Vacanţa lui Cristian


DSC_0498 (Medium)„Doamne, ce am mai aşteptat vacanţa de iarnă. Parcă nu mai venea!
Am fost foarte ocupat… În primul rând l-am întâmpinat pe Moş Crăciun, care a venit prima dată la mama la servici. I-am spus poezii şi am primit multe daruri. Nu ştiu cum se face, dar Moş Crăciun ştie mereu ce îmi doresc.”

Cititi aici despre peripeţiile care l-au făcut pe Cristian să fie ca un om mare…adică foarte ocupat!

Vacanta lui Cristian

 

18 gânduri despre &8222;Vacanţa lui Cristian&8221;

  1. Anonim zice:

    Multumesc pentru aprecieri, draga unchiule si scumpa matusa !!!!!!!!!!
    (pentru cei care nu stiu, ei sunt prietenii mei cei mai buni,… de suflet )

      • Cristian RADU zice:

        Asa este, am multi sustinatori, de fapt prieteni, carora le multumesc pentru stelute.
        Dar stiti cine a facut ca stelutele sa cada ? ….Doamna mea, o adevarata prietena pentru noi toti.

  2. Costin zice:

    Am fost si eu la patinoar de cateva ori pana acum, in aceasta iarna. Cele in aer liber nu se compara cu cele in sala. Voiosie, distractie tot ce doresti. Ma bucur Cristian ca te-ai distrat in aceasta vacanta si felicitari si pentru activitatile pentru scoala, ca nu ai uitat de ea.

  3. Cristi zice:

    Andra nu ai de ce sa fii suparata, deoarece Cristian a vorbit numai despre trairile lui personale. Banuiesc ca in compunerile viitoare va scrie si despre prietenii lui.

  4. Claudiu zice:

    Salut !
    E placut sa vezi ca sunt copii care stiu sa se bucure de tot ce le ofera viata !
    De remarcat sinceritatea si „burta pe carte” !
    Bafta si distractie maxima !

    • Cristian RADU zice:

      Ploua….Se spune ca ploaia aduce belsug, si este adevarat. Pentru mine a adus „belsug de prieteni”. Ma bucur sa te numeri si tu printre ei. Multumesc pentru sustinere !

  5. Nina zice:

    Cristian, mi-a placut sinceritatea ta si faptul ca te-ai bucurat de tot ce ti-a oferit aceasta scurta, dar consistenta, vacanta de iarna. Cu siguranta, Mos Craciun isi va aminti de tine si iarna viitoare si nu numai el, ci toti prietenii tai . Eu iti doresc sa-ti faci cat mai multi prieteni. Succes la scoala!

  6. Dana zice:

    Excelent! In vacanta de iarna ai petrecut multe momente placute alaturi de familie si prieteni. Te felicit pentru sinceritate si iti doresc mult succes la scoala!

Lasă un răspuns

