Târgul de Paște


DSC_0624Să putem da sufletului acea reînnoire ce se desăvârșește prin iertare și prin credința unei existențe dincolo de inevitabilul sfârșit, este un privilegiu al naturii umane. Ni s-a oferit o jertfă, avem Sărbătoarea Pascală, care se regăsește în semnificații diferite de la religie la religie, de la individ la individ. Eu primesc lumina ca șansă a mântuirii sufletești, o șansă de a alege: să ai curajul de a-ți privi adâncul, de a-ți asuma riscul de a rămâne închis înlăuntrul bobocului încorsetat de propriile-ți tare sau riscul de a înflori și de a da astfel piept cu provocările existenței lumești.

O cale sigură spre lumină este să poți privi în ochii unui copil. Nu este simplu…îți trebuie detașare de ipocrizie, îți trebuie candoare și chiar simplitatea gândurilor, îți trebuie fantezie și…respect: copiii simt când nu sunt luați în serios! Ferice de cei care au copii sau de cei care se lasă purtați de aura lor iubindu-i!

*

Mă regăsiți alături de micuții mei delfinași chiar și în preajma acestor sărbători, cu ocazia Târgului de Paște.  Pozele o să vă vorbească despre eveniment și despre felul în care ei s-au dăruit meșteșugului, dar și inspirației. Ca de fiecare dată, părinții le sunt aproape și trăiesc evenimentul la fel de intens. Profităm de conjunctură și ne dăruim zâmbete, urări și speranța că împreună vom modela personalitatea copiilor printr-o educație pertinentă.

Vă împărtășesc câteva cuvinte ajunse la mine „la pachet” cu pozele realizate și care descriu o parte din ceea ce a simțit tatăl Mariei Benim:

Va marturisesc ca incepe sa imi placa din ce in ce mai mult ce iese din mana lor, dar si de fantezia pe care o au („nasosii” lui Nicholas, de exemplu). Imi place nu ca sunt ei mici si fac lucruri simpatice pentru varsta lor, ci in ideea ca pe unele le-as vrea pentru mine, in casa mea :-). Am cumparat si eu cateva obiecte si, fortat de imprejurari, am ajuns cu ele la serviciu. Aici le-au vazut cativa colegi si le-am spus cate ceva despre targ si despre ce fac copiii ulterior cu acesti bani. Apoi… mi le-au cumparat pe toate, cu exceptia unuia de care am refuzat sa ma despart. Am sa trimit banii casierului clasei…”

ALBUMUL 1 (oferit de domnul Laurențiu Benim)

ALBUMUL 2 (oferit de domnul Zinel Dragostin – cuprinde și momentele de maximă bucurie pentru copii – venirea Iepurașului!)

(Vă mulțumesc amândurora mult pentru imortalizarea momentelor!)

ATENȚIE – NOU!!!  ALBUMUL 3 ( oferit de elevul Matei Stănuca)

Dragi copii,

Vă doresc să aveți în această micuță vacanță, cât mai multe bucurii, ieșiri în aer liber, joacă, dar și o noapte a Învierii în care să simțiți iubirea părinților.  Știți deja că aștept să-mi trimiteți impresii, desene, colaje despre cum ați petrecut, pentru că orice gând al vostru înseamnă mult pentru noi.

Dragi oameni mari cu suflet de copil,

Vă mulțumesc pentru toți pașii pe care i-ați alăturat drumului nostru și vă doresc să vă mențineți în lumină trainică lumea interioară, prospețimea speranței și înțelepciunea de a aprecia ceea ce avem, gândindu-ne mai puțin la ceea ce ne lipsește! Sărbători în tihnă!

