum spre scoala, activitate la care ma bucur ca am participat si eu. Tinerii, impreuna cu Parintele Diacon, au vrut sa aduca bucuria Nasterii pruncului Iisus si celor care sunt mai neputinciosi, mai bolnavi, batrani si care nu pot ajunge prea des la frumoasele slujbe care se tin in aceasta perioada a Craciunului. Si ce poate fi mai frumos de Craciun, decat sa auzi colinde? Asa ca ne-am pus pe treaba, si din timp, am inceput sa facem repetii, astfel incat, in ajunul Craciunului, am mers cu colindul la oamenii batrani si bolnavi. Nu i-am uitat nici pe cei dragi, asa ca le-am urat de bine si familiilor noastre, inclusiv familiei Parintelui Diacon si vecinului meu de bloc si coleg de clasa, Paul Paraschiv. Multumesc Parintelui care ne-a fost alaturi si ne-a invatat un alt mod de a face „bine”. Iar ideea a prins repede si la parintii mei, mergand si ei pe urma la colindat. Ma bucur ca am fost un exemplu pt parintii mei *:) happy.
As mai avea multe de povestit, dar mama ma anunta ca s-a apropiat ora de culcare, asa ca trebuie sa inchei. Insa, nu pot face asta fara sa amintesc si de iesirea in parcul Titan alaturi de colegul meu de banca: David Dragostin alaturi de care am petrecut o frumoasa dupa-amiaza.
Ce vacanta grozava ! „

Multumim,

Elena,Gina & mami!

IMG713

M-ai impresionat, draga mea cu aromele acestei vacanţe! Stilul tău jucăuş de a povesti, m-a introdus într-o atmosferă plină de autenticitate a unei sărbători petrecute în mod tradiţional (în cea mai mare parte). Sper ca şi vizitatorii blog-ului să aprecieze atât redactarea, cât şi întâmplările propriu-zise, iar eu îţi voi oferi cu drag un loc în grupul exploratorilor naturii care vor merge la Muzeul Antipa.

32 de gânduri despre &8222;O vacanţă minunată!&8221;

  1. Anonim zice:

    Draga Elena, te felicit pentru initiativa de a-ti face cunoscute, intr-un mod atat de frumos, impresiile din vacanta de iarna! Faptul ca ti-ai dorit sa impartasesti mare parte din bucuriile tale doamnei invatatoare si colegilor tai, este de asemenea un gest frumos, venit din sufletul tau luminos si cald. Le felicit de asemenea si pe Gina si pe mamica ta, care te-au sustinut si ajutat in hotararea ta. Faci parte din cate se vede dintr-o familie frumoasa si mare, si esti inconjurata de foarte multi prieteni.De aceea iti spun si pe aceasta cale ca sunt foarte incantata sa fac parte din cei ce te cunosc,pentru ca esti minunata ! Iti urez mult succes in tot ceea ce vei intreprinde pe mai departe!

  2. Andreeiuta zice:

    Elenuta, compunerea ta este minunata!!! Imi place foarte mult ca in familia ta se pastreaza traditiile romanesti din mosi stramosi 🙂 . Povestea cu mamaliga si laptele a fost foarte draguta! Poate data viitoare ma iei si pe mine sa ma bucur de o asemenea masa si de aerul curat si poate, sa o cunosc si eu pe Maritica despre care ai povestit atat de frumos. FELICITARI!!!

  3. Elena Gologan zice:

    Multumesc Andreeuta pentru cuvintele frumoase! Normal ca o sa te luam si pe tine data viitoare cand o sa ne mai ducem. Insa inainte trebuie sa ne consultam si cu parintii nostri. Te pup.

  4. Cornelia Paraschiv zice:

    Stiam ca esti o fetita inteleapta si profunda. Acum am descoperit si partea ta ghidusa si pusa pe sotii. Ai petrecut o vacanta de poveste, inconjurata de iubire, oameni calzi si buni. Multumim pentru colindele minunate cu care ne-ati mangaiat sufletele! cu drag, Paul, mami si tati

    • Elena Gologan zice:

      Multumesc Paul pentru urari! Am avut o vacanta frumoasa cu familia si cei dragi noua, asa cum ai avut si tu. Intr-adevar, colindele sunt o mangaiere pentru sufletele noastre. Va pupam.

  5. Anonim zice:

    Felicitari Elena,
    Iti multumim pentru faptul ca ai reusit sa redai intr-un mod original si placut trairile tale din vacanta. Atmosfera calda si reconfortanta in care ne-ai introdus prin minunata ta compunere ne aminteste fiecaruia dintre noi de copilaria universala. Nu stiu de ce dar citindu-ti compunerea, gandul m-a purtat la Creanga si la copilaria lui Nica… Iti multumim ca ai ales sa ne impartasesti si noua din trairile tale dar si pentru stilul tau literar care aduce buna dispozitie si relaxare intocmai cu parfumul pe care l-a lasat in urma sa vacanta de iarna!
    Bravo tie dar si familiei tale care ti-a oferit posibilitatea sa traiesti aceste clipe minunate.
    Te imbratisam cu dor!

    • Elena Gologan zice:

      Multumesc Speranta si Daniel pentru urarile facute atat de frumos! Despre Nica si nazdravaniile pe care el le facea in vacante pot spune ca nu sunt prea diferite de nazdravaniile mele. Despre copilaria universala, este adevarat ca am avut parte de o vacanta minunata ca toti ceilalti colegi ai mei care au trimis si ei compuneriile ca si mine. De-abea astept sa citesti si compuneriile colegilor mei, mai ales cea a lui David Dragostin care mi-a placut cel mai mult dintre toate. Sa ii votezi! Astept cu nerabdare sa veniti pe la noi in vizita!Salutari din Bucuresti pentru Iasi!!!! hihihi!

      • Anonim zice:

        Draga noastra,
        Vom incerca sa citim si alte compuneri ale colegilor tai in limita timpului disponibil. Ma bucur pentru voi, generatia de astazi pentru ca aveti atatea posibilitati de comunicare si de exprimare a trairilor personale.Ne bucuram ca avem atatia copiii talentati atat in capitala cat si in provincie.
        Doamne ajuta pentru noi succese atat tie cat si colegilor tai.
        O felicit in mod deosebit pe doamna ta invatatoare pentru tot efortul dumneaei de a va da o educatie aleasa.

    • Elena gologan si Antonia zice:

      Multumesc Lucia! si eu si Antonia te imbratisam cu drag.Mami vrea sa ne vedem cat mai repede hihihi si eu la fel. Te pup hihihi

  6. @ Buna seara !
    O relatare mai frumoasa a unei VACANTE de IARNA nici ca se putea !
    De unde se vede si telentul de a povesti .
    Si mie imi place sa impartasesc cu alte persoane trairile din concedii, drumetii sau intalniri aniversare .
    M-ar bucura enorm daca ati trece pe:
    http://aliosapopovici.wordpress.com/
    la PAGINI :
    ” Dupa 40 de ani ”
    sau pe :
    http://aliosapopovici.wordpress.com/2012/08/14/
    http://aliosapopovici.wordpress.com/2012/08/27/
    Weekend placut !
    Cu stima si respect,
    Aliosa.

    • Elena Gologan zice:

      Multumesc, Domnule Aliosa.Ma bucur ca si Dumneavoastra apreciati compunerea mea. Va urez toate cele bune si, scuzati ,,intarzierea” cu care am raspuns.

Lasă un răspuns

