Așa să vă fie 2014!


2014

Cum  să vă fie Anul Nou – 2014?!

Așa, ca mine … Ilinca – 4 ani:

Îndrăzneț în privirile pline de speranță!

Candid ca un copil aflat la început de univers!

Vesel ca obrajii ce privesc ștrengărește spre un orizont infinit!

Puțin ciufulit (așa ca mine…) după o joacă cu misterul vieții!

Plin de iubire pură izvorâtă din esența de copil!

Dulce ca un îngeraș ce-și unge aripile în generozități  de suflet!

Aprig în a-și păstra sinele într-o cunoaștere proprie!

DSC_2503

Prietenul meu, Moș Crăciun, m-a învățat că eu sunt VIITORUL, că eu sunt SPERANȚA, eu sunt VIAȚA!

Eu voi fi următoarea generație a doamnei Camelia Edu (acum sunt surioara actualei eleve a dumneaei, Ana!) și nu ratez niciun moment să arăt că eu îmi doresc la școala!

DSC_2653

La mulți ani cu bogăție sufletească, cu dragoste pentru trăiri înălțătoare, cu armonii de sentimente și gânduri, cu încrederea că frumosul aduce zbor spre înălțimile propriului destin și cu copii mereu veseli și încrezători!

Cu Ilinca prima zi sc

Pentru voi, copiii mei din toate generațiile, transmit o parte din sufletul meu prin gânduri, gesturi, uitări iertate, implicări, joc, grijă …mereu și mereu!

La mulți ani fericiți, dragii mei!

DSC_1378

61 thoughts on “Așa să vă fie 2014!

  1. Stefania spune:

    Fie ca anul 2014 să-ţi fie aşa cum ţi-l doreşti tu, Camelia!
    Eu îţi doresc din toată inima mea, în toate zilele vieţii tale să fii sănătoasă şi fericită!
    An Nou Fericit! La mulţi ani, Camelia!🙂

    • În lumea dintre lumi să nu-ți găsești finitul
      Esențe de suflet extrase pentru gândul lor
      Să-ți ducă fericirea întru atingeri, prin labirintul
      Celor mai nebănuite…. senzații-exigențe-comori!

      Să fii dorit de diminețile arome,
      Pierdut cu totul în secretoase nopți,
      Tăcerile lampașe să-și pună răvașe luminoase pe al destinului porți,
      Să fii purtat de adieri de gânduri dragi
      Să ți se pună poezia-n rana cântată de tainici magi!

      Să-ți fie dulce, zaharată armonie acest an ce tocmai o să vie!

  2. claprof spune:

    Un incantevole anno nuovo 2014 per Te e tutta la Tua famiglia O Camelia
    come l’innocenza gioiosa della bambina che tieni in braccio!
    Un cordiale saluto🙂
    Claudio

  3. La Multi Ani !
    Un An Nou Fericit, cu multe bucurii, impliniri si realizari!
    Dulceata noilor clipe sa va infasoare sufletul deosebit si sa vi se indeplineasca toate dorintele!

    Va pup! ♥

  4. Laurentiu Benim spune:

    La petrecerea de Craciun a copiilor am vazut-o la un moment dat pe Ilinca stand tacuta pe un scaun. „Ce faci, Ilinca, aici?” am intrebat-o. „Mi-a spus (…neinteligibil) ca vine si tati aici.” Apoi a inceput sa topaie, cu mainile in sus, cu capul dat pe spate si toata numai rasete: „Si tati o sa se joa-ce nu-mai cu mi-ne!” Asa a fost primul contact cu Ilinca.
    Asa sa va fie 2014.

    • Stiam eu ca trebuie sa fie si o poveste…Fotografia trimisa de dumneavoastra ar putea sa ne lase liber la supozitii. Multumesc mult pentru momentele atat de delicate pe care le surprindeti!
      Ilinca este deja de-a noastra si aduce atat de multa prospetime, incat am considerat ca merita sa fie stindardul pentru un nou an…
      Micul moment prezentat, descrie o voiosie aparte, dar si felul in care un parinte a ajuns la inima unui copil. Ati transpus concluzia intr-o urare, pentru care va sunt recunoscatoare!

      Ma incanta faptul ca atat dumneavoastra, cat si doamna Benim va transpuneti gandurile in mod liber, independent si totusi unitar in acest spatiu virtual. E o mare cinste pentru mine ca o familie care sprijina atat de mult scoala sa aiba aceasta perseverenta!

      Cu pretuire, va transmit multumiri!

