Mi-am început primăvara cu … ELE!


Am recidivat, iar de data aceasta mi-am permis să dau startul unui anotimp-sentiment: primejdii dulci de libertate asumată, istovitoare în dorințele feminității, umbrele siluetelor ce descriu vitralii mișcătoare pe geamul transparent al orașului.

În prima zi a lui martie, am fost la braț cu doamnELE mele, cu ELE – cele cu petale cuminți învelite în muguri de sensibilități. Pentru noi, Mărțișorul și-a înșiruit fir alb și roșu și ne-a condus spre covorul de catifea așezat la intrarea unui loc devenit deja scena transpunerilor noastre de gânduri: Teatrul Mic, din București.

*

Stimați părinți – tătici de la clasa a III-a D,

Având în vedere faptul că mi-ați predat soțiile –  mămici pentru o seară de “fugă de acasă”, mă simt datoare să închei încă un proces verbal de predare – primire:

Proces verbal,

Încheiat astăzi, 01.03.2014, cu ocazia luării în primire a 12 mămici (plus 7 invitate)  dornice de identificare cu latura culturală a unui spectacol de teatru ( Stănuca I., Radu A., Benim M., Covalciuc G., Popescu D., Radu M.,Paraschiv C., Nedelea M., Teodorescu T., Ion M.,Postolea E. și Anghelescu A. alături de câteva invitate: bunicuța, mama soacră, prietenele, nașa, vecina).

Menționez faptul că data de 1 Martie nu a fost aleasă întâmplător, deoarece soții și-au dorit ajutorul meu special, pentru a rămâne acasă, în compania copiilor, pentru a pregăti mărțișorul surpriză. În situația în care doamnELE nu au mai găsit nimic în punga de cadou, le rog să nu fie supărate, deoarece sunt convinsă că domnii au dorit să atragă atenția asupra unui alt fel de mărțișor: prezența domniilor lor, încântător de înțelegătoare. Dacă s-a ratat și acest moment, rog mamele să privească în jur cu mai multă atenție în data de 8 Martie…

Doresc să se consemneze faptul că am vizionat piesa de teatru Primăvara doamnei Stone la Roma, dramatizare de Martin Sherman, după romanul omonim al lui Tennessee Williams, traducerea și regia – Liana Ceterchi. O poveste de dragoste ce aduce chimia unor lumi incompatibile, într-o tumultoasă nevoie de regăsire a identității și de trăire a sentimentului de iubire dincolo de orice prejudecăți. E un paradox pentru sinele însuși, care este nepregătit să primească o astfel de descătușare, ce o resimt ambii protagoniști: și EA, actrița celebră, dar mai în vârstă și EL, un tânăr ce își câștiga existența din frutișaguri sufletești. Interpretarea actoricească, ne-a trezit prezente într-un spațiu ce părea real și autentic, așa că îmi pot exprima încântarea și entuziasmul pentru acestă piesă, cu tot ce a presupus așezarea ei în scenă.

Aș putea povesti mult mai mult despre starea de spirit trăită cu acest prilej, dar mă grăbesc să-i dau cuvântul doamnei Benim M., care s-a ocupat de organizare (mulțumesc mult!) și care în mod cert dorește să vă spună că seara a continuat cu partea de feedback. Cum nicio activitate nu se poate încheia fără o evaluare și noi am realizat-o la un Club Cafe. Atmosfera a fost una nonformală, așa încât am găsit cel mai bun prilej de a le arăta mamelor niște … lucrări ale copiilor! Aceștia își exprimau părerea cu privire la ce cadouri ar fi considerat a fi potrivite pentru mama sau pentru tata, dacă Moș Crăciun le-ar fi putut îndeplini orice dorință (vă dați seama de când țin aceste fișe…). Despre răspunsuri?! O poveste întreagă, pe care mamele au analizat-o cu surpindere: aceea că micuții noștri au resurse suficiente să arate cât sunt de…inventivi!

Doamna Stănuca I. intervine și ne spune că ar trebui să vorbim despre atmosfera pe care am trăit-o cu acest prilej, dar am să recomand să lăsăm deschis acest subiect, încât se face prea târziu pentru suportabilitatea domnilor, iar eu trebuie să vă predau dumnealor într-o stare de bună funcționare sentimentală. Cred că voi reuși acest lucru, deoarece concluzia a fost tranșată direct și fără ocolișuri: s-a hotărât o nouă ieșire, poate în alt cadru, dar cu certitudine dorită!

 Drept pentru care am încheiat acest proces verbal.

DoamnELE mele, sper ca gestul meu de a vă reuni să vă fie un mărțișor al tradiției de a fi mereu împreună, de a valoriza timpul în mod plăcut, de a găsi soluții pentru armonizarea familiei delfinașilor, iar împletitul celor două culori ale începutului de primăvară, să vă țină un an întreg în voie bună și satisfacții. Fie-vă sufletul mereu zâmbet de copil, frumusețe de femeie și armonizare de cuplu!

Simt altfel viața pentru că primăvara mi-am început-o cu ELE…doamnELE mele! (album foto)

1896965_592188140850635_111364071_n

15 gânduri despre &8222;Mi-am început primăvara cu … ELE!&8221;

    • Faptul că la această ediție ați venit cu o companie extinsă, nu pot decât să concluzionez că ați rămas cu încrederea că și de data aceasta ne vom simți bine. Feedback-ul dumneavoastră îmi dă bucuria că evenimentele nu se vor opri aici. Vă mulțumesc și eu mult pentru prezență și vă doresc numai bine!

