Liebster Award


Liebster

Regolamento

  • ringraziare e linkare il blogger che ti ha nominato,
  • rispondere alle 10 domande poste da chi ti ha nominato,
  • nominare altri 10 blog che hanno meno di 200 followers,
  • formulare 10 nuove domande,
  • comunicare ai nominati la loro la nomination.

Am primit această nominalizare de la o persoană minunată, un prieten al blogului meu, Claudio, ce promovează psihologia atât prin articole ce prezintă comportamentul uman, funcțiile și procesele mentale, cât și prin gândurile, muzica ce trimit la meditația care relaxează și înfrumusețează ființa.

Ne vizitează cu pași ce lasă urme de apreciere, încurajare și profundă înțelegere a lumii copilăriei, a școlii, a însăși educației. Cu sufletul deschis și vibrat de universul nostru cuprins aici, dă autenticitate mesajului pe care îl transmit într-o timiditate dată de locul în care mă aflu – o mică umbră a scrisului!

Mulțumesc cu prețuire și cu adâncă recunoștință,

LA BOTTEGA DELL’ANIMA!

Regulamentul specifică faptul că trebuie să răspund celor 10 întrebări formulate de persoana care a făcut nominalizarea, așa că:

  1. Ce îţi însufleţeşte viaţa?( Ce îi dă suflet, energie?)
  2. Ce carte ţi-a influenţat viaţa cel mai mult?
  3. Ce ai face ca să putem trăi într-o lume mai bună?
  4. Ce te face să fii unică (te caracterizează)?
  5. Ce cred alţii despre tine?
  6. Câte cunoştinţe ai (amici)?
  7. Ce aspiraţii ai?
  8. Ce te face fericită (bucuroasă)?
  9. Ce crezi despre tine?
  10. Ce crezi că îţi trebuie ca să fii în armonie deplină cu tine însăţi?

1. Viața îmi este însuflețită de copii.

2. O carte ce mi-a schimbat destinul la un moment dat: Suferințele tânărului Werther, de Johann Wolfgang von Goethe, atât prin conținutul ei, cât și prin controversa ce s-a născut după apariția acesteia.

3. Pentru o lume mai bună le-aș da florilor grai.

4. Mă caracterizează vulcanul interior cu lavă dată de creativitatea emoțională, compusă din substanțe iubitoare de suflete frumoase.

5. Alții consideră despre mine că sunt un bun profesionist și că am un echilibru interior care permite o echilibristică între empatie – asertivitate și exigență.

6. Am foarte multe cunoștințe (amici) datorate profesiei, dar și vieții active.

7. Aș dori să pot face o școală dincolo de normele impuse prin regulamente actuale!

8. Fericirea o primesc de la lucruri mărunte, de la faptul că am putut fi de ajutor, de la împlinirile vieții de zi cu zi, de la faptul că oamenii se simt bine cu/lângă mine și mai ales primesc fericire atunci când sunt îmbrățișată de copii sau când mă privesc cu aceeași candoare și peste ani…

9. Cred că sunt luptătoare, perseverentă, răbdătoare, dar și intransigentă cu cei care mă rănesc.

10. Ca să fiu în armonie deplină cu mine îmi trebuie un EU COPIL și când trebuie să abordez problemele oamenilor mari!

Nominalizările  le voi pune în invitații brodate cu sentimente dragi și de apreciere, alături de felicitările mele pentru pasiunea cu care aceste bloguri (care au sub 200 followers) abordează subiecte dragi și pentru faptul că transmit emoții de reținut în trăiri de clipe rafinate în gânduri, culori, arome, ritmuri:

http://succesulpe.wordpress.com

http://melancolisme.wordpress.com

http://viataoperadearta.wordpress.com

http://corinavictoriasein.wordpress.com

http://sweetharmony.me

http://writertime.wordpress.com

http://aromedepoveste.wordpress.com

http://vinuldincluj.com

http://ecoarta.wordpress.com

http://dmd5.wordpress.com

Întrebările pentru cei nominalizați vor fi aceleași pe care le-am primit și eu, cu posibilitatea de a schimba cel mult trei dintre ele cu altele la alegere.

Vă felicit pe toți cei nominalizați și vă transmit dorința ca prin acest premiu, să vă fac mult mai cunoscuți celorlalți prieteni ai blogului meu, gândindu-mă că și ei vor simți bucuria de a vă cunoaște!

