Laboratorul verde al reciclării


Și totuși a fost posibil!

Un autocar modificat și adaptat pentru mințile curioase și inventive ale copiilor, a venit în întâmpinarea lor într-o formulă high-tech, dinamică și interactivă. Coborât parcă dintr-un viitor desenat cu creioane pline de viață „Laboratorul Verde al Reciclării” a parcat în fața școlii noastre chemând copiii la o interferență cu perspectiva ecologică pe care o dorim realizabilă.

Cunoscând preocupările celor mici, Eco-Rom Ambalaje le-a propus acestora o experiență multimedia completă, stimulându-le interesul față de procesul de colectare selectivă printr-un joc de echipă pe tablete PC, prin vizionarea unei animații pe tema colectării selective și a unui spot didactic în ceea ce privește reciclarea de ambalaje.”

– sursa http://www.colecteazaselectiv.ro/laboratorul-verde-al-reciclarii-2/

  Fotografie0738 Fotografie0739

Cei mici sunt dornici de mobilizare și își arată receptivitatea de fiecare dată când asemenea probleme mari se sprijină pe speranța umerilor lor. De la informație la conduită se traversează drumul deprinderii și acesta va fi pavat dacă exemplul adulților este prezent. Cât de des ați văzut pubele dedicate ambalajelor din plastic, metal, hârtie și sticlă?! Le folosiți corespunzător?!

Mă bucură  când putem oferi celor mici o experiență completă și dinamică de învățare care, în cele din urmă, conduce spre ideea  de protejare a mediului, o responsabilitate ce trebuie să caracterizeze generația aceasta. Sper ca ei să fie mai înțelepți și să transforme Laboratorul verde virtual într-un spațiu real, cu potențial de reciclare și refolosire.

Fotografie0741 Fotografie0740

Copii, învățați-ne și învățați-vă să dați șansă mediului prin propria implicare!

“Omul nu s-a născut ca să fie învins” (Hemingway)

12 gânduri despre &8222;Laboratorul verde al reciclării&8221;

  1. Elena Gologan zice:

    Buna seara! Mi-a placut mult excursia in lumea minunata a reciclarii. A fost interesant cand am vazut filmul 3D. Dupa ce s-a terminat filmul am fost intr-o alta camera unde era centrul de reciclare al autocarului. Acolo ni s-au pus intrebari legate de filmul pe cara l-am vazut. La sfarsit am primit: un fluier, o insigna si un abtibild cu Reco. Dupa ce am terminat in autocar am iesit afara, iar un om ne-a facut poze. A fost o aventura interesanta. De-abia astept sa mai traiesc si cu alte ocazii aceasta experienta. Va doresc o seara frumoasa!

    • Draga mea, Elena! Completarile tale sunt valoroase pentru noi, deoarece eu nu am putut prezenta amanunte privind activitatea voastra din laborator, deoarece organizatorii au decis sa fiti doar voi prezenti acolo, de teama ca spiritul cadrului didactic v-ar putea incorseta cumva…
      Sunt incantata ca ti-a placut materialul si sper ca vei deveni cu adevarat o ecologista protejand mediul! Te imbratisez cu drag!

      • Elena Gologan zice:

        Dar, Doamna Invatatoare, eu sunt deja o ecologista! Reciclez hartia si i-am invatat si pe parintii mei, astfel mama la biroul de contabili „a n i s p ” recicleaza cu totii, chiar si Domnii Directori.

  2. Iulia Stanuca zice:

    A fost o intalnire placuta si interesanta, in urma careia Matei a incercat sa transpuna in fapte ceea ce a invatat… mai ales sa fluiere (cu fluierul primit de la organizatori) cand cineva nu pune la locul potrivit materialele pentru reciclare! A fost foarte incantat de actiune.
    Aceste actiuni sunt binevenite, dar poate ar trebui intensificate.
    Multumim organizatorilor!
    Va multumim, Doamna, ca le treziti acest spirit „eco”!

    • Ce bine ca mi-ati adus aminte de fluierul primit de copii de la organizatori! Erau foarte bucurosi ca vor face parte din patrula eco, anuntand astfel neregulile care ar dauna mediului.
      Va multumesc mult pentru feedback si ma bucur sa aflu ca Matei a fost sensibilizat de aceasta actiune.

  3. Elena, tu esti prezentul,dar si viitorul! Sunt mandra de tine si de puterea ta de convingere „eco”. Felicitari tie si parintilor tai, deoarece sunteti cu adevarat convinsi de utilitatea acestor actiuni si, mai mult de atat, chiar…reciclati materialele. Sa ne mai povestesti despre astfel de gesturi. Fie ca „verdele” sa-ti coloreze mereu pasii!

Lasă un răspuns

