Plecând de lângă tine, mă întorc la tine!


Îmi las ochii mari și cuminți să zburde spre suflețelul tău ce grădinărește așteptarea. Ca și atunci, nici acum nu-mi mai întreb cuvintele pe ce braț al tău ar fi bine să-și tatueze povești înmuiate în simțiri. Am înțeles tăcerile tale: sunt alergări prin labirintul acceptării de sine, iar uneori sunt fluturași cu aripi de întrebări tăcute ce-și lasă răspunsurile pe lacrimile vântului.

Am trimis diminețile să te caute, să-mi spună ce mai faci în lipsa mea și te-au găsit mereu în oglindiri de nopți jucăușe, ce pudrau esențe de culori în tușe expresive. Am știut că ești bine…erai încă un copil: zâmbeai la căzături, aplaudai la simplele glume ale vieții și desenai pe asfaltul amintirilor noastre șotronul de râsete nestăvilite. Totuși, știi…eu…existența mea…petale de maci presate într-un op!

Deschide mânuța! Nu o lăsa captivă în universul strâmt al mărginimii căușului degetelor-cupă! Acolo apar muguri în lente povești de viață. Destinul simțirii noastre își trăiește inflorescența într-o simbioză microscopică: celule ce dau o ”formă de conviețuire reciproc avantajoasă între două specii diferite de organisme”…deci, o conexiune!

 Nu-mi descrie pașii plutitori ca pe o fugă, așa cum nici eu nu-ți citesc vreun gest de alungare. Nu căuta sensul împlinirii în imediata răsuflare de gânduri. Privește dincolo de această dependență a obsesivului impuls de a ști totul!

Hai, nu plânge, suflețel de copilaș, nu te cert! Te înțeleg atunci când îmi simți lipsa, iar când nu voi fi lângă tine, tu să-mi trimiți gânduri duioase prin mesagerii ce călătoresc pe curcubeul ce ne leagă pe amândoi. Atunci voi ști că dragostea și-a  găsit în tine desăvârșire de sens în existența-i delirantă.

Plec de lângă tine pentru a lăsa un spațiu personal de căutare interioară…

pentru tine, pentru mine!
 
Emoțiile au nevoie de trăire pentru a-și construi temelii mentale solide…
și atunci se transformă în sentimente. Dă-le timp!
 
Și pentru toate acestea avem nevoie de restul lumii, de amestecul în mulțimea furibundă ce devorează superficialitatea lipsindu-ne de identitate, avem nevoie de acele experiențe în care ne lansăm frenetic ispitele date de curiozități toxice și avem nevoie să ni se amintească că de fapt, tot ceea ce vrem este să fugim de ea (de lumea aceasta) pentru a ne opri în îmbrățișarea plină de reîmprospătări ale iubirii.

Plecând de lângă tine, mă întorc la tine!

*

Blogului meu la ceas aniversar și vouă, cititorilor mei, care-mi existați dându-i conștiință!

 

Happy Anniversary!

You registered on WordPress.com 2 years ago!

Thanks for flying with us. Keep up the good blogging!

*

50 thoughts on “Plecând de lângă tine, mă întorc la tine!

  1. Mi-ai transmis bucurii sublime.. .. e atâta de frumos, transmite mesaje, ideii… . O duminica plina de magie, culoare, iubire… multi, multi ani de blogosfera, iti doresc.

  2. Oglindirea unui chip in apa unui rau este la fel de dificila precum incapsularea unui suflet in cuvintele ce-ncearca sa-l exprime. Dar, a scrie despre el, ii poate oferi penelului, ocazia sa deplina, de a contura mister.
    Au trecut doi ani, am citit prezentarile profesionale, dar cele personale mi-au atins mai mult simtirea. La multi ani!

    • Ce oaspete de seamă îmi calcă pragul! Să te servesc cu un ceai sau cu o aromă de păpădie? Te rog, să-ți lași libere simțurile inspirate și să te așezi comod în lumea mea!
      Să spui tu, poetul trăirilor neîncorsetate, că este dificilă o proiecție a gândurilor, te cred, dar deschis vorbindu-ți, tare mă mai încarcă în emoții scrisul tău! Și atunci, sufletul își joacă magia: mă vezi sau nu mă vezi; mă înțelegi sau mă lași în mister?! Tu alegi drăgălășenii de cuvinte serioase și conotații de metafore-puf…