21 de gânduri despre &8222;Liebster Award&8221;

    • Sunt încântată de felul în care prezentați o civilizație care poate fi cunoscută de noi prin fereastra pe care o deschideți. Priveliștea este minunată și vă doresc răbdare și perseverență pentru a duce mai departe acest proiect!
      Toate cele bune vă doresc și eu!

  1. claprof zice:

    GRAZIE di Cuore per le profonde parole di stima che Tu, carissima CAMELIA, esprimi in questo Tuo spazio d’Anima!.
    Ti sono riconoscente per la Tua nobiltà d’animo e la Tua sincera Amicizia !
    Sono felice di aver incontrato una persona così sensibile che crede, come me, nella passione per l’Arte di donare Amore e far crescere emotivamente e intellettivamente i nostri fratelli e sorelle di questa meravigliosa avventura terrena!.
    Un abbraccio con profonda stima e sincero affetto
    Claudio

  2. maricica zice:

    felicitari! ma bucur din tot sufletul sa vad ca sensibilitatea si frumusetea dvs sufleteasca si intelectuala a ajuns si la inimile si mintile luminate sin alte tari…
    bravo si bis de fiecare data!!!

    • Validarea dumneavoastră are o conotație aparte privind și contexul mediului în care profesați, cel al psihologiei, așă că mă onorează susținerea dumneavoastră!
      Este adevărat că prietenii din alte țări care îmi vizitează blogul o fac în mod constant, ceea ce-mi aduce mare bucurie, atât prin prezență, cât și prin feedback-ul pozitiv privind activitatea prezentată. În felul acesta au acces și la o altă imagine privind învățământul românesc, educația și aspectele privind parenting-ul.
      Vă mulțumesc, emoționantă fiind, vă transmit gânduri bune și vă îmbrățișez cu drag!

    • Mă bucur pentru că ești alături de mine în acest moment, pe care l-aș numi al prieteniei și al respectului pentru ceea ce încercăm să transmitem prin blogurile noastre.
      Îți doresc satisfacții și veselie alături de micuții tăi!

  3. Vreau sa cred ca nu sunt cel care a venit cel mai tarziu pentru ati multumi nominalizarii facute blogului meu.
    Ma simt onorat pentru acest lucru si in acelasi timp obligat in a-i pastra, aceiasi linie pe care o urmez din momentul in care am decis aparitia sa. Chiar daca fiecare dorim ca numarul de cititori carora sa le impartasim din prea plinul fiintei noastre, sa fie tot mai mare, ne bucuram sa stim ca alaturi de noi stau oameni cu care impartasim cu adevarat aceleasi trairi, ganduri si poate si idealuri, lucruri care ne unesc si ne fac mai buni. Prezenta acestora continua alaturi de mine, imi da cumva convingerea ca nu gresesc cu prea mult fata de cititorii mei, pe care ii consider foarte apropiati, pe care ii respect si fata de care am sentimente frumoase. Iti multumesc Camelia.

    • Nu există termen limită la o premiere, cu atât mai puțin pentru cuvinte atât de generoase. Clasa mea este mereu deschisă pentru comunicare și vizită, așa că vă întâmpin cu același zâmbet de bucurie.
      Foarte frumos ați transmis mesajul privind sensul unui blog de a împărtăși trăiri și gânduri cu cei care apreciază dăruirea sufletească. Când un lucru este făcut cu plăcere și cu pasiune, devine balsam interior.
      Vă urez ca bucuria scrierii să vă însoțească mereu și vă felicit încă o dată pentru tot ceea ce ne transmiteți!

  4. MUŢUMESC PENTRU NOMINALIZARE! Nu ştiu dacă aici trebuie să răspund, dar o faci totuşi, pentru că mă simt onorată, iar întrebările sunt interesante!
    1. în primul rând copiii, copiii mei, dar şi cei de la şcoală, apoi tot ce ţine de artă.
    2. Am citit câteva cărţi la viaţa mea, foarte multe mi-au plăcut, dar cea care-mi vine acum în minte este DACĂ SOARELE MOARE, de Oriana Fallaci.
    3. Aş face o şcoală pentru părinţi, să-i învăţ să-şi crească şi educe copiii, în spiritul celor mai înalte valori morale ale umanităţii, apoi aş schimba din temelie sistemul de învăţământ.
    4. Nu sunt unică sau nu în felul acela de persoană deosebită, poate sunt un pic prea pătimaşă în tot ceea ce fac, poate mă ţin prea mult cu dinţii de o idee, poate, nu ştiu!
    5. Habar n-am! E treaba lor ce cred!
    6. Multe, datorită meseriei!
    7. O, aspiraţii! Să am timp să stau netulburată în atelier să pot crea ce vreau eu, să scriu, să mă plimb, într-un cuvânt: să dispun de timpul meu liber!
    8. Aşa cum am scris şi pe blog, lucrurile mici şi omeneşti mă fac fericită: câteva ore în atelier, o plimbare, reuşita unui copil/ elev, o rază de soare, un fir de vânt…
    9. Toleranţa mea depăşeşte limita normalului! (ceea ce denotă prostie!)
    10. Să las lucrurile aşa cum sunt, pentru că n-o să pot schimba eu lumea oricât mi-aş dori!

