O premiere virtuală!


Tastele nu contenesc joaca. Desprind gânduri, le cheamă, le împletesc, apoi le ung cu sensuri. Le așază în broderii subtile de texte și le dau identitate prin sentimente și trăiri. Ele ne transpun părți din personalitate – cu sau fără mască – în blogul care ne leagă la rețeaua de interferențe.

Noi, cei care ne lăsăm cuvintele în libertatea exprimării, nu le găsim mereu la îndemână pentru a exprima ceea ce gândim sau simțim. Am primit câteva premii care vorbesc despre faptul că posesorii lor apreciază activitatea pe care o prezint aici sau pur și simplu se regăsesc în lumea această a copilăriei ce nu se poate desprinde de însăși educația unei etape de achiziții fundamentale.

Vă mulţumesc foarte mult!

KALIGRAFI NUSANTARA

http://kaligrafinusantaraonline.wordpress.com/2013/06/04/shine-on-award/

SUMMER – Grow your innerself:

http://summer4soul.wordpress.com/2013/06/10/peace-is-a-free-choice-so-is-this-award/

https://cameliaedu.wordpress.com/2013/06/09/am-indraznit-sa-fiu-eul-copil/#comments

DANAIANA – D-ale copilăriei:

http://danaiana.com/2013/06/28/cioccioc-cioc-primiti-un-premiu/?replytocom=814#respond

Reguli:

1. Afişează imaginea cu premiul într-un post pe blog.
2. Multumeşte persoanei care te-a nominalizat, amintind-o în postul tău, printr-un  link către aceasta.
3. Trimite nominalizările tale către 15 bloguri/bloggeri pe care tu i-ai descoperit recent.
4. Ia contact cu blogul/bloggerii, pentru a le comunica nominalizarea.
5. În final spune-ne 7 lucruri despre tine.

first-best-moment-award-winner1 shineon1inner award

Am hotărât să realizez o postare prin care să anunț primirea acestor gesturi de apreciere din respect pentru persoanele cu care împart spațiul virtual.

Respect timpul pe care l-au alocat pentru realizarea articolului, respect timpul pe care l-au petrecut ducându-se cu premiul în brațe către cei nominalizați, respect timpul lor destinat analizei blogurilor pe care le-au ales pentru nominalizări, respect consecvența cu care răspund acestui mod de cunoaștere și de interacțiune umană.

Ultima dată când am dat curs unei asemenea premieri, am urmat toți pașii din același considerent al respectului,

https://cameliaedu.wordpress.com/2013/05/09/shine-on-award-2-cand-premiul-te-conduce-la-autoreflectie/

dar gestul meu  a fost primit doar de Danaiana: http://danaiana.com/2013/05/11/shine-on-award/, căreia îi transmit recunoștința mea pentru postarea făcută.

Am constatat că ideea de a oferi o apreciere prin acest tip de premiere, poate să se transforme într-o intenție inoportună, așa că voi dovedi însușirea unei lecții de viață și nu voi mai deranja. Cu siguranță există circumstanțe atenunate și voi accepta atitudinea pe care și-a manifestat-o fiecare.

În concluzie:

nu voi face nominalizări; vă rog să considerați like-urile pe care vi le ofer, la o valoare suficient de mare încât să vă transmită prețuirea mea. Atunci când descopăr ceva propriu personalității mele sau când apreciez efortul din spatele postării dumneavoastră îmi las simțurile să călătorească și  vă aștern vibrarea mea sufletească prin atingeri punctate virtual.

Când voi simți că deranjez sau ceva nu este propriu cu principiile mele de viață, mă voi retrage, lăsând vântul să-mi spele pașii, iar umbra să-și retragă prelungirea cuibărindu-se în mine. ( Încă am o problemă cu unele bloguri care nu au widget-ul de follow, așa că nu sunt anunțată despre postările care se fac.)

despre mine, șapte aspecte:

Creativă ca un anotimp ce-și colorează gândurile,

Ambițioasă asemenea unei flăcări scăpată din jarul ce pare stins,

Modestă ca stânca ce-și primește valurile,

Energică într-o joacă continuă  cu vântul ce pare de cer prins.

