Aceeași muzică


Ceasul acea învârtire de timp în care clipele devin strigăte de călătorie:

– ora 9:00: abandonul de sine într-o stare de deschidere totală, cu spațiu larg spre vulnerabilități;

– ora 15: poezia unui abstract: proiectezi asupra celuilalt așteptările tale, interesele și o parte din chipul tău interior;

– ora 18:00: admirația către subiectul pasiunii, care dintr-o prosteală controlată se transformă într-o nevoie de a iubi iubirea, de a-ți releva sinele prin prisma acceptării ce o primești ca pe singura sursă de energie viabilă;

– ora 21:00: virusat de obsesia pentru sentimentul endorfinelor, dar conștient că practica rafinată de a-ți căuta fericirea în altă parte este o utopie;

– ora 24:00: un bilanț al devenirii și PLECAREA…….inevitabilă!

Te urci în mașină, te învelești în muzica unui CD pe care îl asculți și îl reasculți. Decapotabila îți lasă vederii bolta stelară cu mii de astre dornice de cădere pe umerii tăi. Unele vin, se așază pe locul pasagerului din dreapta ta. Tu conduci cu beatitudine. Drumul șerpuiește nedefinit. Alteori te trezești singur. Eu am o eșarfă. Flutură! Exist!

Am schimbat ceasul și am trecut pe ORA DE VARĂ! Este dat înainte cu o oră, iar drumul meu continuă pe aceeași muzică. Timpul privește nedumerit cadranul: e ora bilanțului?! Ar fi … mult prea înalt și mult prea curând!

 

13 thoughts on “Aceeași muzică

    • Îmi place să induc cititorii într-un joc al decriptării! Se pot găsi atâtea sensuri încât îmi dezvăluie și mie perspective pe care nu le aveam cuprinse în intenție. În felul acesta avem mult mai mult de câștigat. Apoi, fiecare traduce gândurile și din perspectiva proprie, regăsindu-se uneori în ideile atinse de mine.

      Dacă doriți totuși codul pentru citirea ceasului unui timp ce l-am rezumat în câteva ore, o să vă dau o cheiță! Vă spun un indiciu: acele ceasornicului indică ipostaze ale unei relații!

        • Ați pătruns cu mare atenție sensurile stratificate: relațiile (fie în parteneriat cu o pereche,fie cele la nivel de conjunctură socială) își au un drum al evoluției, apoi sunt conduse către un final ce se lasă de multe ori cu o ruptură, devenind astfel o realitate. Se desprind oricum și altele…
          Continui apoi drumul alături de alte interferențe și uneori ai norocul să găsești oameni de încredere, alteori îți rămâne o eșarfă care vorbește despre alergarea sufletului tău.
          Cripez iar?!

          Mai las altele pentru cei ce pot citi dincolo de cuvinte!
          V-am mulțumit?! Cu prețuire…!

    • Sunteți un bun căutător de comori: ați găsit multe cuvinte-cheie! Fie ca ele să vă aducă multe gânduri de primenire!
      Ceasul meu era puțin speriat: cu ora asta de vară s-a dus puțin prea repede înainte și se gândea că a ajuns deja la ora bilanțului, iar acolo, la ora 24:00 e rost de…plecare! Speranța ar mai fi una: ar putea fi și ora devenirii!
      Vă mulțumesc mult pentru această vizită și pentru mâna ce v-o simt caldă și primitoare!

  1. Vasilescu Lavinia spune:

    Cat timp ceasul devenirii, al depasirii, al reiubirii este strajuit de Nichita, timpul nu va muri niciodata. „Noi trăim, cu noi cum rămâne? S-a hotărât ceva? S-a hotărât? Când anume şi ce anume?” ar spune Nichita. Clipa nu sta pe loc.

    • Cât adevăr enunțați! Organizarea lăuntrică a scurgerii orelor este o recompensă dată omului, ca ființă ce are apanajul gândirii și al deciziei.
      Ne asumăm suficient gestionarea schimbării?!
      Vă mulțumesc pentru minutele acordate vizitei și vă apreciez gestul în mod real!

  2. „De-as putea sa dau timpul inapoi…” ne dorim asta, dar oare nu am face aceleasi greseli, nu am lua aceleasi decizii, nu am dezvolta aceleasi relatii? Imi asez esarfa sugabat intr-o parte si ma bucur de aceasta clipa, de impartasirea acestor ganduri unor suflete dragi si las timpul sa danseze pe aceeasi muzica fara pareri de rau…

    • Melodia Paulei Seling este delicată, mă bucur că v-a condus către introspecție!
      Eu sunt convinsă că noi putem da timpul înapoi! Cel puțin în situația în care repetăm greșeli din trecut și acest lucru se întâmplă atunci când la situații asemănătoare răspundem cu același comportament ce ne face să suferim consecințe negative. Parcă nu am învățat lecția trecutului! Atunci simt că timpul mi-a oferit o revenire ca să mă pună încă o dată în situația de exersare până la înușirea lecției!

      Eșarfa este un simbol al faptului că totul este în mișcare, în devenire, de aceea mă bucur pentru faptul că v-ați așezat-o și dumneavoastră pentru un drum ce continuă.

      Vă mulțumesc pentru companie, pentru popasul în această călătorie și vă doresc multe satisfacții!

  3. VIS spune:

    Suflet frumos si sensibil, melodia nu te reprezinta! Esti delicat, dar optimist! Timpul …. zboara, uneori ne alearga, alteori ne opreste pentru o ora din curgerea vietii pentru a privi in urma. De ce? Caci totusi, nimic nu lasa de inteles ca stam pe loc vreo secunda. Viata merge inainte! Iar sufletul ramane mereu acelasi!

    Multumesc pentru calatoria printre stele, prin timp … prin suflet …

Lasă un răspuns

