La braţ cu Messi ( Vacanţa lui Radu )


DE ALE PĂRINȚILOR – o rubrică adresată părinților care doresc să împărtășească cu noi idei și sentimente

Autor: Monica Radu

„Noi ne-am întors dintr-o vacanţă de vis: Barcelona.

Cuvintele sunt de prisos. Trebuie să vezi, să respiri, să simţi Barcelona. Atât.
Trimit câteva poze cu voinicul în acţiune:

-Parcul Guell, Sagrada Familia, la acvariu-înconjuraţi de „peştişori”, pe stadionul Camp Nou, la Muzeul de ciocolată unde absolut tot ce te înconjoară este făcut din ciocolată (până şi biletele de intrare), domnul Messi din vitrina este varianta…dulce.

O zi întreagă am copilărit în Port Aventura-cel mai mare parc de distracţii din Europa, al doilea din lume şi nu ştiu, zău, cine s-a bucurat mai tare: eu sau Răducu…

Vă îmbrăţişăm cu drag şi vă dorim o vară frumoasă!”

Radu, ni l-ai adus pe Messi, aşa că te iertăm că nu ne-ai invitat şi pe noi în excursia ta! Oricum, eu te voi lua în tabăra din România! Abia aştept să-mi povesteşti despre alte lucruri frumoase văzute în Barcelona, dar şi să străbatem împreună ţinuturile noastre. O îmbrăţişare cu dor de la mine pentru mami şi mai ales pentru tine!

DSC05703  DSC05861 DSC05862  DSC06177  DSC06210DSC05890DSC05724DSC05659DSC06207

13 thoughts on “La braţ cu Messi ( Vacanţa lui Radu )

  1. monica radu spune:

    Multumiri pentru tot.Asteptam cu nerabdare sa colindam impreuna plaiurile mioritice,dar marturisesc ca m-am indragostit lulea de Barcelona si pot sa jur ca barza mea era mioapa cand m-a livrat in Bucuresti…asemanarea numelor e vizibila daca stai bine cu vederea:)))Va multumim din nou si va dorim o vacanta frumoasa in continuare.

    • Daca barza dumneavoastra v-ar fi dus la Barcelona, atunci si a mea trebuia sa o urmeze, pentru ca noi trebuia sa ne intalnim in viata aceasta! Probabil era deranjul prea mare si ne-au lasat pe aici.
      Ma bucur enorm ca ati ajuns in locuri atat de frumoase si sunt incantata sa-l vad pe Radu traind experiente de neuitat. Mi-am imbogatit privirea si sufletul.
      Abia astept sa-l aud pe Raducu povestindu-mi si mie pe indelete ce l-a impresionat!

  2. alina anghelescu spune:

    Un inceput frumos al vacantei de vara ati ales,felicitari !Prin pozele trimise am respirat parca si noi aer de Spania( mai ales ca de Barcelona ne leaga amintiri dragi ).Asteptam cu mare interes si urmatoarele aventuri !

  3. monica radu spune:

    Viata mi-a demonstrat cat se poate de clar ca nimic nu e intamplator si daca eroarea de pilotaj a barzaunului a cauzat peste ani intalnirea noastra,atunci nu pot decat sa ma declar norocoasa.
    Multumim,Alina pentru cuvintele frumoase si ma bucur ca Barcelona a facut si alte…victime:)
    Vacanta frumoasa,tata Dragostin alaturi de cei dragi!Sa va intoarceti bronzati si cu bateriile incarcate:)Va imbratisez cu drag.

    • Gabriela Covalciuc spune:

      Prietena mea draga si veche, inca n-ai inteles optiunea berzei?:) Trebuia sa te plaseze in timp, in loc si-n spatiu exact acolo unde ma aflam si eu:) Si, cum barza cunostea ca eu sunt indragostita de meleagurile mioritice, s-a vazut nevoita sa te aduca din Barcelona si sa te catapulteze in spatiul carpato-danubiano-pontic:) Nu ne putea separa, iar eu n-as fi renunat la Romania mea frumoasa pentru toata Spania din lume:) Ce-i drept, spaniolii imi cam plac:) Acum ai inteles de ce ti s-a rasucit karma?:)) Ma bucur ca ti-ai vazut visul cu ochii si-ti doresc sa-ti traiesti toate nazuintele! Desi, trebuie sa recunosc, sunt putin mahnita, fiindca, anul acesta, m-ai lasat acasa, intrerupand astfel sirul vacantelor noastre petrecute impreuna:)

  4. Iulia Stanuca spune:

    Toata lumea se plimba… mai stati si pe acasa, ca altii! De invidie nici nu am mai intrat pe site… Mai pastrati-va energie si pentru tabara, ca o sa aveti nevoie!
    Draga Raducu, pe tine te scuzam si chiar ne-am bucurat sufletele privind imaginile pe care ni le-ai oferit si pentru care iti multumim!
    Va dorim vacanta placuta in continuare si va imbratisam cu drag!

  5. Iulia Stanuca spune:

    Pai numai noi ce-am mai ramas… dar ne va veni si noua randul!!! Si in plus de asta, cine nu si-ar dori o asemenea companie?!
    Va imbratisez si eu!

Lasă un răspuns

