Vacanţa aduce bucurii


Calin portret „Bun gasit!

Calin si-a petrecut vacanta de iarna la Govora, la bunicii din partea tatalui. Acolo a fost minunat, deoarece zapada era foarte buna pentru derdelus. Bunicul i-a dat dreptate lui Cosbuc care spunea:
„Sunt copii. Cu multe sănii,
De pe coastă vin ţipând
Şi se-mping şi sar râzând;”
Cat era ziua de lunga, copiii stateau la sanius si se jucau zgomotos. Toti erau veseli ca se intalneau, ca se jucau impreuna, ca inventau tot felul de jocuri.
Cand s-a intors de la Govora, a facut teme, a citit, s-a jucat la calculator, ne-am plimbat in parc, s-a jucat cu sora lui, a fost la antrenament, la baschet.
Vacanta de iarna a fost minunata!

Calin si mama”

DSC_8693„Buna ziua!

Ma numesc Adrian si as dori sa va spun ca m-am simtit foarte bine in vacanta de iarna. Am fost plecat la bunici si m-am jucat cu prietenii de acolo. Mi-a placut sa-mi reintalnesc rudele si sa petrec alaturi de ele sarbatorile. Craciunul a fost special pentru mine, deoarece am gasit sub brad o tableta. Mi-o doream mult, iar Mos Craciun a fost generos. Nu voi uita aceasta vacanta, mai ales ca a fost distractiva si m-am jucat mult  cu zapada!”

Dragii mei băieţi ! Aduceţi o concluzie ştiută, dar acceptată cu deschidere: vacanţa a adus bucurii, iar faptul ca ne-aţi trimis impresiile voastre vă dă dreptul să fiţi în echipa cercetaşilor naturii şi să ne însoţiţi la Muzeul Antipa. Să recunoaştem: cred ca şi acest premiu v-a urnit condeiul…

Un gând despre &8222;Vacanţa aduce bucurii&8221;

Lasă un răspuns

