Premiere LuminaMath


DSCN0922Răzbind printr-un viscol pe care nu-l gustasem în această iarnă, am petrecut sâmbătă o oră de satisfacţie la înălţimea unei premieri binemeritate, alături de un băiat special! Când am primit invitaţia lui, cu toate că formal o aveam şi de la organizatori, am simţit savoarea unui respect, care pe cât este de aclamat la nivel declarativ, pe atât este de rănit în faptele de zi cu zi.

Pentru mine, un cadru didactic iubitor de profesie, a avut o conotaţie personală gestul lui David Dragostin. El, premiantul, mi-a transmis aprecierea pentru tandemul avut în pregatirea lui. Şi-a dorit foarte mult să fiu şi eu atunci când va trăi satisfacţia unui moment aşteptat de toţi cei care participă la competiţii.

David a obţinut Premiul I la Concursul Lumina Math – etapa naţională, având o poziţie de apreciat la nivelul mediilor pe Bucureşti. Ca să ajung lângă micul meu matematician, a fost nevoie de mare răbdare din partea mea, fiind obligată să trec prin masa de oameni nervoşi datorită organizării precare a evenimentului. Sala era plină, iar eu am rămas blocată chiar la uşă. Vă spun acest amănunt pentru că mi-a rămas lipită de suflet imaginea când i-am surprins privirea iscoditoare a lui David, care îşi tot căuta „doamna”, în speranţa că va fi alături de el. Ne-am regăsit şi bucuria a fost reciprocă. Ne-am dăruit momentului şi am strâns legătura învăţător-elev ca să o avem o viaţă întreagă! Te felicit, David, sunt mândră de tine!

Dragii mei delfinaşi, vă ştiu sufletul generos şi sunt convinsă că o să-l apreciaţi pe colegul vostru aşa cum se cuvine, dar vreau să vă transmit şi vouă un mesaj: acum a fost momentul lui David, dar şi voi aveţi un potenţial minunat, chiar am mai publicat aici realizările unora dintre voi. Alţii aţi fost foarte aproape de aceleaşi performanţe, iar ocazii ca să vă confruntaţi cu competiţia, o să mai fie. Aşa că mi-aş dori să vă văd motivaţi, implicaţi şi perseverenţi în pregătire. Pentru mine, sunteţi cu toţii premianţii de zi cu zi, deoarece simt cum înfloriţi la fiecare adiere de învăţare.

Să-i dăm Cezarului ce-i al Cezarului şi vă prezentăm trări imortalizate în fotografii:

DSCN0910 DSCN0911 DSCN0912 DSCN0913 DSCN0914 DSCN0916 DSCN0917 DSCN0918 DSCN0919 DSCN0920 DSCN0921

19 gânduri despre &8222;Premiere LuminaMath&8221;

  1. Va multumesc pentru frumoasa prezentare , atat de reala in desfasurarea evenimentului . M-am simtit foarte bine stiindu-va aproape , la inmanarea premiului . Trebuie sa recunosc , am avut emotii ! Sper sa va pot bucura pe viitor si cu alte realizari scolare, atat pe dvs. cat si pe parinti . Cu drag, David

  2. Gabriela Covalciuc zice:

    Sa-i dam lui David ce-i al lui David! Felicitari, aplauze si laude! Bravo, delfinas istet! Urmeaza-ti calea pe care ai apucat-o!

  3. David,
    mă bucură nespus realizarea ta. O felicit din tot sufletul şi pe Camelia pe care o rog să-mi spună pe nume, simplu, Geanina.

    Ştiu ce înseamnă să fii pe podium, aşa cum ştiu şi câtă muncă se ţese în spatele performanţei. Se renunţă la multe, dar satisfacţia este deplină când primeşti trofeul.

    Succes, iar aceste clipe de bucurie să vă stăpânească permanent!

  4. ana zice:

    este o clasa cu copii speciali. asa cred eu…acesti copii fac tot posibilul sa ne dovedeasca un adevar! atat am de spus. cei ce vor sa vada, vad si se bucura. eu sunt fericita sa descopar minunatii de acest gen
    mariana radulescu(mama anei)

  5. Mihaela Benim zice:

    Felicitari David! Felicitari Doamna! Si nu in ultimul rand felicitari parintilor! Stiu cata munca si cate sacrificii stau in spatele acestor rezultate.
    Succes in continuare!

  6. Iulia Stanuca zice:

    Doamna, va multumim mult pentru ca ne sunteti aproape si ne incurajati de fiecare data! Insufletirea Dvs. ne inalta si speram ca vom reusi sa ajungem si noi alaturi de David!

  7. Elena Gologan zice:

    Bravo David! Ma bucur pentru rezultatele tale la Lumina Math. Sa obtii cat mai multe note bune la concursuri, ca sa avem cu cine sa ne mandrim!

Lasă un răspuns

