Shine On Award (1)


„Hi Camelia, I would like to present you with the Shine On Award, you may find more info at:

http://detectingblackpool.wordpress.com/2013/05/03/shine-on-award-thank-you-tazein-of-transcendingbordersblog/

Congratulations from James :-)

shineon1

Am primit chiar în Săptămâna Luminată, acestă dovadă de apreciere Shine On Award din partea lui JAMES/ SUPERNOVA, cel care se identifică cu blogul Digging History. Mulțumesc mult, mă simt onorată și îți apreciez postările atât de bine documentate!

M-am tot gândit ce anume am putut transmite prin intermediul postărilor mele astfel încât să-l determine să-și trimită razele aici. Nu aștept un răspuns anume, deoarece consider că fiecare își proiectează propria-i personalitate prin alegerile pe care le face vizitând străluciri de oameni regăsite în postările lor. Totuși, un posibil răspuns ar fi…copiii, cu tot ceea ce presupune o parte din copilăria lor – educația. Este fascinant să-i vedem cum se transformă sub ochii noștri, cum devin teritoriul unei constelații!

Mi-am întrebat copiii de la clasă în ce văd ei strălucirea, iar răspunsurile lor sintetizează însăși iubirea: au spus că o văd în stele, în Luceafăr, în Lună, în aur/argint, că strălucirea se reflectă în ochi, în gheață și chiar în prietenie, în fericire, în mama și în doamna lor profesor. Cu aceeași sinceritate mi-au spus că strălucirea se simte ca o stare de bine, ca ceva minunat, ca o bucurie. Copiii văd lumina, copiii sunt strălucirea! Eu v-am prezentat o enumerare, dar în fapt ei emană trăire prin tot ceea ce exprimă, zâmbesc, comunică deschis…mă împlinesc!

Am să dau curs aprecierii lui James, respectând regulile de premiere, dar într-o nouă postare, pentru a le aduce copiilor satisfacția că ceea ce facem este valoros și meritat pentru dăruirea cu care noi facem…școală!

*

Strălucire!

Suntem celule de steluțe luminoase în ciorchine de corp energizat de sentimente și trăiri. Dacă ar fi să remodelăm cerul inversând cupola, am fi aștrii  plăsmuiți în praful de stele luminând în propria noastră conștiință. Ne simțim ființa prin ceea ce dăruim sau primim.

Strălucirea este dată de LUMINA ce-și primește reflecția din culori de emoții, culori de voință, culori de empatie, culori de persuasiune. Uneori, ca să poți primi LUMINA STRĂLUCIRII și/sau STRĂLUCIREA LUMINII, trebuie să vezi întunericul. Speranța noastră ultimă este dată de înălțarea sufletească, atunci când o să atingem necunoscutul final prin tot ceea ce am însemnat în această viață! Până atunci ne lăsăm atingerilor și tot ceea ce putem trăi se încapsulează sau se răspândește în funcție de infinitul din noi.

Fie ca strălucirea interioară să vă  fie fuzionare cu cea exterioară în pâlpâiri de torță, fiind mereu susținută de biruința confruntării nonculorilor sau a golului cu preaplinul din noi!

6 gânduri despre &8222;Shine On Award (1)&8221;

  1. Iulia Stanuca zice:

    Felicitari!
    Felicitari lor, STELUTELOR, pentru munca lor si pentru constiinciozitatea cu care participa la actiuni, pentru bucuria si mandria pe care ni le aduc in suflet prin entuziasmul cu care se implica pentru a-si demonstra valoarea!
    Felicitari Dvs., DOAMNA, pentru ca ati creat acest microcosmos al copilariei lor si le-ati deschis o poarta catre intregul univers!

    FELICITARI! SA STRALUCITI MEREU PE CERUL VALORILOR!

  2. Felicitari! Intr-adevar, blogul dvs. raspandeste lumina si stralucire in vartejul de ganduri, intrebari si incertitudini pe care fiecare dintre noi le are. Stelutele noastre ne lumineaza viata cu mai multa stralucire, datorita prafului magic pe care il raspanditi in jurul dvs!

Lasă un răspuns

