Pe crenguța înflorită


Sunt atât de ocupată cu primăvara aceasta! Mi-a adus atâtea flori de cireș! La mine nu s-au scuturat încă și eu tot le sortez, le număr, le ating, le miros, mai culeg una-două, mai tresar la o atingere… Ah! Scuze! Era să uit pentru ce am venit: mi-am scos puțin năsucul din spuma albului de flori-copii, ca să vă spun că noi zburdăm, alergăm, învățăm, ne jucăm, trăim intens în familia școlară încât am lipsit de la apelul lumii scrisului.

Cuvântul meu e o continuă frământare, pentru că a dat de polen proaspăt cu miros de cărți și de cerneală, dar va ajunge pe creanga sensului învârtit, atunci când zborul petalelor va desăvârși voalul tânărului anotimp. Atunci, voi reveni!

pisica in ciresfoto:google

9 gânduri despre &8222;Pe crenguța înflorită&8221;

    • Pisicile m-au cucerit și pe mine! Mă predau lor când într-o zbenguială, când într-un răsfăț.Torsul lor e terapie curată, așa că le iau, din când în când pe lângă mine.
      Bine că ești aici, pentru că doream să împart cu cineva amestecul acesta de flori-parfum-pufoșenie!

    • Ce-mi place când sesizați nuanțări de sensuri, pentru că e un amestec de duioșie, multitudine de flori ce provoacă la numărarea lor, dar și camuflaj pentru momentele de încărcare primăvăratecă!
      Vă invit să vă lăsați sufletul dansând în acest decor!

Lasă un răspuns

