Fie-ți 1 MARTIE prea blându – ți!


Pentru simțiri și dăruiri, pentru ființa ce ne-o dorim reîntinerită de zboruri, pentru speranța că putem spera neîncetat, pentru că vrem să iubim și să fim cuprinși de al clipei dulci fiori, pentru interferențe mai mult sau mai puțin întâmplătoare, pentru clocotul din noi, pentru reîntoarcerea la natura simplă și nu simplistă, pentru ființa noastră de care trebuie să avem grijă…și pentru voi, toți, ai mei cunoscuți, dăruire de…ghiocei!

11331_10200632674243996_927442188_n 524644_515696528490076_493928124_n 482445_10200776303274632_1660927862_n

Sursa fotografii: internet

18 gânduri despre &8222;Fie-ți 1 MARTIE prea blându – ți!&8221;

  1. @ Buna ziua !
    Asa sunt de frumosi si gingasi
    GHIOCEII
    incat imi vine sa-i ” mananc ” !!!
    I-am ” salvat ” insa in arhiva personala asa de dragi ce mi-s !!!
    Multumesc !
    Aliosa.

  2. Nicorina,
    Nu stiu dca sa ma consider cunoscut de-al tau, dar mi-am ingaduit, sa-mi bucur simtirea de gingasia urarii tale.
    Cu aceeasi tandra sensibilitate, iti ofer cei mai incantatori ghiocei virtuali.
    Sa ai o noapte senina, ca pe luna plina! 🙂
    Madi si Onu

    • Interesanta atingere de secunda…eram in casuta dumneavoastra virtuala si citeam despre Wanda!
      Oricine imi trece pragul clasei (chiar si virtuale), imi este cel putin un cunoscut…al urmei,al pasilor, al miresmei cuvintelor pe care le lasa din cand in cand…Ma bucura trecerea dumneavoastra si primesc incantata ghioceii virtuali!

  3. titipopescu zice:

    Asa minunatii de rai, asa muzica ….!
    Suntem fericiti cu gandul pe ce maini bune si suflet mare sunt copiii nostri !!!
    Fericiti profesorii urmatori ce „material” uman primesc !
    Dar si mai fericiti parinti si iubitori de oameni si… ROMANIE de oaza aceasta de daruire, ce stim ca este „molipsitoare” si, vrem sa fie, exemplu in toata tara!
    Poate mai apar si din alte scoli/orase/sate cu povestirile lor !!
    Va multumim si ..DOAMNE_AJUTA !
    Cu drag titipopescu

    • Domnule Popescu, stiu cat de mult au nevoie oamenii de un echilibru al frumosului, al aprecierii, de fapte incurajatoare, de toleranta si de intamplari pozitive! M-am saturat sa ni se spuna ca suntem un popor fara valori, ca educatia in scoala a suferit transformari negative! Cred in gandirea pozitiva si intr-o educatie bazata pe evidentierea faptelor incurajatoare. Avem si noi probleme si trecem prin situatii conflictuale chiar la clasa (o sa postez odata un articol despre acest lucru), dar imi doresc sa se stie ca sunt si oameni care isi vad de profesionalismul lor real. Sunt multe exemple in acest sens, dar nu sunt mediatizate, dar poate le vom descoperi si ne vom hrani astfel cu speranta ca se poate!

Lasă un răspuns

