Modele de teste pentru Evaluarea Națională


Dragii mei,

Vă pot anunța că au fost scoase de la tipar auxiliarele cu modele de teste pentru EVALUAREA NAȚIONALĂ – clasele  a II-a, a IV-a, a VI-a, a VIII-a.

Din colectivul de autori pentru cartea de clasa a IV-a, fac parte și eu.

Mulțumesc EDITURII GABRIEL și colegelor cu care am colaborat minunat, pentru ca aceste auxiliare să apară în timp util și la o calitate deosebită.

Sper să vă fie de folos atât pentru testarea ce va avea loc anul acesta, dar și pentru o pregătire suplimentară individuală!

coperta4coperta2coperta3

8 gânduri despre &8222;Modele de teste pentru Evaluarea Națională&8221;

  1. Copiii nostri vor lucra cu mai mult drag la anul din culegerea pe care apare si numele Dvs. Asta da, incurajare, nu cred ca mai trebuie stimulati cu copacei primavarateci! Felicitari si calde imbratisari!

  2. maricica zice:

    fetita mea afost foarte incantata de aparitia numelui dvs pe culegere si isi doreste desigur, asa cum i-ati obisnuit, sa-i scrieti ceva pe prima fila. va felicit si va doresc sa aveti spor in a scrie. ca de talent…slava Domnului!
    am o mica dorinta: sa vad publicate povestile terapeutice de pe blog.

    • Vă pot spune că am fost surprinsă de reacția copiilor când au aflat despre cartea la care sunt autor. Au fost deosebit de curioși să afle amanunte și și-au arătat dorința de a o avea și ei, chiar dacă este un auxiliar de lucru. Copiii noștri știu să ne binecuvânteze cu darurile lor sufletești!

      Vă mulțumesc pentru feedback, dar privind dorința dumneavoastră, încă nu știu ce să spun…sunt doar la un început, nu știu câtă motivație voi avea să scriu și cum este primită această abordare…Promit, în schimb, că mă voi gândi la ideea dumneavoastră!

      Vă îmbrățișez cu drag!

  3. Iulia Stanuca zice:

    A venit momentul in care Edu coincide cu EDU (…si pe culegeri)! Felicitari si la cat mai multe astfel de realizari! Copiii sunt mandri, la fel si noi!

    FELICITARI!!!

  4. Marius zice:

    Am cautat sa cumpar cartea pentru clasa a IV-a si nu am gasit-o. Imi puteti recomanda o librarie sau un magazin virtual? Multumesc.

Lasă un răspuns

