Cum se împarte vacanţa între fraţi şi surori?!


DSC_8630„Vacanta de iarna,mi-am petrecut-o alaturi de parintii mei si de fratiorul meu cel drag. L-am asteptat pe Mos Craciun, am impodobit bradul, am facut cozonaci, am mers cu colindul si am iesit in parc cu prietenii mei. Zilele s-au scurs foarte repede, dar a fost cel mai minunat Craciun, fiindca l-am petrecut cu fratele meu pe care m-i l-am dorit foarte mult. Mosul a venit incarcat cu daruri pentru cei dragi.

Cu drag,Nicholas”

Ai trăit cu adevărat o vacanţă binecuvântată: să ai alături de tine pe tânărul frăţior este magie curată! Să aveţi parte de multe momente speciale şi pot spune că tu, în calitate de frate mai mare, vei fi un adevarat model pentru cel mai mic membru al familiei tale. Să aveţi sănătate şi cât mai multe povestiri pe care sa ni le împărtăşeşti!

Fotografie0173„Buna ziua, dragi colegi si doamna invatatoare!

In aceasta vacanta de iarna pot spune ca eu si sora mea, Larisa, ne-am simtit foarte bine. Am stat cateva zile la bunici, apoi o mare parte din vacanta am petrecut-o la matusica noastra. Aici am fost foarte rasfatate. Cele mai frumoase zile din aceasta vacanta au fost cele in are am mers la patinoar. Si sa nu uit: am fost gata la timp si cu temele pentru vacanta.

Va imbratisez, Voinea Georgiana”

Draga mea, ştiu cât de serios ţi-ai luat rolul de surioară mai mare şi sunt sensibilizată de fiecare dată când te simt atât de pătrunsă de sentimentele pentru ea. De aceea, mă bucur pentru că aţi avut o vacanţă frumoasă petrecută împreună. Acum, să ne gândim la premiul pe care îl doreai: şi tu vei veni la Muzeul Antipa alături de colegi, dar o vom invita si pe Larisa. Vă aştepăm cu drag!

4 gânduri despre &8222;Cum se împarte vacanţa între fraţi şi surori?!&8221;

    • Copiii acestia sunt cele mai dedicate fiinte pentru spiritul de ospitalitate: au de oferit mult si multe. Va asteptam cu deschidere de fiecare data si speram sa va umpleti de darurile lor: zambete, joaca, priviri sincere, curiozitati, neastampar. Am ramas impresionata de sensibilitatea blog-ului dumneavoastra, asa ca placerea prezentei va fi reciproca!

Lasă un răspuns