    Să ai o zi bună!

    • Ne-ați transmis un suflet frumos cu minunății de gânduri! Vă sunt inima deschisă pentru a le primi cu drag pe toate!
      Dacă o să considerați oportun, ați putea să preluați acest mesaj pe blogul dumneavoastră, într-un articol, astfel încât și vizitatorii dumneavoastră să poată citi aceste răspunsuri.
      Și eu vă mulțumesc pentru răspunsul la nominalizare și vă rog să primiți considerația mea pentru tot ceea ce realizați!

  5. OAMENI DE SUCCES
    ” Cine deţine aurul stabileşte regulile „.
    Prima problema pe care trebuie s-o inteleaga orice om este aceea ca,pentru a reusi in viata trebuie sa te lupti iar in lupta trebuie sa ai o arma.Evident ca cele mai eficiente sunt stiinta,munca,priceperea, abilitatea,dar si capacitatea de a-ti gestiona propria economie . Economia personala este pana la urma viata, si pentru a va simti mai puternici,tineti de ea cu ghiarele si cu dinti , dar asta insemneaza,inainte de toate,a o invata ! Sant multe moduri de a va gestiona propria ecponomie,de a va investi banii,dar „investitia in voi este cea mai profitabila”! Acesta este scopul demersului meu, pentru ca vreau ca delicatele probleme financiare sa fie intelese de toata lumea,dar mai ales de cei care incearca sa-i invete pe altii tot felul de lucruri pe care ei nici nu reusesc sa le priceapa! (C.M.)

