Nominalizări în vacanţa de vară


Un fior dulce de speranţă. Gânduri ce îşi combină imagini proiectate ale propriei fiinţe. Puls accelerat născut dintr-o aşteptare ce se doreşte cât mai repede finalizată. Un film al recentului timp trecut ţi se desfăşoară ca şi cum totul se petrece ad-hoc. O bucurie simplă îţi dictează zâmbetul. Ochii mari îşi trimit vorbele prin irisul ce se colorează în tonuri vii. Picături de transpiraţie îţi şoptesc despre vibraţiile trupului şi mai ales ale sufletului. Şi… speri să fii tu acela…

Probabil aşa îşi aşteaptă un copil premiul. Poate că senzaţiile lui nu sunt conştientizate la nivel de concretizare prin cuvinte, dar ceea ce trăieşte este cu adevărat special. Se simte apreciat, se simte valoros şi simte că efortul său are o finalizare pozitivă.

E minunat să poţi avea trăirile unui copil, aşa că m-am bucurat atunci când am primit o altă nominalizare:

http://marianzidaru.wordpress.com/2013/07/04/earth-change-mz-a-fost-nominalizat-la-a-bouquet-of-three-awards/

S-a întâmplat să fie chiar când am postat un articol cu acelaşi subiect. Pentru aceasta îi mulţumesc lui Marian Zidaru, al cărui blog  EARTH CHANGE MY îl urmăresc cu drag. Îţi poţi răsfăţa sufletul cel puţin printr-o vizită aici, descoperind gânduri luminate, artă exprimată prin diverse moduri, informaţii despre ultimele cercetări etc.

Coincidenţă ?! Se întâmplă să primesc chiar în acest moment o altă nominalizare! Este vorba despre un blog de DEZVOLTARE PERSONALĂ (mesaje motivaţionale, meditaţii, personalitate, teme spirituale,relaţii, etc.): http://caleaspretine.wordpress.com/2013/07/07/4587/ 

Mulţumesc mult pentru gândul de apreciere!

Premiul se numeşte:

“A BOUQUET OF THREE AWARDS”

ImagineImagineImagine

Îmi reafirm poziţia conform căreia NU FAC NOMINALIZĂRI, deoarece le-am simţit inoportune atunci când am dat curs acestei reguli.

O altă cerinţă formulează ideea ca cel nominalizat să împărtășească 7 lucruri despre sine cititorilor săi. În postările anterioare, mi-am prezentat calităţile, aşa că profit de această ocazie şi vă spun că acestea pot deveni defecte în anumite contexte, sub influenţa unor factori, iar eu nu sunt imună la acestea:

Creativă în amestecul de aptitudini ce pot conduce la aspecte neînţelese

Ambiţioasă în detrimentul unui scop precis

Modestă încât să nu dau importanţă unor aprecieri oferite cu intenţii pozitive

Energică până la epuizare

Liberă în exprimarea unor sincerităţi care pot aduce neplăceri prin lipsa de diplomaţie

Intuitivă în detrimentul gândului raţional atunci când sentimente mă invadează până la suferinţă

Ascunsă dând mecanismelor de apărare înâietate exagerată.

Pentru vizitatorii mei (bloggeri sau nu ): mă voi bucura în continuare să vă sorb din priviri, gânduri şi emoţional şi vă asigur de aprecierea mea pentru timpul pe care mi-l oferiţi prin popasul pe care îl faceţi aici!

12 thoughts on “Nominalizări în vacanţa de vară

    • Faptul ca in acest moment consider blogul o realizare personala, inseamna ca au fost mai multe aspecte pozitive care m-au ajutat sa ma cunosc si sa transmit o parte din ceea ce sunt in plan profesional. Si in relatia online am descoperit noi situatii carora trebuie sa le dau o alta dimensiune, proprie unor provocari pentru care nu eram chiar pregatita. Sunt experiente de viata pe care nu le regret, dar care ma invata ca trebuie sa ma adaptez, modelandu-ma dupa trairile care se nasc din acest demers si respectandu-mi in acelasi timp, principiile care m-au ghidat pana acum.
      Iti primesc cu drag aprecierile si profit de ocazie sa-ti spun ca ma bucur ca te-am cunoscut si sper ca o voi face si din toamna in mod real. Scrii intr-un mod sensibil, care se pliaza pe sufletul meu.
      Iti doresc implinire si sanatate!

