Vacanţa sărbătorilor de iarnă


„Bun gasit tuturor !

Am asteptat cu nerabdare zilele de vacanta , deoarece stiam ca acele zile au o incarcatura speciala, ma refer la Craciun- cu tot ce inseamna datini si obiceiuri romanesti , de care eu si familia mea ne-am bucurat din plin . Am pasit in noul an cu bine , sanatosi , dornici de a ne fixa obiective noi. Nu am plecat din Bucuresti in aceasta perioada de vacanta , parintii mei au lucrat , iar eu si sora mea ne-am odihnit , am jucat jocuri pe calculator , am iesit – ne-am plimbat , iar cateva zile m-am intalnit cu Radu si Nicholas pentru a ne juca impreuna in parc . La sfarsit de saptamana , mergeam in IOR unde ne-am dat cu sania , am mers mult pe jos , dar am hranit si ratele de pe lac . Intr-o zi m-am intalnit cu Elena , am mers impreuna in parc, si ne-am bucurat de zapada proaspat asternuta . Au fost zile odihnitoare , relaxante, de care am incercat sa profit . Nu am uitat sa citesc cate ceva , sa vizionez filme si emisiuni Tv. , dar sa ascult si muzica preferata . Am revenit , sper , cu forte proaspete … dornic de a merge la Antipa ! Cu drag , David Dragostin”

DSCN0901 DSCN0888 DSCN0886

Mă bucur foarte mult, David, că ai avut parte şi de întâlniri cu colegii. Atâtea activităţi în aer liber cred ca ţi-au adus prospeţimea iernii. Pozele descriu în mod real cât de bine te-ai integrat tu în natura albă. Mulţumim pentru gândurile tale!

4 gânduri despre &8222;Vacanţa sărbătorilor de iarnă&8221;

Lasă un răspuns