35 de gânduri despre &8222;Târgul de Paște&8221;

  1. Voglio esprimerTi i miei più cordiali complimenti per la grande creatività che fiorisce dal lavoro accanto a queste piccole creature di Dio!.
    Unite alla Tua poliedrica professionalità e grande passione !
    Un sincero ringraziamento per tutto ciò che la Tua Anima riesce a realizzare in questo cammino terreno di Vita!.
    Un affettuoso saluto
    Claudio

    • Grazie per le parole che sono andato a l’anima. Le tue valutazioni significa molto per me. Sono contento che mi apprezzi con i prodigi che i bambini possono fare. Con piacere visitare il tuo blog e sono felice di conoscerti.(Scusate per tutte le traduzioni …) Buone Feste!

  2. @ Buna dimineata !
    Subscriu in totalitate celor spuse de ” CLANIMA” adaugand in plus de la mine
    toata stima, pretuirea si consideratiunea pentru ceea ce faceti pentru ca
    MICUTII ELEVI sa devina MARII OAMENI ai ROMANIEI viitoare !!!

    PASTE FERICIT !
    Cu toata pretuirea,
    Aliosa.

    • Buna dimineata, domnule Aliosa!
      Va suntem recunoscatori pentru toate vizitele de aici si pentru timpul pe care il acordati daruindu-ne cuvintele apreciative! In plus, ne rasfatati si cu melodii sau filme interesante. Toata sustinerea aceasta o vom converti in multumirile noastre.
      Sa aveti parte de tot ce poate fi mai frumos in sufletul dumneavoastra!

  3. Laurentiu Benim zice:

    Cu permisiunea Doamnei invatatoare, vreau sa las un mesaj scurt parintilor care si-ar dori din diferite motive originalul anumitor poze. In ipoteza improbabila ca ati gasi ceva interesant in oricare dintre fotografiile curente sau viitoare, va rog sa ma anuntati si va vi le voi trimite cu prima ocazie. Si, daca tot e ipotetica, sa facem din aceasta o regula.
    Sa aveti cu totii un Paste linistit!

    • Nu numai ca aveti permisiunea, chiar ma incanta atunci cand doriti sa va transmiteti mesaje si aici, in blog. Este clasa noastra si doresc sa va simtiti liberi catre comunicare.
      Pozele sunt minunate si reflecta detalii pe care nu le-am percepe la momentul respectiv: reflecta zambetul copiilor, curiozitatea lor,dar si implicarea cu tot sufletul spre ceea ce fac.
      Marturiile trimise de dumneavoastra ne sunt realmente valoroase. Multumim!

    • Iulia Stanuca zice:

      Multumesc mult, domnule Benim! Sunteti un artist cu adevarat si trasmiteti emotii atat prin cuvinte, cat si prin imagini! Felicitari!

      • Laurentiu Benim zice:

        Multumesc si eu pentru aprecieri, chiar daca locul lor este, daca este, cumva la urma. In astfel de ocazii suntem mai degraba martori, prezenti fiecare dupa puteri (multumim, dl Dragostin!). Ca se intampla sa avem copiii frumosi si fotogenici, sau ca targurile tind treptat catre handmade art, asta e…

      • Iulia Stanuca zice:

        Pe dl. Dragostin il asteptam „la cotitura”, sa zic asa… Dar, daca tot ati adus vorba… Multumim si pentru imagini si pentru implicare, pentru ca noi, ceilalti, nu am vorbit nici cu Mosul, nici cu Iepurasul… Si da: merita aprecierea noastra! Multumim, domnule Dragostin!

  4. Iulia Stanuca zice:

    Multumim pentru imagini realizatorilor! Pentru noi, care de aceasta data nu am putut fi prezenti, reprezinta enorm! Au zugravit atat de frumos targul!
    Delfinasii au crescut si impreuna cu ei si experienta… Lucrari frumoase, copii fericiti, parinti mandri si Doamna, mereu pasionata si implicata!
    Cu totii transmiteti bucurie si implinire in sufletele noastre!
    MULTUMIM!

      • Iulia Stanuca zice:

        Intorc imbratisarea cu mare, mare drag! Cat desre cuvinte… sunt o picatura din emotiile pe care le trezeste in noi fiecare actiune prezentata in acest blog. Mii de multumiri si toata stima pentru tot!