  5. La Multi Ani 2014 !
    Un AN mai bun, mai roditor, plin de bucurii si realizari marete,
    un An cu sanatate si dragoste, cu lumina-n suflet si-n priviri,
    elevii sa va fie sanatosi, frumosi , cuminti si silitaori la carte,
    iar domnia voastra sa ramaneti vesnic tanara si frumoasa,
    inteleapta si intreprinzatoare !

    Cu stima,
    Aliosa.

      • Ma simt onorat de raspunsul domniei tale !
        Postez un videoclip pe o MELODIE tare draga mie,
        de care nu ma satur niciodata :

        ” Magia sarbatorilor de iarna ” continua
        Caci maine este sfanta BOBOTEAZA
        Si se gusta doar AGHIAZMA
        Iar poimane de Sfantul ION
        Se poate bea si-un Alexandrion !
        La Multi Ani !
        Cu respect,
        Aliosa.

        La Multi Ani

  6. radulescu mariana spune:

    aveti idee cum se simte o mama care citeste povesti frumoase despre copiii ei, scrise de altcineva decat ea insesi??
    va spun eu!
    simte mandrie, dragoste, lacrimi in ochi si multa bucurie…
    ilinca i-a spus lui mos craciun ca daca ar fi sa-i daruiasca ceva… i-ar darui povesti…
    va doresc dvs. dna edu un an de poveste si dvs dragi parinti tot un an de poveste… povesti frumoase de viata…”
    la multi ani!!!
    cu drag, mama „”fetitelor din povesti

    • Fetita dumneavoastra este un copil adorabil, asa cum sunt toti cei crescuti cu dragoste si cu respect. Am considerat ca poate fi un simbol pentru un an pe care vi-l doresc special, pentru ca Ilinca face fiecare suflet sa se bucure langa ea.
      Asa sunt si copiii din clasa, chiar si sora mai mare – Ana, dar pe cei mari i-am avut alaturi tot anul si inca or sa mai fie ceva timp langa noi.
      Bucuria pe care o resimtiti dumneavoastra este asemanatoare cu a unui dascal atunci cand afla despre realizarile elevilor proprii. E un sentiment de implinire care se completeaza cu energie pura. Ma bucur ca v-am putut oferi o picatura din aceasta emotie.
      Sa ne traim noul an langa Ilinca, langa toti copiii nostri si vom simti viata din povesti!

    • Urarea dumneavoastra se refera la un viitor concretizat in generatiile ce vin si multi colegi sunt cu adevarat tematori gandindu-se la profilul celor ce vor intra la scoala… Sunt din ce in ce mai multe probleme de comportament si de perceptie privind sistemul de invatamat.
      Asa ca ma bucur pentru urarea dumneavoastra de a avea mereu rabdare, pentru ca o sa fie o calitate de nelipsit mai ales in contextul actual.
      Pe de alta parte, consider ca aceasta este adevarata provocare pentru un profesor, aceea de a avea curiozitatea, tenacitatea, imaginatia, pregatirea, adaptarea… necesare abordarii acestui nou VAL
      Va multumesc pentru gandurile incurajatoare si va doresc un an frumos!

  7. Iulia Stanuca spune:

    E cea mai frumoasa urare pe care am vazut-o pana acum!
    Va multumim, Doamna, si va intoarcem cu cea mai mare daruire urarile!
    Sensibila, candida, blanda, intelegatoare, rabdatoare…. si cate nu ar mai fi de adaugat… asa sa ramaneti si in noul an! Sa aveti parte de tot ce poate fi mai frumos, caci daruiti atata frumos!

    Va iubim, Doamna si va imbratisam cu tot sufletul (chiar daca o facem asa tarziu…)!

    • Mă copleșiți cu aceste comori de sentimente! Sunt un om real…cu bune și cu feluritele mele neguri. A rămâne cu picioarele pe pământ face parte din provocarea solului potrivit unor rădăcini atât de răsfățate!

      Îmbrățișarea o primesc oricând, pentru că nu rezist unei emoții atât de dragi! Vă îmbrățișez și eu!

  8. Iulia Stanuca spune:

    Sunteti un om echilibrat si imi permit sa spun asta pentru ca observ ce si cum semanati!
    Sper sa aveti mereu parte de „recolte” bogate! Cat despre rasfat… este vorba doar de perceptie, caci eu doar exprim niste ganduri si sentimente…

    Cu sinceritate!

  9. M-ați făcut curioasă:despre ce semnături este vorba?! Pe unde îmi mai umblă stiloul?!

    Despre sentimente, vă spun că este departe de mine gândul neîncrederii, pentru că vă cunosc sinceritățile pure. Era mai mult un apel la propria-mi persoană…de a nu rămâne agățată printre crengile orgolioase ale copacului alintat!

Lasă un răspuns