  1. marianzidaru spune:

    Camelia, inca o data, scoti in evidenta ca esti TU ! Te cunosti pe tine si stii ce vrei de la viata! Cuvintele frumoase astenute in acest articol, m-au „miscat” si recunosc , ma inclin, in semn de respect si apreciere, in fata TA ! O vacanta minunata, copilului din TINE ! Cu drag,Marian!🙂

    • Marian, ne cunoastem in mod tacit de ceva vreme: prin postarile facute in propriul blog, dar si prin popasurile prin alte gradini virtuale. Esti dintre aceeia care NU imprastie aprecieri doar de dragul de a iesi in evidenta, de a „cersi” raspunsuri ce duc spre o afectivitate surogat sau de a-si arata fluenta si creativitatea lingvistica (poate ca nu este ceva gresit, dar nu se pliaza pe felul meu).
      Comentariul tau imi este valoros deoarece iti simt aprecierea sincera. Ma bucur sa aflu ca sunt persoane care rezoneaza la ceea ce scriu, pentru ca in final cam acesta este rostul: sa pot ajunge macar la un palier al fiintei cititorului.
      Despre mine, nu stiu cat de mult ma cunosc, dar imi place sa ma descopar continuu, iar ceea ce spuneam despre calitati, iti reafirm: ele pot deveni cu adevarat defecte in anumite contexte, iar eu sunt constienta de acest fapt.
      M-am pus pe vorba…scuze! Mi-ai vorbit atat de deschis incat am simtit nevoia sa fac acelasi lucru.
      Iti multumesc pentru urare si voi avea grija de Copilul din mine! Il apreciez pentru ca are valoare speciala! Iti doresc si eu satisfactii din proiectele pe care le ai si o inima mereu frumoasa!

        • Apreciez umorul tau subtil si cred ca si tu m-ai inteles pe mine: sunt importante cuvintele ce exprima o apreciere, toti ne simtim bine cu ele, dar sa fie hranite de o substanta numita SINCERITATE, asa ca, daca ai ceva de spus, sa nu te sfiesti sa o faci! Comunicarea este natura vie chiar si in bloggosfera!

  2. In blogosfera, nominalizarile nu neindreptatesc pe nimeni ci dimpotriva, ofera posibilitatea ca noi ceilalti sa cunoastem prin intermediul tau si pe alti autori pe care ii recomanzi tu. Refuzul de a nominaliza pe cineva, a oprit un curs normal de extindere a zonei in care activam noi cei de aici, cu macar cateva persoane pe care le apreciezi la randul tau.😦

    • Ati adus un comentariu pertinent si asa am gandit si eu. Chiar daca suntem intr-un mediu online se impune un minim de respect relational.
      La ultimele nominalizari facute de mine, nu am primit raspunsul celor pe care i-am indicat ca si bloguri favorite. Dintre toti, in ambele cazuri, decat un blogger mi-a raspuns printr-un articol.
      Va spun deschis ca m-am simtit neplacut si am inteles ca am deranjat acele persoane. Probabil au primit foarte multe si le-ar fi fost greu sa faca mereu articole. Inteleg ca au circumstantele lor, nu-i condamn. Imi exprim doar o stare pe care o traiesc.
      Mai mult, o parte dintre persoanele care nu mi-au raspuns mie, au facut acum nominalizari in urma altor premii ce li s-au inmanat. Nici acum nu comentez, prezint doar un fapt.
      Nu stiu cum se procedeaza, nu stiu cum este mai bine…am facut aceste articole ca sa le multumesc celor care s-au gandit la mine si sa-i prezint.
      As trece peste starea mea de disconfort emotional si as mai incerca alte nominalizari, dar chiar nu vreau sa deranjez prin inoportunitatea lor…
      Asa cum totul se invata, poate ca si de data aceasta mai am de insusit cate ceva.
      Va multumesc mult pentru popas, pentru timpul ce mi l-ati oferit, pentru comunicare si ganduri. Toate cele bune va doresc!

  3. Da inteleg, se pare ca si in virtual, romanii se comporta la fel ca si in viata reala. Multi doresc atentie, dar nu ofera nimic la schimb. Probabil acestia vor ramane sa scrie doar pentru ei si eventual pentru vreun ratacit printre click-uri.
    Va inteleg dezamagirea si decizia luata.

    • Stiti ce incerc sa invat eu?! In spatele unui EFECT ce pare dincolo de o regula a respectului si a relationarii, se ascund frustrari sau temperamente ce mai au de evoluat cu propria persoana. Poate nu au curaj sa vorbeasca despre sine, poate nu vor sa dezamageasca prin nominalizarile (ne)facute, poate nu si-au propus ca blogul lor sa fie evidentiat, poate nu au timp de toate provocarile primite etc.
      Se pot face atatea supozitii incat incerc sa nu ma mai gandesc la CAUZA, ci sa accept decizia fiecaruia ( asta nu inseamna ca dincolo de cuvinte nu ma simt atinsa de tacere!) Incerc sa invat lectia tolerantei!
      Va multumesc pentru intelegere si sper sa ne regasim in comentarii pozitive despre optimismul in care credem!

Lasă un răspuns

