Vacanţa Dariei


DSC_2855Vacanta aceasta a fost atat de frumoasa ca nu stiu cand a trecut.

Am fost la bunica la tara. Ulitele aratau ca intr-o poezie de Cosbuc. Pomii erau impodobiti de zapada alba si stralucitoare. Cuibul randunelelor din prispa casei bunicii este trist si parasit. Randunica si puii ei sunt plecati de mult. Vor veni la primavara!Pisica sta la caldura in spatele sobei calde.

Ulitele ereau pline de copii veseli cu obraji imbujorati.Bunicul ne-a dus pe derdelus cu sania. Bunica, toata ziua, ne pregatea dulciuri, iar noi, copiii, alergam de colo-colo.

Intr-o zi am construit un om de zapada urias. Era mai mare ca noi. Catalin, verisorul meu, i-a pus o oala in cap, iar fratele meu o matura si un morcov, drept nas. Eu i-am pus fularul meu sa-i tina cald.

Parfumul, din casa bunici, din timpul vacantei de iarna, nu il voi uita niciodata!

2012-08-19 10.38.28

 Deja ne transmiţi unduirile mângâietoare ale vacanţei de iarnă şi nu pot să fiu decât încântată de cum găseşti bucurii în lucruri simple…Sper că şi fratele tău a simţit din plin bunătatea perioadei de odihnă!

5 gânduri despre &8222;Vacanţa Dariei&8221;

Lasă un răspuns

