Rebelul sfârșit de an școlar!


bufnita la sfarsit de an

 Acum sunt puțin năucă ( concursuri, evenimente, teste finale, încheiere situații școlare, diplome, pregătire serbare de premiere, ședințe, pregătire proiect Școala de vară, copii -vrăbii gureșe etc) !

Rebelul acesta de sfârșit de an școlar scoate din mine latura rock, cu efecte sonore nemaiauzite. Despre instrumentație ce să vă mai spun: se diversifică din zi în zi, iar ținuta devine o adaptare croită din punk, heavy metal, alternative rock!

Copii, veți ține ritmul alături de mine sau aveți alte propuneri?!

Sursa foto: mirificul FACEBOOK!

33 thoughts on “Rebelul sfârșit de an școlar!

  1. Mihaela Benim spune:

    Abia astept sa vina duminica sa va vad in carne si oase, desi Lori nu mi-a spus astazi ca s-ar fi speriat. Dar stiti cat este de dragut.
    Lasand gluma la o parte, va doresc din suflet sa aveti o vacanta cat se poate de relaxanta, chiar daca va fi foarte scurta.

    Si sper ca ziua de duminica sa va mai dea putina putere pentru a duce la bun sfarsit acest an scolar asa cum va doriti.

    • Calitatea de a fi dragut este proverbiala pentru domnul Benim,asa ca in mod cert nu s-a dezis!
      Duminica voi fi in mare forma: este ultimul eveniment important cu delfinasii,asa ca dupa cateva reprize de rock voi fi energizata. Multumesc pentru grija si pentru sustinere! Ne vedem la premiere. Abia astept!

  2. Iulia Stanuca spune:

    Mi se pare foarte „heavy” poza!
    Eu cred totusi in puterea Dvs. de a va mentine pe pozitii… cel mult v-au cazut ochelarii, dupa parerea mea! In rest, Forta a ramas cu Dvs.!

      • Am o grămadă şi toată ziua le zdrăngănim şi le izbim una de alta! De altfel, ai mei o spun în gura mare ca aşa de trăsnită doamnă n-are nimeni! Cele mai năstruşnice idei ce-mi trec prin cap, mie, dar şi lor, le punem în aplicare! Şi, culmea, ne iubim reciproc!

    • Aduc umorul in viata mea ca mecanism de aparare. Cred ca este un bun remediu pentru anumite situatii.
      Claudio, iti multumesc pentru toate gandurile tale! Te admir pentru sufletul generos. Te felicit pentru daruirea cu care ai inaltat psihologia la rang de noblete.
      Cu pretuire,
      Camelia

      Io porto umorismo nella mia vita come un meccanismo di difesa. Penso che sia un buon rimedio per certe situazioni.
      Claudio, grazie per tutti i vostri pensieri! Ammiro l’anima generosa. Mi congratulo con voi per la dedizione che avete sollevato al rango di psicologia nobiltà.
      Con stima,
      Camelia

  3. Tot cam aşa arată şi părinţii la sfârşitul anului şcolar. Eu, cel puţin, mă simt epuizată. Dar nu prea am timp să-mi vindec rănile, fiindcă trebuie să mă gândesc cu ce să le umplu timpul liber, în aşa fel încât să nu ajungă să zacă la calculator de dimineaţa pânăseara.
    Succes la serbare!

    • Empatizam in aceasta perioada mai mult ca oricand.Privesc inainte: mai avem putin si sper ca ultima perioada sa fie aceea a bilantului cu rezultate foarte bune, dar si o perioada in care sa ne luam ramas bun intr-un mod placut, cu planuri de vacanta.
      In schimb, pentru profesia de parinte nu va fi vacanta!
      Multumesc mult pentru urari, ma voi stradui sa le fiu aproape sufleteste si imi voi aduce si un cosulet de incurajari.

  4. Cornelia Paraschiv spune:

    Ca sa fim in armonie cu starea dvs de spirit, noi am declarat aceasta dimineata de sambata- „dimineata rock” si ne-am incarcat cu energie, dansand si cantand pe ritmuri rock. Va invitam sa va dezlantuiti alaturi de noi alaturi de Scorpions cu ‘Rock you like a hurricane” : http://www.youtube.com/watch?v=37R_h1cllEs. Ne pregatim sa fim in forma pentru serbarea de maine…
    Cu drag, Paul si mami

Lasă un răspuns

