Amintiri din vacanta de iarna. By Cristian & Radu


„O vacanta este intotdeauna binevenita si mult asteptata de catre copii. Cu atat mai mult vacanta de iarna, care cred ca este darul lui Mos Craciun pentru noi, copiii. Eu mi-am petrecut aceasta vacanta in compania prietenului si colegului meu de clasa, Raducu. Bineinteles, ni s-a alaturat si fratele meu mai mare, Andrei, alaturi de care am format o adevarata « echipa de soc ». Acum, ma aflu impreuna cu Radu, la biroul din camera mea, si ne-am propus sa impartasim si colegilor nostri amintirea acelor zile speciale.

Inca din prima zi de vacanta, am inceput pregatirile pentru primirea lui Mos Craciun. Fiecare dintre noi ne-am impodobit bradutul dupa preferintele noastre. Eu am optat pentru globulete si luminite in culorile rosu si auriu, iar Radu si-a decorat bradutul in nuante de verde si auriu. Cred ca ambii braduti au fost pe placul Mosului, care ne-a surprins prin darnicia lui. In ziua de Craciun ne-am intalnit la Radu acasa, unde am trait bucuria darurilor primite.

Zilele de sarbatoare s-au prelungit pana la Revelion, cand am intampinat Noul An tot impreuna, intr-o atmosfera de petrecere. Distractia ne-a tinut treji toata noaptea dintre ani, astfel incat prima zi din 2013 am petrecut-o mai mult dormind. Programul de inceput de an ni l-am stabilit cat mai recreativ, chiar daca, din cand in cand, mamicile noastre aveau grija sa ni-l completeze cu cateva exercitii suplimentare de scoala. Temele de vacanta nu ne-au retinut, totusi, de la excursiile in aer liber si nici de la vizionarea filmelor pentru copii, care rulau in cinematografe. Desi greu de crezut, dar playstation-ul nu ne-a ocupat majoritatea timpului liber, chiar daca s-a numarat si el printre activitatile pe care le-am desfasurat impreuna.

A fost o vacanta frumoasa, in care am simtit bucuria sarbatorilor de iarna, ne-am plimbat cu sania, am construit oameni de zapada si nave spatiale din piese Lego si am facut tot ceea ce timpul nu ne-ar fi permis intr-o zi obisnuita de scoala.

Reinceperea scolii a reprezentat si ea un motiv de bucurie, intrucat ne-a inlesnit intalnirea cu colegii si doamna noastra. Farmecul unei vacante poate fi desprins si din nerabdarea cu care asteptam reintalnirea colegilor si povestirea celor mai haioase amintiri.”

Andrei, Cristi si Radu

Doi colegi de clasă, care sunt ca fraţii: se joacă împreună, se ajută şi se completează compatibil şi ca personalitate! Vacanţa voastră nu m-a surprins cu faptul că v-a ţinut atat de uniţi şi vă transmit toată susţinerea mea privind acestă frumoasă prietenie! Felicitări, băieţi, dar şi lui Andrei, fratele mai mare, care a ştiut să vă sprijine afinităţile!

6 gânduri despre &8222;Amintiri din vacanta de iarna. By Cristian & Radu&8221;

    • GABRIELA COVALCIUC zice:

      Multumim, Georgiana! Ne bucuram ca ti-a placut istorioara noastra si trebuie sa-ti spunem ca si pe noi ne-a incantat sa aflam c-ai avut o vacanta minunata alaturi de surioara ta. Cu drag, colegii tai, Cristian si Radu.

  1. Paul Paraschiv zice:

    SUNTETI FOARTE SIMPATICI TOTI TREI! V-ATI DISTRAT DE MINUNE IN VACANTA. POATE VOM FACE O PETRECERE MAI MARE DATA VIITOARE CU MAI MULTI COLEGI. PAUL .

    • Gabriela Covalciuc zice:

      Ne surade ideea ta, Paul si poate, intr-o zi, o vom pune si-n aplicare:) Vom gasi si motive de petrecere, dorinta sa fie!:) Multumim pentru aprecieri! Te saluta, cei trei muschetari: Athos, Porthos si Aramis, alias Andrei, Cristian si Radu:)

Lasă un răspuns

