Nominalizare A BOUCHET OF THREE AWARDS


E vară, e vacanţă! Drumurile se deschid spre călătorii, timpul îşi face rondul în paşi încetiniţi, fiinţa se relaxează, iar sufletul aude mult mai bine sunetele emoţiilor. Într-una dintre călătoriile prin grădina blogurilor am descoperit o

Nominalizare A BOUCHET OF THREE AWARDS

premiu

Mulţumesc mult ✿ Ina’s Drinks Băuturi cu tentă raw pentru aprecierea făcută prin această nominalizare, mă simt onorată! Despre regulile ce derivă din acest gest şi aplicarea lor, vă invit să citiţi postările:

Când cel ce premiază devine premiant…!

O premiere virtuală!

Nominalizări în vacanţa de vară

Frumuseţea gustului, frumuseţea culorilor, frumuseţea aromelor – sănătate mixată din fructe, se regăsesc aici, în  acest loc unde:

„Cu un storcător centrifugal, blender și un storcător prin presare la rece am făcut diverse băuturi de-a lungul timpului pe care le-am notat pe acest blog.
Am ținut cont de indicațiile descrise aici și aici . Pentru smoothie-uri am urmat principiul de bază : unul sau mai multe fructe + un lichid ( apă, lapte, suc ) + / – îndulcitor ( zahăr, sirop, miere) +/- frunze +/- superalimente +/- unt + / – gheață”

5 thoughts on “Nominalizare A BOUCHET OF THREE AWARDS

Lasă un răspuns