    1. Fii energic, fii pasionat, fii concentrat. Pune toata energia si tot spiritul tau pozitiv in ceea ce faci zi de zi. Nu renunta niciodata la ceva ce ai inceput si care mai are sanse de implinire. Ca sa iti pastrezi concentrarea trebuie sa muncesti si sa te imaginezi acolo unde vei fi peste 10 ani.
    2. Daca tot ai o minte si vise proprii, gandeste in stil mare. Este foarte simplu sa stai linistit si sa astepti ca viata sa se intample, sa iei doar ce ai la indemana si sa urmezi cursul stabilit de altii. Nu te costa nimic sa gandesti cat mai inalt, sa ai vise cat mai nebunesti, sa speri dincolo de limitele unei bogatii comune. Din aceste vise oamenii mari isi exatrg puterea si ambitia. Si daca vei gandi in stil mare, vei reusi in stil mare, nu se poate altfel!
    3. Ai incredere in tine, altfel nimeni nu va avea. Daca te desconsideri in mod repetat, daca parintii ti-au inoculat faptul ca nu esti bun de nimic, daca la scoala ai fost “pus la colt”, iar tu continui sa crezi in aceste prostii, atunci oamenii din jurul tau vor simti asta si instinctiv nu vor dori sa fie in preajma ta. Mergi la un psiholog daca este necesar si repeta-ti in fiecare dimineata ca esti cel mai bun. Comporta-te ca atare!
    4. Ai incredere in instinctele tale. Uneori o afacere sau o relatie ti se pot parea excelente din toate punctele de vedere, insa ceva te retine. Daca senzatia din stomac nu este una buna, daca instinctul te impinge sa renunti sau sa amani, fa-o! Cu cat vei cunoaste mai bine oamenii, cu cat vei invata si vei munci mai mult, cu atat instinctele tale nu se vor insela.
    5. Cand esti in top sau pe culmea succesului nu iti lua vacanta, nu renunta, nu te lasa prada arogantei si lenei. Sunt o multime de oameni in spatele tau care asteapta sa faci un pas gresit. Pastreaza-te activ si energic. Munceste si mai mult. Numai asa vei reusi. Daca ai o relatie buna cu partenerul tau, nu inseamna ca nu o poti face si mai buna. Focul trebuie mentinut!
    6. Traieste la limita. Risca. Joaca periculos. Asuma-ti toate aceste actiuni. Daca te afli si te mentii intr-o zona de confort in viata si in cariera, nimic bun nu are cum sa se intample – totul se transforma in rutina. Trebuie sa risti si sa iti urmezi visele. Daca iti este frica, treci peste asta. In fiecare zi ar trebui sa facem ceva de care ne este frica.
    7. Nu te lasa prostit sau calcat in picioare. Inca de mici am invatat ca e frumos si cinstit sa intoarcem si celalalt obraz daca cineva ne jigneste. Insa in viata si in afaceri, acest lucru poate duce la o intreaga serie de insuccese, de caderi. Daca cineva se poarta urat sau incearca sa te fure, regleaza conturile si nu-l ierta. Niciodata!
    8. Nu te axa niciodata pe “facut bani”. Daca faci o meserie, o afacere sau un job doar ca sa castigi bani, atunci nu vei avea succes. Totul trebuie sa izvorasca din pasiune, din bucuria de a face acel lucru. Banii vin atunci cand te astepti mai putin. Pasiunea este cea mai importanta.
    9. Nu te comporta in relatii si in cariera ca si cum poti pierde oricand totul. Optimismul, o doza (bine echilibrata) de aroganta si de incredere te vor ajuta sa iti atingi scopul. Daca nu te lauzi tu, nu o va face nimeni. Cei care tin capul plecat sunt considerati ratati!
    10. Fii tare !Nu intotdeauna vei lua decizii bune sau vei castiga. Problemele apar mereu si trebuie sa te concentrezi pe solutii, nu pe gravitatea acestora. Invata intotdeauna din greseli, chiar daca nu este simplu. Invata sa te cunosti mai bine pentru a nu le repeta. Nu da vina pe cei din jurul tau, nu minti, nu ascunde greselile, nu te blama inutil. Fii deschis, sincer si pozitiv. Fii primul care ofera solutii! (inspiratie dupa Donald Trump)
    In rest se cere sa fii om,sa fii drept,sa fi curajos,asa cum trebuie sa fie totii barbatii adevarati. Succesul nu vine singur,drumul lui este asfaltat cu multa munca si transpiratie!
    Si nu uitati sfatul omului de stiinta:
    „Mulţi oameni confundă neimplinirile lor cu destinul. Destinul nu este legat de noroc; este mai degrabă legat de alegere. Nu este un lucru pe care trebuie să-l aştepţi; este un lucru ce trebuie realizat prin buna alegere si foarte multa munca”
    08.03.2014 Cm.

  6. Ne-ați transmis un eseu valoros, pe care îl recitesc pentru a-i cuprinde cât mai multe sensuri!
    Având în vedere că nu am stabilit o comunicare dincolo de prezența blogurilor celor nominalizați, vă rog să-mi permiteți a vă întreba dacă sunteți dintre aceștia sau ați dorit să vă exprimați punctul de vedere pe marginea articolului.
    Vă mulțumesc cu prețuire!

  7. Reblogged this on EDUCATIA FINANCIARA and commented:
    FILOZOFIA COMERTULUI
    „Din legile comertului”:

    Nu exista aproape nimic pe lume,pe care cineva sa nu il poata produce putin mai prost si vinde putin mai ieftin.
    Pana aici el oricum va castiga,ba s-ar putea sa castige ceva mai mult.
    Pana una-alta oamenii care se orienteaza doar dupa pret,devin prada acestor speculatii

    Nu este inteligent sa platesti prea mult , dar este este si mai prost sa platesti prea putin.
    Daca platesti prea mult,pierzi niste bani, atata tot.Daca platesti prea putin,cate odata pierzi totul,deoarece obiectul cumparat nu poate indeplini sarcina pentru care a fost gandit.

    Legea economiei interzice ca pentru bani putini sa se primeasca o valoare mare.
    Daca alegeti oferta cea mai ieftina,trebuie sa calculati o suma suplimentara pentru riscul pe care vi-l asumati,iar daca faceti asta,aveti si destui bani pentru a cumpara si plati ceva mai bun . Si atunci de ce n-o faceti de la inceput?

    Sfatul unui expert: „Cine detine aurul,detine puterea.Omul de stiinta
    este mai tare decat aurul , pentru ca el detine si secretul deciziei!”
    17.06.2014 Cm.Dragan

Lasă un răspuns