  5. Elena Gologan zice:

    Buna ziua! Mi-a placut targul de Paste. Eu am vandut la acest targ tot ce facusem acasa. Toata lumea din clasa era ocupata sa isi vanda cat mai multe lucruri. Noi am strans multi banuti in urma targului. A fost cel mai frumos targ de pana acum! De-abia astept sa mai organizam si altele la fel de frumoase! Va doresc un Paste fericit alaturi de cei dragi! Cu respect, Gologan Elena.

    • Draga Elena, ati realizat lucruri minunate si ati mai pus si sufletel drag in ele, asa ca au fost motive intemeiate pentru cumpararea lor.
      Mi-as dori sa veniti cu propuneri privind valorificarea banilor. Sper ca nu ai uitat ca vom merge la teatru pe data de 30 mai, iar biletele le vom cumpara din fondurile stranse de la Targul Martisorului.
      Multumesc pentru urari si te strang in brate cu mare drag!

      • Elena Gologan zice:

        In legatura cu bani stransi in urma targului, eu as vrea sa mergem la gradina Zoologica sau la gradina Botanica. Va urez un Paste fericit alaturi de cei dragi, fie ca Matei al Dumneavoastra sa primeasca multe cadouri de la iepurasul de Pasti. Cu drag ,Elena.:)

    • Iulia Stanuca zice:

      Draga Elena, Matei a fost foarte mandru ca ati facut o super-echipa si l-ai ajutat sa-si vanda si el materialele. Multumesc, draga mea!

      • Elena Gologan zice:

        Si mie mi-a placut ca am facut echipa cu ,Matei. Va doresc si Dumneavoastra un Paste fericit iar lui Matei ii doresc sa primeasca multe cadouri de la iepurasul de Paste 🙂

  6. Adevarat, targul de Paste a fost unul dintre cele mai frumoase de pana acum. Uitati-va la imaginile surprinse, la materialele lucrate de copii, la fetele lor vesele… Trebuia sa le vedeti fetele la venirea iepurasului ! Felicitari tuturor, va doresc un Paste fericit- in familia dumneavoastra ! Toate cele bune !

    • Asa este,domnule Dragostin: copiii au fost cu adevarat fericiti afland ca a venit Iepurasul de Paste chiar in clasa noastra. A fost ca o confirmare a faptului ca sunt apreciati pentru munca lor. Ati fost martorul evenimentului si va multumim pentru ajutor.

    • Iulia Stanuca zice:

      Doamna, sunt foarte mandru ca ati postat si pozele mele! Va multumesc! Am fost foarte fericit ca am putut sa le realizez!
      Cu pretuire,
      Matei S.

      Iar din partea noastra, toate urarile de bine tuturor!
      Cu drag,
      Fam .Stanuca

  7. Bine v-am regasit! Sarbatorile de Paste au trecut si ne regasim din nou aici, unde gandurile si urarile dvs.sunt balsam pentru suflet. Vacanta la bunici a fost senina, vesela, in mijlocul naturii, ne-am bucurat inca o data de pomii infloriti, de parfumul lacramioarelor si prospetimea ierbii. Singurul dezavantaj a fost ca nu am putut pastra legatura cu dvs, fiindca la tara nu avem conexiune la internet. De aceea, revenim cu forte proaspete ca sa subscriem la bucuria generala a copiilor si parintilor de a fi participat la un targ de Paste plin de emotii si realizari. Cu drag, Paul si mami

    • Bine ati revenit,doamna Paraschiv! Ne-ati descris minunat minivacanta si m-as bucura sa o puneti intr-un fisier, poate cu ceva poze sau alte amanunte si apoi sa mi-o trimiteti pentru a o posta in „De-ale parintilor”. Cred ca Paul ar fi fericit sa faca un desen despre cum a petrecut si sa-l afisam aici! Va astept cu drag de fiecare data!

Lasă un răspuns

