Bulbii de lalele mov – răspuns la o poveste ce continuă…


DE ALE PĂRINȚILOR – o rubrică adresată părinților care doresc să împărtășească cu noi idei și sentimente

Răspunsul mamei Elenei la postarea: „Bulbi care germinează recunoștința”

„Draga noastra, Doamna Invatatoare,
Numai dvs puteati vorbi atat de frumos despre gestul inocent al Elenei. Gest, prin care a vrut sa faca cunoscuta, acea parte sensibila a sufletului ei, unde, dvs ocupati un loc important. La vremea cand ati postat articolul “Cand cel ce premiaza devine premiant” Elena, curioasa sa afle mai multe despre ” premiul obtinut de draga mea invatatoare” ( dupa cum s-a exprimat), a inceput sa citeasca cele scrise de dvs si prietenii blogului. Astfel, a aflat de provocarea celor 7 lucruri si tot asa, a hotarat o recompensa=cadou pt draga ei Invatatoare. Ce s-a intamplat pe urma…a decurs de la sine.

As fi tare fericita daca matusa ei, Gina, ar povesti in cateva cuvinte, acele momente traite alaturi de nepotica preferata la “Shopping-ul bulbilor de lalele mov”. Eu, nefiind in acea vacanta, as putea incerca sa scriu cate ceva din cele istorisite de ele, dar, parca n-as vrea sa stric frumusetea si originalitatea ce ar decurge direct de la povestitor.

Citind din nou compuneriile Elenei, am retrait toate acele evenimente, ca si cum timpul nu si-ar fi pus amprenta asupra lor. Multumim, draga noastra, Doamna Invatatoare, pt acest cadou: prin aceasta postare, ati daruit bucurie sufletelor noastre, suflete…care vor fi vesnic recunoscatoare fata de omul-dascal, invatatorul-prieten al nostru, al tuturora. Bunul Dumnezeu sa va ocroteasca mereu!
Mai vreau sa adaug faptul ca si pe noi ne-a luat prin surprindere aparitia celor doua lalele. Sunt multumita ca am putut lua parte la acest moment, alaturi de printesa mea, Elena, care inca n-a citit articolul, insa, imediat ce-o va face, sunt sigura ca va asterne gandurile ei sincere.

Toate cele bune!

Mama Elenei G.”

10 gânduri despre &8222;Bulbii de lalele mov – răspuns la o poveste ce continuă…&8221;

  1. Cum sa nu-mi exprim gandurile si admiratia pentru devotamentul si dragostea meseriei de …gradinar de bulbi de ingerasi..!
    Am avut privilegiul sa vad filmata serbarea de sfarsit de an clasa II…
    Cum sa nu fiti iubita, de-o potriva de elevi nu mai vorbesc dar si de parinti si..nu numai (tot de-ai copiilor)Puneti pasiune si dragoste in ceea ce faceti si.. se vede si se simte!
    „Inaltandu-va” la mintea lor, nealterata de „binefacerile” lumii noatre, gasiti pentru fiecare un limbaj direct si pentru toti un limbaj comun !!!
    Cum am mai spus, aveti cu ce va mandri, aveti ce „preda” viitorilor dascali, un aluat bine si frumos copt; numai bun de modelat , mai departe! Daca fiecare, sau macar 80%, sau 50%, sau doar 30%, hai 5%…….!, ar pune putina „drojdie” de buna calitate in ceea ce face (de la cel ce face curat pe strada pana ….sus la cei ce zic, ca ne conduc) ar avea sanse ROMANIA sa aibe un viitor.. Cine stie, poate are, Bun este Dumnezeu !!
    Sa va dea Dumnezeu sanatate , bucurii, minunate realizari pe plan profesional dar si personal si viata lunga lipsita de griji !!!
    Sarut mana eu si toata dragoste de la soti,
    cu stima Popescu C

    • Cuvintele dumneavoastra sunt de o bogatie fara seaman! Cine ar putea ramane indiferent?! Mi-ati mangaiat sufletul si va multumesc pentru aceasta generozitate.
      Despre filmarea serbarii va pot spune ca ma bucur ca i-ati vazut pe micutii premiati dupa un an de efort si perseverenta.
      Nu stiu insa de la cine ati vazut inregistrarea, dar sper ca a prezentat fidel ceea ce s-a intamplat acolo.
      Va transmit si eu urari de sanatate si de impliniri alaturi de cei dragi!

  2. mmmm..secret..! De la cineva care va admira si va iubeste foarte mult, vazand cum creste „bulbul” lor in gradina Dvs., cum creste fara aditivi, E-uri si nimic din Codex Alimentarius si care a prezentat NEALTERAT si fara montaj REALITATEA.. care ne-a inspirat; cineva de foarte mare fidelitate pentru „gradinarita” fiului lor ! Importante sunt gandurile pentru Dvs. si toti colegii si parintii bulbului nostru!
    Sarut mana

    • Un admirator secret! Glumesc, dar sa stiti ca simt sinceritatea aprecierilor, mai ales ca nu stiu de la ce persoana vin.
      Fie ca alaturi de nepotelul dumneavoastra sa merg pe un drum in care sa invatam unul de la celalalt, iar trairile acestei perioade sa ne hraneasca amintirile cu tot ce poate fi mai frumos.
      Va multumesc pentru tot!

  3. Va multumesc foarte mult; activitatea Dvs. de o asa inalta calitate, m-a/ne-a facut sa ne indreptam gandurile spre invatatorii nostri din clasa I pana la IV: din punctul meu de vedere, cu o lacrima neobservata, m-am gandit la INVATATORUL MEU, PETRE POPESCU si am zis Dumezeu sa-l odihneasca in GRADINA lui, pentru ca merita din plin !!
    Gata, nu va mai plictisesc, imi cer scuze pentru avalansa de vorbe.. inca odata va multumesc pentru tot ce faceti,
    cu stima Popescu C

    • Ce poate fi mai onorant decat aprecierea unui dascal de catre elevul sau! Gandurile va reflecta sufletul!
      Nu trebuie sa va cereti scuze pentru avalansa de vorbe, pentru ca un iures de ganduri aduce cu sine o apropiere comunicationala.
      Cu recunostinta,
      Camelia Edu

  4. kim hiun joong Elena zice:

    Bravo mami! Si mie mi-au placut acele clipe cand am vazut impreuna cele doua lalele firave care si-au aratat chipul in fata ochilor tuturora ca sa fie admirate. Cand am fost acolo impreuna m-am simtit foarte bine alaturi de tine.Sper ca si la anu sa le putem admira 🙂

Lasă un răspuns

