Atâția maci!


Azi nu prea pot să așez cuvintele! Zboară, își disipează forma, se rănesc lovindu-se de hârtie, lasă urme colorate pe unde trec făcând de nedeslușit textul. Le las libere, nu le mai constrâng! Se desprind petale de sensuri, formează simboluri și se recompun.

Uite, acum iau formă proprie! Vin copiii, care le pictează cu roșu, le insuflă libertate de mișcare, le dau fragilitate din gândurile lor și le stropesc cu pasiune!

Azi, gândurile mele sunt ale micuților ce au transformat sentimentele lor în simboluri: mi-au adus maci! Știindu-mi sensibilitatea pentru aceștia, Alexia A. mi-a pus în față un lan întreg! O și văd culegându-i cu grijă și păstrându-i cu eforturi maxime ca să fie proaspeți pentru întâlnirea de la școală.

Să vă mai spun ce lumină au adus în clasă?! Cât de mult ne-am bucurat cu toții?! Cum las din mână exigența, cum totul o ia razna de… frumos! Cum știu micuții mei să-mi descânte inima!

Să vă spun un secret: de când mi-au aflat slăbiciunea, pe unde văd minunatele flori, deja se gândesc la mine. Vă dați seama câte simțiri pot strânge în fața unui lan? Trebuie să-mi pregătesc brațele să le cuprind pe toate: poze trimise, petale presate, cărți, poezii, melodii…toate, toate!

Alexia, m-ai copleșit!

Copii (vă știu pe toți cei care i-ați atins pentru mine)

vă mulțumesc pentru

maci, maci, maci!

20140519_091443 20140519_091433

20140519_091232 20140519_091156 20140519_09112220140519_091028 20140519_091020 20140519_090834

27 thoughts on “Atâția maci!

  1. Macii mai au ceva special: sunt mai frumosi priviti decat in poze. Au ceva special, nu poti captura culoarea lor puternica si vie… decat un pic distorsionat.
    Parca vor sa ne aduca aminte ceva… oare ce…ah, da! Sa ne bucuram de clipa mai mult decat de amintire🙂

  2. syrol spune:

    Ma bucur ca i-ai „crescut” atat de frumos pe copiii de la clasa.Felicitari parintilor pentru asa fiinte delicate si, in special, tie, „floare” minunata, care atragi tot ceea ce e bun si frumos cu „parfumu-ti”!
    Sunt extraordinari macii,tocmai pe masura ta.

    • Este interesant cum un simbol poate să determine o așa emulație printre copii. Trăim vremuri în care simplitatea are o anumită pondere în comunicare: o poză poate să transmită foarte multe detalii, iar o floare descrie cumva personalitatea celui care a ales-o.
      Cuvintele-ți frumoase vin din sufletul tău de floare rară! Mulțumesc cu îmbrățișări!

    • Da, florile preferate și-au schimbat în timp reperele. Acum fac parte dintr-o viață a trecutului apropiat și a prezentului palpabil, prin rezonanță cu toți prietenii și cunoscuții care se bucură de aceste minunății.
      Mă bucur să fiți aici și vă mulțumesc pentru caldele mesaje transmise mereu!

  3. Alexia Anghelescu spune:

    Ma bucur foarte tare ca am reusit sa va aduc atat de multa incantare !De cand am vazut campul cu maci m-am gandit numai la dumneavoastra si la cat de mult v-ati bucura daca ati primi in dar florile preferate.
    Alaturi de ele va daruiesc si toata dragostea mea!

    • Mi-ați făcut o mare surpriză și prin gest, dar și prin disponibilitatea de a vă opri din drum pentru a-mi face o bucurie! Sentimentele dăruite astfel sunt bogății fără preț și le apreciez în mod deosebit.
      De-a lungul acestei generații, am primit răsfățul acestor gesturi și-mi pare rău că nu le-am cuprins pe toate… dar sper ca micuții mei să știe cât de mult le apreciez pe fiecare.
      Alexia a adus o prospețime în fața căreia nu am rezistat, dovadă pozele.
      Vă îmbrățișez cu drag și vă transmit recunoștința mea!

Lasă un răspuns

