Într-o lume a polarității acceptate, virtual versus realitate fizică, dezvoltăm comunicarea și relațiile interumane. Recunosc faptul că sufletul se înalță atunci când ești apreciat, când părticica de identitate o transpui în cuvinte și acestea îți sunt respirate prin traduceri emoționale. Mă bucur sincer pentru nominalizarea sensibilei Maria la acest premiu și îi mulțumesc pentru gândurile dragi!

Suport o dilemă, în schimb, pentru că ar trebui să fac la rândul meu câteva nominalizări. Acest lucru mi-ar fi nefamiliar, deoarece eu îmi susțin elevii în mod echidistant, așa că nu aș putea să aleg doar 15 propuneri din zecile de prieteni pe care mi i-am făcut aici, în acest mediu. Le spun tuturor celor cărora le dau acel simplu like că le citesc cu interes postările și îi apreciez pentru bogăția sufletească cu care împărtășesc emoțiile proprii! De la fiecare mă încarc cu bijuterii codate în cuvinte și vă transmit felicitări tuturor!

Cu zbor în suflet pentru voi,

Camelia

pentru azi și pentru mâine... pentru că timpul mă iubește...

very-inspiring-blogger-award

Thank you ajaytao2010 for nominating me for the Award .

The rules are:

1- Display the Award Certificate on your website.

2-Announce your win with a post and link to whoever presented you with the award.

3-Present 15 awards to deserving bloggers.

4- Drop them a comment to tip them off after you have linked them in the post.

5-Post 7 interesting things about yourself.


Another very inspiring blogger :

1. andrzejphoto
2. inca un ipocrit
3. motionphotographyonline
4. cuvinte ravasite
5. garapentrudoi
6. costysright
7. exprimari
8. ajaytao2010
9. cameliaedu
10. fatadefragi
11.eucred.ro
12. tuttacronaca
13. gandurineinfinite
14. comentatoramator
15. rooana

About me:

I like the mysterious things
I like to help the people and I like the simple things
I love the silence of the soul
I would like to traveling in Singapore
I believe in God and the things of my mind
I like to sing

Vezi articol original 6 cuvinte mai mult

7 gânduri despre &8222;&8221;

  1. Inspiratia se naste continuu din lumea copiilor: e cea mai colorata, energica, provocatoare, jucausa incat te poti pierde in ea in orice clipa de visare si nu numai…Va multumesc mult pentru ca-mi sunteti…existenta dumneavoastra imi contureaza clipele trecute prin viata!

Lasă un răspuns

