Ne primiti in casa voastra?


 *

Cumparati decoratiuni! Sunt lucrate manual, iar modelele oferite sunt unice, create de noi!

– Avem felicitari de vanzare! Sunt ieftine, iar culorile lor va pot reprezenta.

– Priviti oamenii de zapada: sunt simbol de bucurie. Ii puteti folosi ca decor pentru birou.

– Nu ratati globuletele din hartie: nu se sparg si sunt de efect in bradul dumneavoastra!

– Facem reduceri pentru cei care cumpara cel putin doua produse!

*

Asa strigau copiii mei asezati in spatele bancilor aliniate pe culoarul scolii. Era Targul de iarna, prilej cu care parintii, bunicii si prietenii erau invitati sa participe la expozitia cu vanzare. Copiii vindeau decoratiunile realizate de ei, cu scopul de a castiga bani pentru clasa, pentru a participa impreuna la un proiect extrascolar.

Nu stiu daca sunt mugurii antreprenoriatului, dar micutii mei au gasit diverse solutii de a umple saculetul castigului: unii dintre ei au facut oferte deosebit de avantajoase si au convins astfel parintii; altii mergeau la persoanele cunoscute, se uitau in ochii dumnealor si ii incantau spunandu-le cum au realizat acel produs; cei care au venit cu parintii s-au rugat de acestia sa le cumpere propriile creatii deoarece se atasasera de ele; am fost uimita sa aflu ca au fost si copii care au cumparat de la vecinii lor de la clasele alaturate, apoi au vandut produsele la pret mai mare!

Albumul foto realizat din bunavointa domnilor Laurentiu Benim si Zinel Dragostin, exprima in detaliu trairile copiilor: chipuri in asteptare, cautarea potentialilor clienti, curiozitate…si cea mai mare bucurie – la numararea banilor. Va invit sa vizionati pozele…aici!

Dragii mei vizitatori ai blogului, daca mai este loc in bradul vostru de asemenea decoratiuni, vi le oferim imbracate in ambalaj de suflet candid de copil!

DSC_2432

Copii, sa-mi povestiti despre bradul de acasa, despre venirea mosului, despre colindat…despre vacanta voastra! Pana atunci, bucurati-va alaturi de parinti de cele mai frumoase clipe ale acestor sarbatori!

Craciun Fericit!

21 de gânduri despre &8222;Ne primiti in casa voastra?&8221;

    • Cadrele prezentate sunt cu adevarat speciale, dar poza cu Alexia imi este draga! Probabil ca a fost surprinsa cand se ferea de aparat, dar efectul este duios ( la nr 24 se vede ca si-a gasit bucuria)!
      Multumesc de vizita, Sarbatori Fericite!

      • Laurentiu Benim zice:

        Va pot confirma ca Alexia nu s-a ferit de aparat, cum nu o (mai) face cred de ceva timp nici-unul dintre copii. Este cazul acela „neplacut” cand se inchid ochii chiar in momentul declansarii si pe care simpla intamplare l-a transformat acum in altceva. La serbarea anterioara de Craciun am mai facut o fotografie asemanatoare tot cu Alexia.
        A-i fotografia pe acesti copii, am mai spus-o, este o treaba destul de facila, pentru ca umplu ei singuri pozele cu expresii si emotii. Din acest motiv unele imagini ies de la sine uneori atat de personale, fara vreo alta contributie din partea noastra, incat trebuie chiar putina prudenta in a le face publice. Iar daca se intampla sa pastrez o parte din fotografii, o fac cu credinta ca nu imi apartin, ci ca am participat cumva, si nu decisiv, la crearea lor.

        • Este binevenita explicatia dumneavoastra. Fiecare fotografie prezinta o poveste a unei clipe pe care nu o putem deslusi chiar daca am fost acolo; ea se desfasoara in fractiune de secunda, dar poate avea o incarcatura mare. Eu sunt fascinata sa descopar cate alte lucruri se intampla cu copiii, fara ca eu sa le pot cuprinde la momentul respectiv.
          In multe din albumele trimise de dumneavoastra am citit dincolo de o imagine, am simtit emotii si trairi pe care nu credeam a fi posibil sa fie relevate asa! Ati fotografiat miscarea sentimentului, daca pot spune asa, ati dat posibilitatea ochiului sa simta vibrarea unei atitudini. Daca cineva are rabdare sa le priveasca cu atentie, va intelege altfel lumea copilariei.
          Imi plac instantaneele, sunt sincere, obiective si trezesc curiozitatea celui ce priveste.
          Copiii sunt adorabili si va multumesc pentru felul in care i-ati prezentat: sinceri!

  1. In noaptea sfanta de Craciun lasa deoparte grijile si supararile. Deschide-ti inima si primeste un strop din binecuvantarea care se revarsa peste lume in aceasta noapte!

    Fie ca sarbatorile de anul acesta sa va umple sufletul de bucurie, incredere, speranta si iubire. Iar Mosul sa va aduca cele mai dorite si neasteptate cadouri voua si celor apropiati.
    Craciun fericit!

  2. claprof zice:

    La creatività e la dolcezza del Tuo cuore donano pace all’Anima e serenità allo Spirito!….Quando parli dei bambini si illumina il Tuo essere di Donna con immenso Amore!

    Grazie! Per condividere con noi questi celesti momenti!

    Un cordiale saluto

    Claudio

    • Claudio, tu lo sai meglio e si sa i figli dell’universo bisogno di amore e comprensione. E ‘quello che un insegnante deve necessariamente dare.
      I miei figli sono entusiasti tali attività, in modo che facciamo con piacere.

      Grazie per le tue parole così belle e per la loro generosità!

  3. Stefania zice:

    Vă primim cu mult drag, sunteţi cu toţii foarte frumoşi şi voioşi, iar bucuria voastră este tansmisibilă. Am văzut fotografiile, care mi-au plăcut foarte mult şi m-au emoţionat totodată. Mi-s tare dragi copii. Aţi format dintr-o clasa de elevi frumoşi şi conştiincioşi, o adevărată familie foarte frumoasă şi unită şi aţi realizat cu toţii lucruri măreţe. Sunt convinsă că iubirea, respectul şi recunoştinţa este reciprocă.
    Vă doresc tuturor, Sărbători Fericite şi mult succes în toate activităţile pe care le veţi face în viitor. 🙂

Lasă un răspuns

