Serbarea de iarnă


Așa a fost anul trecut! De atunci, s-au perindat alte trăiri, alte provocari, alte curcubee, alte picături, alte stele căzătoare… noi am rămas aceeași ( doar puțin mai mari )! Și acum ne pregătim să-l întâmpinăm pe Moș Crăciun. Avem atâtea să-i povestim….
Eu îi voi putea spune ca sunt cuminte, deoarece cred în magia lui… dar voi?!

Camelia - Nicorina Edu

DSC_8946Aţi trăit vreodată emoţii atât de puternice încât să simţiţi cum vi se taie răsuflarea?! Aţi gustat vreodată senzaţia de trac în faţa unei provocări, de altfel plăcute, dar intense?! Presupun că…da!

Cam aşa erau elevii mei înainte de Serbarea de iarnă. Dacă aţi fi putut să vedeţi în sufletul lor, v-ar fi orbit lumina exploziilor de tensiune înfăcărată. Dacă aţi fi putut palpa interiorul lor, v-aţi fi lovit de o neastâmpărată nelinişte jucăuşă, iar dacă aţi fi putut adulmeca  mireasma gândurilor, aţi fi avut parte de un parfum ameţitor de flori de cuvinte, de replici. Peste toate se presăra grija de a fi la înălţimea aşteptărilor părinţilor şi a invitaţilor.

Acest eveniment este încă prezent în memoria mea apropiată, deoarece gustul dat de performanţa acestor copilaşi încă mă ispiteşte spre gânduri dragi. S-au descurcat admirabil, fiind pentru mine adevărate vedete. A fost nevoie de adaptabilitate imediată din partea lor…

Vezi articol original 228 de cuvinte mai mult

7 gânduri despre &8222;Serbarea de iarnă&8221;

  1. Laurentiu Benim zice:

    Numai o clipa, va rog. Adica si noi, parintii, putem sa il intampinam pe Mos Craciun, sa ii povestim ca am fost cuminti si sa ii cerem cadouri? Maria nu mi-a spus asa!

Lasă un răspuns

