Acordul felului de a gândi naşte prietenia


PicsArt_1358977806300„La inceputul vacantei de iarna,impreuna cu sora mea ,Andreea si prietenele noastre, Mara si Ana,am facut o lista de activitati creative si amuzante pentru intreaga vacanta.
Pe lista se aflau activitati precum:studioul artei; studioul gimnasticii; parada de moda; studioul micilor regizori si actori; cofetarii creativi; patinaj; vizionarea unor filme interesante; colindat.
Va pot spune ca am realizat tot ce ne-am propus,construind si bucurandu-ne in acelasi timp.
Cea mai interesanta activitate a fost crearea tablourilor cu ajutorul materialelor din natura.Eu am propus organizarea unei expozitii cu vanzare,dedicata parintilor,rudelor si vecinilor.Pentru aceasta aveam nevoie de cat mai multe materiale…si asa a aparut ideea unei vizite la mare pentru a culege scoici si pietre deosebite.Zis si facut!Am fost la Mamaia,ne-am bucurat de 2 zile insorite si am cules scoici pentru lucrarile noastre.Zilele urmatoare am organizat expozitia si am reusit sa vindem toate lucrarile.
In aceasta vacanta m-am distrat impreuna cu prietenele si familia si acum,chiar daca a inceput scoala,sunt bucuroasa ca pot fi impreuna cu cei mai buni colegi si doamna invatatoare,pe care o iubesc,pentru ca ii simt sufletul frumos si copilaros.

Cu drag, Alexia Magiru”

PicsArt_1358975445244 PicsArt_1358975360035

Motto-ul tău din titlu, ne face să redescoperim lecţia inteligenţei emoţionale şi uite că ne este predată de tine, Alexia, un sufleţel atât de delicat şi prietenos. Ideea expoziţiilor personale este minunată, aşa că le transmitem şi celorlalţi să aibă iniţiativă alături de părinţi, prieteni, rude, vecini…Se pare că abilităţile antreprenoriale formate de-a lungul târgurilor şcolare, au aplicaţii valoroase. Minunată vacanţă, minunat mod de a împărtăşi bucuria cu noi!

Un gând despre &8222;Acordul felului de a gândi naşte prietenia&8221;

  1. Paul Paraschiv zice:

    IARNA LA MARE…INEDIT! IMI PLAC MULT LUCRARILE VOASTRE, MAI ALES CA AU APARUT URMARE A PRIETENIEI SI EMOTIILOR COMUNE. SI EU AM ACASA O INTREAGA COLECTIE DE SCOICI SI PIETRE ADUNATE DE PESTE TOT.PAUL

Lasă un răspuns

