Ești tu!


Ești spațiul dintre două brațe mereu deschise în așteptarea cuprinderii!

Ai darul iubirii pure, împlântată până în străfunduri din sinceritatea dăruirii ei. Zâmbetul tău mă înseninează, iar când te văd așa fragil mă înduioșez toată. Pentru tine, viața e culoare, e descoperire și o traversezi în pași țopăiți de dans și cânt. Mă ispitești deseori să mă așez lângă tine pentru a savura clipele cărora tu le dai aripi.

Ești surpinzător de creativ, matur în fantazia cu care potrivești momentele vesele sau triste, ești minunat când îți depășești limite pe care alții le cred trasate de destin. Ești inspirație și sensul devenirii ca persoană în continuă transformare.

Ești candoare,

ești zâmbet,

ești sens și bucurie,

viața însăși!

Ești tu, copile!

1 IUNIE 2014

Să fie inocență și zbor în sufletele voastre, iar copilăria să vă fie fericită!

La mulți ani pentru copiii-flori, pentru copiii din voi, pentru copiii ce vreți să deveniți!

*

Excursia : București-Brașov (o să revin cu amănunte!)

20140529_084354

Și o floare pentru voi, din colecția proprie

20140527_102427

33 thoughts on “Ești tu!

  1. Andreea Bajan spune:

    La multi ani copiilor si celor ce se simt copii! Multumim doamnei invatatoare pentru dragostea cu care impartaseste copiilor tainele cunoasterii si virtuti menite sa formeze Oameni. Multe ganduri de bine si imbratisari!

  2. Popescu Constantin spune:

    Citind, simtind, gandurile zburate spre NOI din INIMA DUMNEAVOASTRA, nu pot sa zic decat: mai poate fi ceva de spus, decat lacrimi de bucurie , atasament si speranta ca lucrarea LUI DUMNEZEU, PURA, COPIII, a avut marea sansa sa fie PRIMITA de o ALTA CREATIE A LUI DUMNEZEU, care a reusit si reuseste sa fie nealterata in aceste „frumoase” timpuri ?
    Aveti o traire speciala, dar , care ar trebui sa fie NORMALA, care face posibila lansarea, mai departe, in VIATA, a CREATIEI LUI DUMNEZEU, COPIII ! (Dee DOMNUL ca intrand in societate sa se pastreze cat mai multi cu aceste calitati pe care le-ati crescut si…. plivit de buruieni…..! )
    Sunteti un exemplu musai de urmat de catre confratii din cea mai importanta, dupa Sfanta Biserica, meserie a societatii umane ; INVATATORUL, PROFESORUL !!! Probabil ca nu caut unde trebuie, de nu mai vad multe alte exemple ….! Aceasta viziune a mea, sunteti DUMNEAVOASTRA, DOAMNA PROFESOARA, care asa de frumos ne strangeti in jurul DUMNEAVOASTRA !!
    Nu mai sunt, nici pe departe, de varsta scolarului ( sunt de varsta bunicului ) dar gandurile imi zboara din nou cu recunostiinta si pomenire la EDUCATOARELE mele din… GRADINITA, la invatatorul meu _ PETRE POPESCU si colegii domniei sale_si profesorii MEI din scoala elementara si din LICEUL DIMITRIE CANTEMIR _ DUMNEZEU SA-I ODIHNEASCA IN PACE pe cei ce au continuat DRUMUL CATRE EL !!
    LA MULTI ANI TUTUROR COPIILOR, FAMILIILOR SI DASCALILOR NOSTRI !
    VA MULTUMESC pentru tot ce faceti si nu in ultimul rand ca mi-ati dat prilejul sa-mi zboare gandurile….
    Cu multa stima, Popescu Constantin

  3. La multi ani sufletele dragi ,iubire si imbratisare ,sa va vedem cu zambete de fericire mereu ,asa cum am si eu atunci cand va calc pragul ,e spatiul bucuriei si miracolului ,in care orice lucru drag poate lua si are viata din pricina bucuriei sincere ,asa ma simt si eu aici si va multumesc si pup manutele tuturor copiiilor di D-nei Camelia care reuseste mereu de la sute de km distanta sa ma emotioneze ,daaa cu adevarat va pup tare !!!😀

    • Viața e mai frumoasă trăită în emoție pozitivă, iar când cei de lângă noi ne confirmă că o simt așa din puținul nostru dar, mă simt împlinită!
      Și noi vă transmitem gânduri de speranță că o copilărie caldă va fi veșnic statornică în sufletul nostru.
      Vă îmbrățișez!

  4. Maria Benim spune:

    Multumim, Doamna, pentru ca va ganditi mereu la noi!
    Si noi va iubim mult!

    La multi ani, dragi colegi!
    La multi ani, copii!

  5. Teodora Teodorescu spune:

    La multi ani tuturor! Sa ne traiasca copiii si alaturi de ei sa ne retraim copilaria! Nimic nu este mai minunat decat sa vezi lumea prin ochii de copil!

  6. maricica spune:

    aceeasi minunata Doamna cu frumoasele cuvinte care ne aduc bucurie in suflet si mult frumos in vietile noastre si ale copiilor nostri.

  7. Am venit la voi cu mult drag special ca sa va trasmit multa sanatate fericire si multa iubire.Va doresc o seara magica si un somn linistit si binecuvantat.


  8. tomaaadrian spune:

    Copile drag, esti mai plin decat prea-plinul iubirii mele…, tu ma inveti sa Iubesc mai mult decat am facut-o eu cu parintii mei…Multumesc!

Lasă un răspuns

