Confesiunea pașilor


„… ne naștem și murim, dar nu putem trece prin viață fără iubire, căci doar ea ne liniștește sufletul.”

Sunt pași ce pleacă din tine și se revarsă vieții: ating oameni, ating spații pline sau interioare singure, ating natura, ating sentimente. Uneori pașii trăiesc o rostire dată de zâmbet, alteori le auzi țipătul izvorât din neputința mișcării.

Sunt pași care se deplasează și cunosc viața universului exterior, dar sunt și pași ce își termină călătoria lipindu-se de tine, de înăuntrul tău, devenind astfel întregire de cunoaștere.

Îți plac pașii care-și pun amprenta asupra EU-ului tău, definindu-i natura prin asocierea de senzații diferite, dar care dau impresia aceluiași simbol printr-o compunere voită. Îți place să te identifici cu pașii plini de iubire și de aceea vei alege să calci pe urmele lăsate special pentru tine, pentru a te molipsi de sentimente înălțătoare.

Adori zilele de iarnă ale vieții tale, când urmele lăsate în zăpadă sunt preluate de pași ai destinelor ce se lipesc voit de ele, pentru a le duce pe drumul unde înghețul devine strălucire, iar finitul sentimentelor se așază pe axa trăirii posibilului nemărginit.

Așa suntem eu, tu sau sunt ei, ele…

Mă intrigă oamenii care lasă urme adânci de tălpi ce calcă sufletul prin ipocrizie, atingeri toxice sau chiar tăceri perfide! Joaca cu sentimentele altora reprezintă acea stare de sclav al propriilor frustrări, iar în temnița pe care și-au ales-o ca viață, întrevăd o singură evadare…bipolaritatea!

*

În ton cu această confesiune, azi aleg să vorbesc despre respectul meu pentru  oamenii care dau valoare pașilor  ce îndreaptă posesorul spre calea oferirii de sine.

A intrat în casa mea sub forma poeziei  în blogul personal, ca mai apoi să își trimită versurile într-un buchet de carte: Enigma florilor de liliac. Volumul Denisei – Elena Aricescu mi-a fost trimis personal ( așa cum a făcut-o cu mulți dintre cei care o urmăresc pe blog), într-o dovadă de generozitate, dar și de dorință de a fi mai aproape de sufletele noastre.

Versurile ei surprind prin delicatețe, inspirație și elogiu despre viață, cu toate palierele ei. Cartea mustește de iubire, de aromele naturii și de gândurile unui suflet dăruit frumuseții interioare. Motto-ul pe care vi l-am prezentat reprezintă dedicația ei, scrisă de mână în cartea pe care am primit-o. Un scris îngrijit, delicat, care vorbește despre autoarea plină de sensibilitate, Denisa Aricescu. Citiți versurile ei și vă veți contopi cu o lume de farmec a trăirilor sincere…lumea ei!

Îți mulțumesc, draga mea, pentru gestul și pentru gândurile tale atât de frumoase! Să ai parte de oameni care te merită! Preiau versurile tale pentru a le dedica tuturor celor ce lasă pași de amintiri dorite în sufletele noastre.

” Lumina vine din întreg Universul,
care se revarsă cu linişte în inimile fiecărui om.
Zâmbiţi şi bucuraţi-vă !
Gândurile să vă fie strălucite…
Gustaţi din dulceaţa clipelor lăsate ca mesaj în această viaţă
şi veţi simţi aroma dorinţelor ce vi se vor îndeplini !
Răbdarea să fie taina fiecărei aşteptări,
Iar dragostea, răspunsul întrebărilor ce vă vor întâmpina!”

10 thoughts on “Confesiunea pașilor

  1. O surpriza superba ! Ati imbracat cu caldura toate cuvintele si le-ati asezat in sufletul meu. Nici nu stiu daca le merit. Mi-ati transmis ganduri minunate si s-au transformat in emotie. Sunt emotionata!

    Va multumesc tare mult si va doresc toate cele bune!
    Va imbratisez, cu mult drag ! ♥

    • Denisa, sunt convinsa ca multe din gesturile pe care le facem isi au corespondent in raspunsuri pe masura. Articolul de azi este o consecinta a gestului tau, pe care l-am resimtit special in viata mea.
      Atragi sesnsibilitati si armonie pentru ca oferi la fel de mult.
      Faptul ca ti-am trezit emotii, inseamna ca pasii nostri s-au contopit in aceeasi traire!
      Sa ai grija de tine, de sufletul tau pentru a ramane pururi asa cum te-am cunoscut!

  2. claprof spune:

    Splendido dialogo tra Anime sublimi e cuori d’Amore!
    Grazie Camelia di offrirci questi istanti così intimi della Tua dolce Vita!
    Che Dio Ti benedica !
    Un cordiale saluto
    Claudio

    • Io non posso restare indifferente alle bellissime gesti! Sono contento che ti è piaciuto il dialogo e il mio modo di ringraziare Denise per il libro offerto.Ho scritto un po ‘la mia anima e mi sento contento che hai trovato questo.
      E tu sei un amico che ringrazio! Tu fai meravigliosi gesti e le parole mi dà così bella!

      Grazie di tutto!

Lasă un răspuns

