Vacanţa Ioanei


20130114_185650„Buna !
Vacanta aceasta de iarna a fost atat de frumoasa incat nici nu stiu cand a trecut.
Pentru ca nu am plecat din Bucuresti parintii mei au incercat sa-mi gaseasca diverse activitati distractive. Sunt foarte bucuroasa ca am invatat sa patinez. Imi place atat de mult incat as sta toata ziua pe patinoar.
Imi place foarte mult si zapada asa ca, atunci cand am avut ocazia, m-am jucat impreuna cu vecinii de la bloc. Sarbatorile le-am petrecut in familie impreuna cu verisorul meu drag, Alex. Are aproape 5 luni si il iubesc foarte mult.
Am mai avut si alte activitati interesante: am colindat, am modelat lut, am creeat modele pentru tricouri( asta chiar a fost amuzant).
A, si altceva……am terminat de citit “Insemnarile unei pustoaice”. Este o carte interesanta pentru o fetita moderna, asa ca mine. Nu credeti?

Cu drag, Ioana”

20130114_185612 20130113_113449

Te felicit, draga mea, pentru că ai învăţat să patinezi, ceea ce înseamnă că nu vei uita această vacanţă! Este momentul să confirm: eşti o fetiţă modernă atât prin prezenţă, cât şi prin eleganţa cu care relaţionezi cu colegii şi de aceea eşti atât de plăcută! Şi acum să aflăm: cine a mai citit „Însemnările unei puştoaice?”

2 gânduri despre &8222;Vacanţa Ioanei&8221;

  1. Cornelia Paraschiv zice:

    Buna, Ioana! Ce om de zapada vesel si dragut! Iar realizarea de modele pentru tricouri si modelatul in lut sunt un mod placut de petrecere a timpului liber in zilele friguroase de iarna. Felicitari pentru idei! Paul

  2. Elena Gologan zice:

    Buna Ioana! Imi place mult compunerea ta. Ma bucur ca ai invatat sa patinezi. Si mie imi place sa patinez, poate mergem intr-o zi la patinoar.Ce zici?

Lasă un răspuns

