Împreună, pentru o zi de mâine mai frumoasă


Telegrama

Partea albă de suflet. Stop. Dor. Stop. Suflet frumos. Stop. Mulţumiri. Stop.Premiu 100% românesc. Stop.

Bilet

Te rog să deschizi fereastra imediat ce dorinţa de a mulţumi dă năvală bătând cu dor.  Trimite către un prieten simpatia ce i-o porţi, legată de picioruşul primului porumbel voiajor.

Prietena din spaţiul virtual, o blogger-iţă

Scrisoare

Bucureşti, 23.07.2013

Dragii mei,

Se pare că tot un suflet feminin reuşeşte să înteţească magma vulcanului interior şi, culmea, se întâmplă chiar în absenţa lui. Dan, cel care dă sens definit timpului de veniri şi plecări din Gara pentru doi ( lăsat puţin în zbor liber prin plecarea Dianei în vacanţă), spune că:

mi-a venit mie aşaaaa… să aduc mulţumiri şi unor oameni care, deşi nici eu şi nici Diana nu îi cunoaştem personal ci doar prin intermediul blogurilor lor şi-a vorbelor schimbate în spaţiul virtual, înseamnă mult pentru noi. ‘

În susţinerea acestui sentiment a iniţiat un premiu 100% românesc: Împreună, pentru o zi de mâine mai frumoasă“.

Award

„Suflet frumos” doresc să-ţi vorbesc ţie transformând cuvintele în sentimente ce le las transportate de oxigenul ce călătoreşte între inimi:

* multumesc lui Dan pentru nominalizare – am trăit sentimentul acela de bucurie proprie premiantului;

* mulţumesc tuturor bloggeri-lor pentru că scriu, pentru că-şi exprimă gânduri, trăiri, aptitudini, talente, pentru că relaţionează şi împărtăşesc viaţa reală sau imaginară, iar eu mă plimb, mă bucur, mă simt, mă resimt, mă joc, mă retrag, mă regăsesc, mă (re)decopăr, adică îmi trăiesc viaţa virtuală alături de scrierile lor.

Dragii mei bloggeri, sunteţi cu adevărat minunaţi pentru că vă opriţi din fuga asta (înspre ticălosul de timp) şi în clasa mea. E cu adevărat o bucurie să vă găsesc scriind la tablă acel „like”, iar eu doar să intuiesc motivaţia care v-a determinat să rămâneţi puţin la şcoală: să fie temele abordate, să fie atmosfera, să fie gestul întors având în vedere că şi eu vă vizitez, să fie însăşi copilăria, să fie pozele, să fie o stare de bine dată de apropierea cu care vă vorbesc?! (Mi-am pus întrebări deoarece blogul meu este ieşit cumva din tiparul celor pe care le citesc.) Poate îmi veţi spune vreodată…

Vă mulţumesc pentru generozitatea voastră care îmi dă validarea continuării acestui proiect şi vă asigur de preţuirea mea!

* mulţumesc celor din lumea (nonvirtuală) ale căror raze nu pot fi prinse pe ecran decât tangenţial…Mulţumesc celor care vizitează spaţiul meu, dar aleg tăcerea ca mod de exprimare imperceptibil. Aceştia sunt părinţii de la clasă, copiii sau vizitatorii curioşi. Primesc feedback şi din lumea reală, aşa că voi scrie în continuare pentru/despre elevii mei, dar şi aspecte ale vieţii educaţionale.

* aş mai mulţumi dincolo de fereastra blogului, dar o să trimit porumbeii voiajori să ducă mesajele mele parfumate cu arome de sincere sentimente. Pe delfinaşii clasei a III-a D, o să-i viziteze primii căci dorul acesta deja mi se instalează în suflet, iar ei sunt motivul principal al existenţei mele aici! Vă iubesc, copii!

Transmit tuturor mesajul Împreună, pentru o zi de mâine mai frumoasă şi Îţi mulţumesc, om bun, îţi mulţumesc, suflet frumos!

