Vacanţa de iarnă a fetelor


DSC_8991 DSC_8954„Eu mi-am petrecut vacanta la tara, la Calarasi, in comuna Gradistea. Eu si sora mea Ilinca ne-am dat pe un mic derdelus facut de tataie. Tata m-a ajutat sa fac un iglu in care ma strecuram atat eu si Ilincuta cat si cainii nostri Ares (cainele lup) si Sunny( labradorul). Acest lucru ne -a amuzat.
In ziua de Craciun m-am distrat cu familia. Am servit tot felul de bunatati. Impreuna cu familia mea mare a participat si Misi, bona mea. Ce mult mi-a placut la tara! As vrea sa dau timpul inapoi si ma mai distrez inca o data la fel…
Ana Radulescu

P1230279” Ce frumos a fost in vacanta mea! Intr-o zi, am fost la un curs unde am invatat despre florile bumbacului. Am fost impresionata cand ni s-a dat voie sa facem si noi aranajamente. Eu am lucrat cu dantela si a iesit un buchet foarte frumos. In alta zi am fost la supermarket si l-am vazut pe Mos Craciun. Am participat la un concurs realizand un brad. O saptamana mai tarziu, am fost anuntata ca am castigat un cec in valoare de 400 lei. acestea au fost cele mai importante momente pe care am vrut sa vi le spun.

Cu drag, Rania Rahman

Câte lucruri speciale ne-aţi spus: de la joaca în iglu până la cursul de aranjamente florare, de la petrecerea timpului alături de surioară până la câştigul deosebit! Sper ca vizitatorii noştri să constate că chiar dacă tema articolelor este aceeaşi, poveştile voastre sunt unice prin semnificaţia aparte pe care o daţi voi vieţii, iar prin ochii voştri totul este candid!

Un gând despre &8222;Vacanţa de iarnă a fetelor&8221;

  1. Paul Paraschiv zice:

    ANA, SE PARE CA AVEM PASIUNI C0MUNE, AMANDOI AM CONSTRUIT CATE UN IGLU IN VACANTA! RANIA, SI MIE IMI PLAC FOARTE MULT FLORILE SI UNEORI O AJUT PE VERISOARA MEA SA FACA ARANJAMENTE FLORALE.

Lasă un răspuns

