O zi cât o viață!


„Cu mine se petrece ceva…o viață de om!” (Marin Sorescu)

*

Azi … o poveste întreagă dată de ființe cu brațe dulci – copiii !

Pătrund cuprinsă de o vie curiozitate în Orășelul D, unde liniștea părea venită dintr-un tărâm aparte. Zâmbete ascunse în chicote gingașe  strălucesc în desișul clasei… copiii ascunși sub bănci urzesc povestea!

20131205_080223

Ghidușii își scot năsucurile și-mi urmăresc reacția! Sunt în aștepare, iar pânda lor pregătește atacul final!

20131205_080233

Încet, încet, își fac simțită prezența  și ca niște suricate agere, îmi trimit semnale de bucurie nestăpânită. Punctul culminat își cere supremația: surpriza este iminentă!

20131205_080237

La muuuuuuuuulți ani cu ocazia zilei dumneavoastră!!!

Prelungiri de brațe înmuiate în dulceața strângerilor afectuoase, zâmbete postate în colțuri de obraji inocenți, urări sincere, surprinzătoare declarații, priviri pătrunzătoare ce vorbesc de suflete inocente … da, O VIAȚĂ ÎNTREAGĂ DE OM într-un gest blând și bun!

20131205_080242

*

Pentru o așa zi specială, orele au fost un prilej de bucurie, așa încât matematica și-a adus înmulțirea pe ritmurile melodiei îndrăgite pe loc de copii: Last Christmans! Am împletit împreună rezonanțe de vibrații dansante cu exerciții, probleme, dar și note cântate.

20131205_103454De acolo, din orășelul inimilor cuminți, răzbătea un murmur de îngrijorare privind sosirea celui iubit de copii. Nu am stat pe gânduri și am oferit, la rândul meu, puțin ajutor. Alături de copii, am pregătit șosetuțele pentru Moș Nicolae așteptat și la școala, ca răspuns la scrisorile gândite, trăite, compuse de copii. Va găsi drumul către ei? Am să-i las și aici un indiciu, poate că magia va fi mai puternică….

Moș Nicolae, te așteptăm să vii!

20131205_113143

TABLOURILE CU TOATE ȘOSEȚELELE (fiecare elev își poate regăsi desenul) … aici!

Dragi copii, părinți, prieteni, cunoștințe și vizitatori,

Vă mulțumesc tuturor pentru atingerile dragi oferite sufletului meu și vă sunt recunoscătoare pentru consistența pe care o dați vieții mele prin gândurile ce oferă câte ceva din dumneavoastră! Faptul că ne suntem tangențe în această viață, reprezintă pentru mine nu o mirare, nu o întâmplare, nu o simplă interferență, ci viața însăși.

35 thoughts on “O zi cât o viață!

  1. Andreea Bajan spune:

    La multi ani, sanatate, viata lunga si senina! Sunteti o raza de soare, una dintre putinele raze de soare ce lumineaza in negura invatamantului romanesc! Meritati pe deplin toate aprecierile! Va imbratisez cu drag! LA MULTI ANI!

  2. Mihaela Benim spune:

    Minunat!
    La cat mai multe surprize!

    La multi ani!
    O imbratisare mare ,mare, mare…………De fapt, doua, una pentru azi si una pentru maine.

  3. Sfantul Nicolaie trebuie sa aiba ceva comun cu Nicorina, mi-am spus eu, macar dragostea nemasurata pentru copii.
    Asa ca am venit sa va urez cele bune, dar se pare ca am ajuns chiar in toiul unei adevarate petreceri aici.
    Nu am sa raman decat putin, cat pentru a va ura tinerete vesnica si impliniri. La multi ani Nicorina!

    • Va intampin cu drag, va invit alaturi de noi si va spun ca sunt incantata de vizita si de urarile dumneavoastra! Sunt la dubla aniversare, deoarece pe 5 decembrie sarbatoresc ziua de nastere, iar Nicorina ma trimite si spre aniversarea datorata sarbatorii sfinte. Suna asa de frumos apelativul oferit de dumneavoastra!
      O data pe an mi se spune asa si probabil ca rezoneaza aparte datorita urarilor frumoase ce-l insotesc! Multumesc cu pretuire!

  4. titipopescust spune:

    LA MULTI ANI !!!!!!!!!!!!!!!
    Sanatate, ani multi, satisfactii personale alaturi de familia Dumneavoastra si putere de munca sa invingeti geutatile sistemului si NUMAI BUCURII !
    Avem ocazia, odata pe an . sa putem adresa o urare de bine ZANEI care , de 365 de ori pe an, isi dedica intreaga suflare cresterii bulbilor de flori… de oameni ! Dee DUMNEZEU, ca modelul Dumneavoastra sa fie molipsitor pentru confrati dar in primul rand pentru cei care, vremelnic, tin in mana destinele ROMANIEI ! Inca Romania !!!!!!
    Cu multa stima si respect, Popescu Constantin

  5. Iulia Stanuca spune:

    LA MULTI ANI!!!
    Fie ca spiritul Dvs. sa ramana vesnic liber si sa zburde pe petalele vietii cu voiosie si candoare, asa cum il cunoastem noi!
    Va imbratisam cu tot sufletul!

  6. Emine spune:

    La multi ani! Scuze de intarziere! Sa te ocoleasca necazurile, bolile si nereusitele! Din tot sufletul iti urez putere multa de munca, pentru ca ai ce oferi multor generatii!

    • Ce inseamna tarziu?! Aici, timpul sta in loc, nostalgiile isi traiesc eternitatea in postari ce pot dainui ca si emotii in fiecare cititor…
      Sunt incantata de vizita, Ema, urarile le pun la suflet si-ti doresc si tie impliniri nenumarate! Multumesc pentru tot!

    • Cred ca e cel mai frumos compliment la care ma puteam astepta: faptul ca David s-a simtit atat de emotionat la aniversarea mea, pentru mine inseamna implinire! Ii transmit ganduri de bucurie si va multumesc in egala masura amandurora!

    • Mulțumeeeesc pentru urare, pentru susțineri, pentru aprecieri, pentru cuvinte și necuvinte convertite in like-uri! Emoțiile au fost surprinzătoare datorate gesturilor neașteptate făcute de copii. M-am bucurat atât de mult încât nici nu le-am făcut observații despre faptul că m-au așteptat cu tabla neștearsă (exigența, bat-o vina!!!).
      Toate cele bune să se adune în sufletul tău!

  7. La multi ani !!!!! Sa-mi fie cu iertare ca am intarziat ,dar m-am bucurat tareee e tot si trebuie sa recunosc ,mi-a placut si mie surpriza🙂 . Va imbratisez cu tot dragul mereu !!!! Multumesc !!!

  8. Mulţi ani cu împliniri personale şi profesionale! Suntem alături de tine cu sufletul, om frumos!

    Mai târziu, dar suntem.

    La mulţi, mulţi, cât mai mulţi ani! Alături de noi…

    Geanina şi Cristian Lisandru

    • Sufletul daruit sincer este o constanta in viata unui om, indiferent daca este sau nu trimis prin intermediul cuvintelor! Eu va simt dragi, minunati, calzi in ganduri si-n simtiri,asa ca nu este tarziu niciodata sa va aud, sa va vad…
      Draga Geanina, sunt emotioanta in fata urarilor voastre la fel ca prima data cand v-am cunoscut scrierile si va multumesc cu mare bucurie!

Lasă un răspuns