Cu drag, Camelia

25 thoughts on “Împreună, pentru o zi de mâine mai frumoasă

  1. Fie şi numai pentru o astfel de misivă (am ales acest cuvânt în dorinţa de a include aici şi telegrama şi bileţelul şi scrisoarea) pot spune acum cu mâna pe inimă că a meritat să ne transformăm parte din gânduri şi din vise în … blog.
    Mulţumim mult, mult, din suflet şi îţi dorim succes în continuare în tot ceea ce faci alături de copii, întărindu-ne astfel speranţa într-o zi de mâine mai bună.

    • Fie ca misiva să se transforme în misie, pentru că fiecare avem rolul nostru în trecerea asta prin lumi. Şi dacă fiecare şi-ar pune şi „partea albă a sufletului” pentru tot ceea ce înseamnă bine, aşa cum o faceţi voi, speranţa şi-ar găsi mereu suflu dătător de viaţă. Vă doresc iubire cât cuprinde!

      • bursucel spune:

        A ajuns… a ajuns… alb, frumos și plin de eleganță și-a înclinat căpșorul în semn de salut. Păi puteam să nu-l remarc?🙂

        • Porumbelului o sa-i dau supliment la masa de dimineata! O sa-i dau portie dubla de dragalasenie pentru ca si-a indeplinit misiunea. Ma bucur pentru toate atingerile tale, asa ca biletul se dorea a fi semn de multumire. Asa ne-a invatat Dan! Iti doresc voiosie eterna (asa cum o stiu eu legata de tine!)

          • bursucel spune:

            Să știi că-mi place tare tare voioșia asta! Nu vreau să-mi închipui cum mi-ar fi viața fără oameni dragi sau fără zâmbet. sau fără copii…🙂
            Tare mi-a plăcut felul aparte în care a văzut Dan premiul inițiat de el! E ca o floare oferită, ceva gen – uite, bucură-te în voie de asta… nu face altceva, doar bucură-te!🙂

    • Claudio, esti un sustinator fidel!
      Vizitele tale in blogul meu, mi-au adus mereu bucurie.
      Iti multumesc cu recunostinta!

      Claudio, sei un vero sostenitore!
      Le vostre visite al mio blog mi ha portato gioia.
      Grazie a voi con gratitudine!

    • Maria, ce surpriza mi-ai facut! Si declaratia aceasta imi merge direct la suflet! Lasa ca vezi tu in tabara cat o sa te imbratisez! Si mie imi este dor de tine si de povestile tale despre animale. Sa scrii intr-un jurnal despre toate si sa-l aduci la scoala.
      Te pup,draga mea, si-ti multumesc mult pentru cuvintele tale minunate!

    • Cat ma bucur ca-ti place ideea jurnalului! Ai sa vezi cate amintiri poate sa cuprinda si in felul acesta poti povesti colegilor despre experientele tale. Noi o vom vota pe cea mai interesanta. Spor la scris si la…desenat, pentru ca tu stii cat de impresionata sunt de felul in care redai tu animalele.Te tin in brate,Maria, si-ti doresc o vacanta cat mai vesela!

  2. Iulia Stanuca spune:

    Sunt convinsa ca sentimentele sunt reciproce, pentru ca Matei tocmai isi exprimase dorul de Doamna si de colegi!
    Si noi va multumim, suflet sensibil si frumos, pentru ca ne bucurati viata!
    Imbratisari sincere, cu dor!

  3. Probabil că este adevărată ideea conform căreia depărtarea aduce şi dorul! Acesta să fie rostul vacanţei?!
    În asentiment cu premiul despre care am vorbit în postare, sper să fim împreună pentru o zi mai frumoasă!

    • Iulia Stanuca spune:

      Oricum suntem impreuna prin intermediul acestui blog! Iar zilele ni le faceti frumoase prin postarile de suflet pe care ni le oferiti. Multumesc, Doamna!

        • Iulia Stanuca spune:

          Cred ca aveti un echilibru interior care nu lasa balanta in voia sortii! Iar daca as avea recomandari, le-as face, insa mie chiar imi place ceea ce postati si nu vad de ce sa nu-mi exprim cu larghete bucuria!
          Intorc imbratisarile cu drag si respect!

Lasă un răspuns

