Teodora dansează României!


2012-11-18-497

De-ale părinților

Autor: Mihaela Ion, mama Teodorei

Buna ziua dragi copii si doamna invatatoare,

Dupa cum stiti fac parte din trupa de dans AS , condusa de doamna coregraf Mona Teodorescu (Ghica) care a fost eleva Scolii Nr.149 si ne-am calificat in semifinale la “Romania Danseaza”. Nu pot sa va exprim ce emotii am avut atunci cand am urcat pe scena si am dansat, cand CRBL a promis sapca si noi i-am luat-o si cand asteptam rezultatul .
In momentul cand s-au aprins cele 3 stele aurii am sarit , am tipat si am plans de fericire.
Nu credeam ca vor fi atatea emotii: multe camere de filmat, lumini , fotografii, interviuri.
Saptamana asta am participat la “Gala culturala Romano-Turca” la invitatia Andreei Marin cu un dans popular romanesc-maramuresan.A fost minunat cand toata Sala Palatului s-a ridicat in picioare si ne-a aplaudat .

Va prezint cateva imagini de la aceste evenimente si nu uitati sa ne votati !

Vizitati site-ul emisiunii România dansează!

2012-12-14-564 2012-12-15-574

2013-03-20-020_1 2013-03-20-019_1 2013-03-20-015

Pentru un moment atât de darnic în savoarea dansului, se desfășoară foarte multe ore de antrenament, renunțări, timp, efort etc. Ne amintim și de concursurile Vacanței de vară!

Fie ca toate să se încununeze în succes! Vă susțin, fetelor, dar mai ales pe tine, Teodora Ion, un minunat suflețel atât de iubit și de colegii de școală și de doamna ta!

8 gânduri despre &8222;Teodora dansează României!&8221;

    • Conceptul acesta: „Scoala ca o familie” nu si-a avut mult timp corespondent in realitate. Eu simt ca asa trebuie sa fie: scoala, un mediu de dezvoltare, nu o vanare de greseli si inadaptari. Legatura cu familia creeaza o punte pe care copilul paseste fara teama ca ar fi intr-un mediu nesigur.
      Multumesc mult, DANAIANA pentru aprecieri!

    • Amandoua stim cat de mult conteaza sprijinul parintilor, implicarea acestora in demersul scolar. In spatele minunatiilor care se pot realiza cu copiii sunt si momente dificile, sunt si temeri, sunt si situatii conflictuale, dar am incercat sa le transmit celor cu care lucrez grija mea si faptul ca le sunt alaturi pentru suport. Am si norocul de parinti deschisi sa accepte provocarile mele si le sunt recunoscatoare, gandindu-ma ca efectele se vad in educatia copiilor dumnealor. Felicitari si tie, Simona, pentru felul in care te dedici profesiei!

  1. Nu toti oamenii sunt pregatiti sa primeasca harul! Important este ceea ce simti tu ca poti darui. As vrea ca satisfactia sa-ti fie deplina pentru ca ceea ce sadesti in copii este cu adevarat pretios. Daca parintii nu vad, copiii simt! Cu tot dragul, o zi minunata!

  2. Nicholas zice:

    Teodora,sunt foarte multumit si fericit pentru cele trei stele primite.Am vazut ca ai o echipa foarte mare . Si doar sti si tu :unde -s multi puterea creste.
    Cu drag Nicholas.

Lasă un răspuns

