Plecăm în tabără!


EU,copilul, gândesc aşa:

– am nevoie de un loc în care să învăţ, să explorez alături de colegi, să mă joc, dar şi să descopăr meleaguri din ţara mea;

– am nevoie de un loc unde mă pot juca fără teama că mă voi murdări (oricum voi avea schimburi la mine pentru o nouă zi!);

– ar fi bine să fiu într-un loc străin de casă, unde să dorm mai multe nopţi fără părinţi, pentru a le arăta că sunt pregătit de a merge pe drumul ce are drept indicator: independenţa;

– mă gândesc la o provocare, la un loc în care să-mi înving dorul de părinţi şi de casă;

– să fiu în altă locaţie decât casa mea, unde să-mi exersez calităţile de copil ordonat cu propriile lucruri (regula o ştiu, că mi-o repetă mama mereu, dar mai greu cu practica…);

– am nevoie de un loc în care să nu fiu monitorizat de către părinţi (nici măcar telefonic), fiind nevoit să le spun pas cu pas ce fac şi ce simt, pentru că oricum mă supun regulilor grupului şi voi suna eu acasă în fiecare zi, dar la o oră când pot să fac acest lucru;

– am nevoie de un nou prilej prin care să le arăt părinţilor că pot fi responsabil!

*

EU, cadrul didactic, spun că decizia de a lăsa copilul în tabără  nu este uşoară (ştim cât de ezitanţi sunt părinţii!) şi trebuie luată în concordanţă cu ceea ce-şi doreşte copilul, nefiind supusă vreunei forţări!

*

Sunt deja la a IV-a ediţie de organizare a unui astfel de eveniment, aşa că am invitat copiii să mi se alăture şi anul acesta:

Tabăra „Straja” : 1 SEPTEMBRIE 2013 – 6 SEPTEMBRIE 2013

– cazare: Vila „ALPIN” ( 2,3 locuri sau apartamente 4 locuri- grup sanitar propriu,TV)
– transport tur/retur autocar, 5 nopţi, 5 pensiuni complete, 2 excursii;

TUR: Bucureşti – Piteşti – Rm. Vâlcea – Horezu – Tg. Jiu – Lupeni – Straja
RETUR : Straja – Defileul Jiului – Pasul Lainici – Tg. Jiu – Piteşti – Bucureşti

Excursie 1: Straja – Petroşani – Haţeg – Sarmizegetusa – Hunedoara – Deva – Alba Iulia
Excursie 2 : Straja – Tg. Jiu – Băile Herculane – Orşova – Cazanele Dunării – Drobeta Turnu Severin – Straja

Tabăra îşi propune activităţi surpriză: engleză, jocuri de tabără, desen, seara trăznită, carnaval, Miss şi Mister, discoteca, foc de tabără.

DE REŢINUT!

1. De adus avizul epidemiologic

2. BAGAJUL PENTRU TABĂRĂ…aici

3. REGULI CE TREBUIE RESPECTATE ÎN DEPLASARE…aici

*

Să ne amintim de tabăra de anul trecut:

Tabăra de la TÂRGUL NEAMŢ 2012 (aici aveţi şi o bogată GALERIE FOTO care vorbeşte despre toată isprava!)

Dragi copii, îmi pregătesc fiinţa pentru o nouă experienţă, care va vorbi despre cum pot nişte suflete mici ca voi să facă cele mai provocatoare activităţi de învăţare dincolo de şcoală şi de relaţionare într-un grup cu aceeaşi deviză (pe care o s-o alegem împreună!). Vă iau de mânuţă şi vă chem: „Haideţi în tabără!”

Dragi vizitatori, poate ne vorbiţi despre experienţele dumneavoastră de când eraţi mici sau despre cele legate de copiii proprii, întâmplări amuzante sau amintiri speciale din tabără.

19 gânduri despre &8222;Plecăm în tabără!&8221;

  1. @ Buna dimineata !
    Eu pensionarul spun asa :
    – Gandesti foarte bine si materializezi in practica excelent !
    De-ar fi mai multe profesoare ca tine ,
    ROMANIA ar avea numai de castigat !
    O saptamana racoroasa !
    Cu stima,
    Aliosa.

    • Vă mai pot spune că dincolo de plăcerea de a fi cu copiii, de bucuria de a participa la excursii, pentru mine va fi o perioadă foarte încărcată şi solicitantă. De obicei patrulez până târziu în noapte astfel încât cei mici şi năzdrăvani să doarmă si asta după o zi în care atenţia îmi este solicitată la maximum.
      În final, trairile şi amintirile frumoase reduc la tăcere eventualele neplăceri,aşa încât an de an organizez tabără!
      Vă mulţumesc mult pentru aprecieri şi vă doresc ca seninul să vă inunde sufletul!

  2. nespusdemult zice:

    In tabara copii devin mai independenti, mai responsabili si mai increzatori in ei insisi.
    In plus, ca sa iti fie dor de acasa, trebuie sa fii plecat un pic.

    • Ati spus un lucru frumos de contrastant pentru dor: pentru a-l simţi, îţi trebuie ingredientul depărtării.
      Aş extrapola şi aş sublinia ideea că :”distanţa, pentru dragoste, este ca vântul pentru foc. Dacă dragostea e mare, o înteţeşte. Dacă nu, o stinge.”

      Prin plecarea în tabără, un copil îşi poate arăta maturitatea emoţională despărţindu-se de părinţi sau şi-o poate forma dacă are cadrul necesar. Este o provocare pentru el şi există şi posibilitatea să nu reziste ruperii…
      Vă mulţumesc mult pentru vizită şi vă doresc o zi frumoasă!

  3. Eu am fost de pe 8 până pe 14 Iulie în tabără la Rășinari, lângă Sibiu, o tabără „în limba engleză”, dar și în limbaj teatral. A fost excelent. Ceea ce vă doresc și vouă!

  4. Iulia Stanuca zice:

    In sfarsit!!! De cand o asteptam!
    Amintirile taberei de anul trecut patroneaza inca in camera lui Matei, asa ca noi credem ca era cazul de o unda de prospetime… Matei asteapta cu nerabdare intalnirea si noile aventuri care se intrevad.
    Pana atunci va transmitem gandurile noastre de bine si vacanta placuta!

  5. Mihaela Benim zice:

    Plecam! Plecam! Dar mai e o luna.
    Credeti ca ma puteti primi si pe mine?
    Inopinat. Fara sa stie Maria. Ca daca afla nu mai merge ea, dupa cum bine ati subliniat in descrierea facuta cu atata maiestrie despre domnisoara in cauza..
    Nu neaparat sa stau toate zilele, dar macar in vizita. In seara traznita?
    Eu nu am fost nicioadata in tabara! Macar acum, la batranete, sa vad ce am pierdut.

    Va doresc sa aveti rabdarea necesara pana la provocaile care va asteapta si o tabara de neuitat!

    • Sunteţi formidabilă la negociere. M-aţi determinat să mă gândesc la posibilitatea de a accepta propunerea dumneavoastră. Dacă veţi veni echipată corespunzător serii trăznite, cred că v-aţi putea încadra peisajului. Ţinem legătura!

    • Draga mea, fără echipa mea de excursioniști temerari nu aș fi pe deplin echipată! Fără EUL tău copil nu am avea busolă și nici alt mijloc de orientare. Ce surpriză neașteptată mi-ai făcut! Să vii tu aici, pâș – pâș și să-mi aduci atâta bucurie, cum numai tu știi să-mi strecori în suflet! Te îmbrățișez și te țin strâns ca nu cumva să te răzgândești!

Lasă un răspuns