    • Pozele nu sunt prea generoase, dar eu am văzut strălucirea doamnelor atât în priviri, atitudini, cât și în bucuria cu care s-au comportat și după evenimentul principal. Data viitoare, poate veți reuși să ne fiți alături. Vă îmbrățișez!

  1. Iulia Stanuca zice:

    Am avut parte de un extraordinar inceput de primavara intr-o companie incantatoare, ceea ce a determinat o stare de euforie pe care am resimtit-o toata seara!
    Ceea ce nu ati precizat este faptul ca, dupa piesa de teatru am avut ocazia sa vizionam si meciul Steaua- Dinamo (sper c-am retinut bine) – asta ca sa stie sotii ca ne „preocupa” si „preocuparile” lor….
    Asadar, va multumesc pentru minunatul martisor si astept si eu cu bucurie si drag urmatoarea intrevedere!

    • Știam eu că aveam nevoie de completările aduse de dumneavoastră, mai ales că nu am prezentat toate momentele deosebite ale serii… Meciul de fotbal pe care l-am urmărit și noi, în manieră proprie, arată cât de frumos suntem educate: cel puțin atât cât să putem empatiza și cu sportivii – tătici.
      Ar mai fi de spus și despre concluzia vizionării piesei de teatru, când în drum spre casă v-ați prezentat ideile privind ceea ce am putea face într-o vacanță la Roma…
      Ei, frumoasă, frumoasă seara! Încă avem multe de povestit…
      Vă transmit gânduri dragi!

      • Mihaela Benim zice:

        S-a dus surpriza cu Roma! Mai raman ascunse doar ideile legate de ce am putea FACE la Roma. Va rog, nu divulgati chiat tot!
        Va imbratisez, doamnelor, cu un zambet strengar in coltul gurii!

          • Iulia Stanuca zice:

            Ha, ha! Credeti ca mai traim pana atunci? Si, pana la urma, eu nici nu vreau la Roma. Eu vreau la Paris, doamnelor! Prietenii stiu de ce!!!

  2. Multumim pentru martisorul primaverii daruit intr-o atmosfera romantica la Roma si in asteptarea urmatorului eveniment sa ne reamintim cuvintele Contesei:”Rabdare! Roma n-a fost construita intr-o zi!”

    • Citatul prezentat mă readuce în atmosfera de spectacol! Mă bucur realmente că v-ați simțit bine, pentru că am purtat o mică responsabilitate, având în vedere că v-am rupt puțin din mijlocul familiei, aducându-vă lângă o alta (daca-mi permiteți comparația!)
      Cu gândul drag la ce va fi, vă mulțumesc mult că ați fost alături de noi și vă transmit toate cele bune!

  3. Mihaela Benim zice:

    Bun gasit!

    Prinzand mingea aruncata la fileu de inspirata initiatoare a evenimentului, va pot spune cu mare drag, ca, dupa o organizare cu ceva peripetii si dupa o zi de cosmar, am trait o seara minunata, in compania unor doamne elegante
    “Cu priviri stralucitoare,
    Absolut incantatoare.”
    Se putea citi pe chipul nostru bucuria intalnirii, incantarea vizionarii unei piese de teatru de calitate si dorinta unei noi intrevederi de acest fel. De fapt, chiar s-a discutat despre o noua intalnire.
    Dupa parerea mea, seara a fost o reusita care trebuie reeditata negresit. Ca sa va dati seama cat de bine ne-am simtit, va pot spune ca nimic din ceea ce ar fi putut sa ne indispuna nu ne-a indispus. Saracul Club Café, nu a avut nici-o sansa cu noi. Am comandat pizza de la restaurantul de vis-à-vis, limonada adusa in locul citronadei ni s-a parut chiar reusita, am inlocuit frappe-ul cu un coktail, am platit cum s-a putut si ne-am simtit bine.

    Sincer, nu imi venea sa ma intorc acasa. Si pe buna dreptate! Acasa toata lumea dormea!

    Intorcandu-ma, totusi, spre casa, insotita de trei doamne entuziaste de seara petrecuta, cu cat se apropia finalul momentului, cu atat deveneam mai trista. Imi venea sa le sun pe celelalte fete, sa ne intalnim din nou si sa le rog sa dam o fuga pe autostrada pana la mare. Capatasem asa o energie in urma intalnirii ca nu am reusit sa mi-o domolesc nici pe parcursul noptii (nu prea am inchis ochii). Si credeti-ma, era noapte rau cand am ajuns fiecare la casele noastre.

    Va multumesc, dragele mele doamne, pentru aceasta seara si va doresc ca primavara sa va insoteasca gandurile si sufletul.
    O astept pe organizatoarea urmatorului eveniment sa dea un semn de viata!

    • Eu cred că nici acum nu v-a trecut acel entuziasm! Vă simt cu totul conectată la amintirea acelei seri! De ce nu mi-ați spus că vreți să mergem la mare, că aș fi găsit eu o soluție…aduceam litoralul la noi!
      Cât mă bucur de această descriere a unor amănunte pe care nu le-am cuprins eu în prezentare, pentru că aduc un contur pentru toată aventura trăită.
      Vă mulțumesc pentru tot ajutorul privind organizarea serii și sper să fie doar un început!

  4. Pentru domnia ta stimata profesoara Camelia EDU
    si pentru toate MAMICILE elevilor domniei tale si nu numai,
    de ziua FEMEII, 8 Martie,
    un sincer si calduros
    LA MULTI ANI !!!🙂 🙂 🙂

    Aliosa.

Lasă un răspuns

