Impresii din vacanţă


DSC_9025„Buna ziua dragi colegi si Doamna invatatoare!

Abia am asteptat vacanta de iarna,mai ales ca a nins si m-am bucurat de zapada.
Am mers la bunici si m-am dat cu ligheanul pe partia facuta de mine.
Am facut un om de zapada impreuna cu verisoara mea Andreea,am ajutat bunicii sa dea
zapada la o parte,am colindat,am impodobit bradul si l-am asteptat pe Mos Craciun.
Revelionul l-am petrecut in discoteca Calise cu multi prieteni.
Mos Craciun a fost darnic cu mine,mi-a adus multe cadouri si acasa si la bunici.
In rest am facut cateva teme de vacanta, am citit si am asteptat sa incepem scoala.

Cu drag, Teodora”

Minunată vacanţă, Teo! Ai valorificat fiecare zi într-un mod plăcut şi distractiv.Cred că la discotecă ai fost o mică vedetă, având în vedere cât de bine ştii să dansezi. Aşteptăm impresii şi de la alte evenimente.

 

Un gând despre &8222;Impresii din vacanţă&8221;

Lasă un răspuns