Liberă în exprimarea de sentimente pentru flori-copii,

Intuitivă în ale simțurilor ce determină empatii,

Ascunsă privirii ce șoptește curiozități vii!

Vă doresc tuturor ca expresia sensibilității dumneavoastră să-și găsească măreția prin tot ceea ce eliberați în acest spațiu virtual!

16 thoughts on “O premiere virtuală!

    • Claudio, comentariul tau ma onoreaza! Iti multumesc pentru sensibilitatea gandurilor tale.Iti doresc o zi minunata!
      Claudio, io onoro il tuo commento! Grazie per la tuo sensibilità.Vi auguriamo una splendida giornata!

  1. @ Camelia,
    Buna dimineata !
    Felicitari pentru premieri !
    Felicitari pentru ca ne-ai impartasit gandurile tale !
    Felicitari pentru ultima fraza a acestui articol !
    Si mai presus de toate,
    sincere felicitari si multumiri
    pentru tot ceea ce faci in nobila munca
    de CADRU DIDACTIC
    pentru elevii actuali, viitorul ROMANIEI !!!
    Nici eu nu fac nominalizari .
    De ce ?
    Raspunsul este simplu :
    – Toti bloggerii care mi-au trecut pragul casei virtuale sunt minunati
    iar a nominaliza doar 15 dintre cei care au comentat sau au dat un like pe blogul meu, cu siguranta ca as face o mare nedreptate .
    Asa sunt eu si-asa voi fi pana ce voi atarna condeiu-n cui !
    Cu toata stima si respectul,
    Aliosa.

  2. Iulia Stanuca spune:

    Felicitari!!!
    Sunt bucuroasa sa descopar mereu si mereu sufletul frumos si sensibil!
    Am mai spus si repet, asumandu-mi orice “Risc”, faptul ca devorez cu sufletul acest blog! Imi place sa plutesc printre amintiri si, atunci cand sunt “vlaguita”, ma revigorez vizitand acest blog. Nici nu stiti cata energie poate sa-mi ofere! Multumesc!

    Imbratisari sincere si respectuoase din partea familiei Stanuca!

    P.S. Vacanta placuta si Dvs.! Fie sa reusiti sa va reincarcati la maxim bateriile!

    • Ce bucurie sa va regasesc!
      Stiti ca inceputul acestui blog s-a materializat intr-o activitate ce a coincis cu inceperea clasei a II-a si v-am spus ca va fi proiectul scolar al acestei generatii.
      Ma bucur foarte mult cand va regasiti amintirile aici, pentru ca ele fac parte din viata copilului si nu trebuie sa uitam nimic din ceea ce a trait in acesti ani. Feedback-ul dumneavoastra conteaza foarte mult.
      Va astept cu interes sa ne povestiti cum a fost pentru Matei vacanta sau orice doriti sa faceti cunoscut, publicand in rubrica ‘De ale parintilor”.
      Salutari lui Matei si fie sa aiba parte de o vacanta minunata. Va imbratisez cu drag!

    • O steluta cu valoare de stea polara, are o semnificatie dubla: atat de orientare, cat si de astru care nu coboara sub orizont (nu apune). In acest gest ati cuprins semnificatii ce dau blogului inaltimi de existenta si aprecieri care ma onoreaza. Va multumesc cu emotie!

  3. marianzidaru spune:

    I nominated your wonderful blog for this award A BOUCHET OF THREE AWARDS…http://marianzidaru.wordpress.com/2013/07/04/earth-change-mz-a-fost-nominalizat-la-a-bouquet-of-three-awards/

    • Felicitari si multe satisfactii de pe urma acestui proiect de publicare a vietii in forme colorate! Nominalizarea inseamna mai mult decat scopul ei in sine. Faptul ca putem afla unii de la altii cum se desavarseste trairea e minunat. Ma simt bucuroasa ca aprecierea ta m-a vizat si pe mine.
      O sa cer ingaduinta pentru realizarea unei postari privind acest buchet de premii, deoarece tocmai am realizat una cu acelasi subiect.
      Multumesc cu deschidere sufleteasca si-ti urez senin in suflet!

Lasă un răspuns

