Ce cadou i-aș da mamei!


Cami floriUn 8 Martie cu sentimente depline: am primit din partea copiilor toată drăgălășenia în buchete de flori și îmbrățisări cu strângeri dornice. Vă mulțumesc, dragii mei, atât vouă cât și părinților voștri, pentru urări și vă spun și cu acest prilej că mi-ați adus zâmbet în suflet și m-am simțit mama dimineților voastre!

Pentru mamele voastre am imaginat o posibilă magie, care să aducă visele aproape de împlinire: „Dacă ai avea puterea vrăjitorului din poveste, dacă ai putea să îndeplinești orice dorință sau dacă ai avea la dispoziție orice lucru… CE CADOU I-AI FACE MAMEI?”

Răspunsurile copiilor dau lecții de viață și oferă valoarea neprețuită a unor sentimente pure, neîntinate de vanități:

Alexia A. – i-aș oferi mamei un permis de conducere ca să poată călători mult mai ușor;

Daria P. – i-aș oferi o vacanță prin toate țările lumii, ca să-i pot mulțumi pentru fiecare dorință a mea îndeplinită;

Teodora I. – mă gândesc la un parfum scump, care să dureze cât mai mult;

Rareș T. – o poză cu mine, o rochie fabuloasă, un parfum scump;

Ana R. – i-aș da un inel cu diamante, asta cred eu că-și dorește;

Ioana N. – un buchet mare și i-aș oferi îndeplinirea dorințelor;

Elena G. – un fluture de aur, ca să-l prindă în păr;

Cristian R. – i-aș cumpăra un magazin de bijuterii;

Nico A. – i-aș oferi mamei un inel de aur, pentru că e foarte bună cu mine;

Georgiana – un cățel bichon; îi plac foarte mult câinii;

Paul P. – i-aș oferi o geantă, cercei, parfum + iubirea mea;

Matei S. – cadoul meu ar fi: să fiu cuminte și i-aș mai da informațiile mele la examenele ei (aș face o vrajă să știu toate răspunsurile să o pot ajuta);

David B. – aș face o vrajă care să spele vasele în locul ei, să nu mai fie dezastru în camera mea ca să nu o mai supăr, să mă facă cuminte și un infinit de bani (din care aș ajuta și clasa cu dotări speciale…)

Rania R. – luna de pe cer;

Patricia I. – să pot învăța bine și să o ascult – acestea ar fi cele mai frumoase daruri pentru mama mea;

Magiru A. – i-aș face un desen, o felicitare și i-aș oferi un lanț cu o inimă, pe care aș împărți-o în două: una cu-cea mai bună mama aș păstra-o eu și pe cealaltă cu-cea mai bună fiică, ar păstra-o mama; sănătate + bucurie;

Maria B. – purtarea mea frumoasă;

Ianis Ț. – i-aș da fericire;

Călin N. , David D. , Cristian C. , Adrian C. , Matei C., Marco D., Radu T.  – ar oferi mamelor toată iubirea lor (ce poate fi mai sensibil și mai înălțător, mai uman și mai așteptat, mai dorit și mai prețios!).

Concluzia ne readuce pe tărâmul realității: nu este nevoie de o minune ca să poți aduce cadoul perfect, iar copiii știu deja ce este prețios pentru ființa dragă.

Dacă ați putea oferi orice de pe lumea aceasta…voi ce i-ați oferi ființei dragi (oricare ar fi ea…)?

17 gânduri despre &8222;Ce cadou i-aș da mamei!&8221;

  1. @ Buna dimineata !
    Eu le-am oferit femeilor din viata mea,
    ce si-au dorit ele mai mult si mai mult :
    iubirea neconditionata si cadourile pe care chiar ele le-au ales !
    O saptamana frumoasa !
    Aliosa.

  2. Iulia Stanuca zice:

    Ce cadou frumos ne-ati oferit! Multumesc, Doamna! Am primit cu emotie cadoul pe care mi l-ati oferit. Iar Matei… Matei este el insusi un cadou!
    Cat despre cadoul pe care l-as oferi eu…. daca as putea, as darui fiintelor dragi sufletului meu sanatate si multumire sufleteasca!
    Sa aveti cel putin pe jumatate bucuriile pe care le impartiti zilnic copiilor, parintilor si bunicilor!

  3. Gabriela Covalciuc zice:

    Cuvintele-s infirme pentru a descrie sentimentele si trairile acestor suflete. Copiii insisi sunt cadoul nostru, cu care am fost binecuvantate de Sus! Ca mama, n-ai replica la astfel de raspunsuri! Pur si simplu, citesti, asculti, zambesti si multumesti Cerului c-a fost darnic si bun cu tine! Un citat drag mie imi intareste convingerea ca fiii nostri au si-un rol tamaduitor: « Fiecare copil vine pe lume cu mesajul ca Dumnezeu nu este inca dezamagit de oameni » (Rabindranath Tagore).

    • Incantator citat: reprezinta insasi filosofia felului in care divinitatea crede in generatiile care pot aduce izbavirea prin puritatea sufleteasca!
      Sa luam aminte si sa reflectam la mesajul:”Copiii incep prin a-si iubi parintii ; pe masura ce cresc incep sa ii judece ; uneori, ii iarta.”
      Oscar Wilde

  4. Ce cadou i-as da mamei ? Toata recunostinta mea, toata dragostea mea, toata fiinta mea… Ferice de mamele copiilor clasei noastre ! Frumoase comentarii, sincere si daruite din sufletul lor curat. Bravo copii, suntem mandri de voi !

  5. Andreea Bajan zice:

    Copii minunati, sensibili, dornici sa-si ajute parintii si sa le daruiasca ceea ce cred ei ca ar putea sa-i faca fericiti. Multumim „Doamna” ca ne impartasiti aceste momente minunate!

Lasă un răspuns