      Mi-ai fost călăuză în acești ani, lăsându-mă să-mi clădesc amprente. Azi, îmi redeschizi o dilemă: un blog început ca deschidere profesională și-a găsit împlinirea în disertații personale. Tu-mi spui că mult ți-au plăcut poveștile picurate de suflet, dar eu ce să-i declar blogului: tendința în moda scrisului își croiește doar artistice valențe? Și copiii, lor ce așteptări să le împlinesc? Și cititorilor care mă știu de persoană publică, cum să le explic că EUL liric construiește personaje care își joacă ficțiunea dincolo de realitatea a ceea ce sunt eu?! Mă expun astfel unor controverse ce nu-mi sunt proprii…

      Să-ți mulțumesc pentru interferențele cu blogul meu, ar fi un strop din recunoștința pentru suportul artistic, dar o picătură tot este mai mult decât o inexistentă atingere. Mă bucur că ești!

  3. Alina Anghelescu spune:

    La multi , multi ani in minunata lume pe care o deschideti sufletelor noastre !!!
    Imbratisari si felicitari pentru cei 2 anisori impliniti !

    • Cu așa oameni darnici în jurul meu, succesul îmi este asigurat, deoarece contează bucuria de a împărtăși gânduri, dar și aspecte profesionale cu cei care au deschidere către frumos. Vă mulțumesc și vă întorc urările de susținere!

  4. Andreea Bajan spune:

    Din scrierile si gandurile dumneavoastra se revarsa o mare dragoste pentru tot ceea ce va inconjoara, dragoste fara de care talentul deosebit pe care il aveti ar fi fara patos. Va uram multi ani inainte si dragostea sa nu va paraseseasca niciodata!

    • Vă numărați printre vizitatorii constanți ai clasei mele virtuale și-mi cunoașteți încă de la începuturi prezentările, așa că tot ceea ce-mi spuneți are valoare pentru mine. Faptul că dincolo de cuvinte ajunge la dumneavoastră emoția cu care le îmbrac, mă încântă făcându-mă să mă simt măgulită de comentariul dumneavoastră. Vă doresc frumuseți în suflet și sper să ne revedem cu bine cât mai curând!

  5. Adrian spune:

    Degetele se deschid tremurate si in caus infloresc campuri de maci prin care alearga suflete tatuate cu ganduri duioase, ganduri nascute la capete de curcubeu si contopite pe aripi de fluture!
    La multi ani!

    • Este o imagine-sentiment, un tablou al unei relații armonioase atunci când iubirea este ingredientul principal. Ai ales din postarea mea, partea de viață împlinită…

      Pentru ca aceasta să reziste este nevoie de acea depărtare, care lasă loc așezării sentimentelor.
      Acesta este mesajul postării: principiul libertății într-o relație în care cei doi își lasă spațiu personal și nu se sufocă simbiotic. Am extrapolat ideea vis-a-vis de blog, având în vedere că am plecat de lângă el pentru un timp, dar nu ca să fug, ci ca să mă regăsesc.

      Mă bucură prezența ta sensibilă și o să așez cuvintele tale la loc de cinste în vitrina sufletului meu!

    • Îmi lași un așa compliment ascuns printre delicatele gânduri! Mă și responsabilizezi, știi, nu? Îți simt calde toate pășirile aici, încă de la începuturi, așa că lasă-mă să-ți mulțumesc îmbrățișându-te!

  6. maricica spune:

    pe la mijlocul textului am simtit ochii inlacrimati datorita emotie care a ajuns la sufletul meu. ma bucur sa intru din nou in lumea aceasta de poveste pe care o creati oferind magie, frumos, poveste…
    la multi ani si multe scrieri stropite cu magie si dragoste!

    • Mă determinați să mă emoționez și eu alături de dumneavoastră! Mă simt răsfățată primind aceste cuvinte-daruri. O să transform urările primite în promisiuni pentru ce va fi să fie. Va strâng la piept într-o îmbrățișare dragă!

  7. enigmelecopilariei spune:

    Ce bine este sa ma intorc AICI, e un refugiu pentru suflet si va multumesc pentru ospitalitate! La multi ani, alaturi de celelalte suflete dragi ce se regasesc in povestile DVS! Va imbratisam cu drag, cu mangaieri de leandri parfumati si adieri de maslini seculari!

    • Și mie îmi place să regăsesc acest spațiu plin de senine gânduri și de oameni deschiși către încurajări! Ne aduceți arome exotice și imaginea unei vacanțe ce o să lumineze amintirile.
      Pentru fidelitatea cu care m-ați urmărit în acești ani, pentru cuvintele mereu frumoase, vă mulțumesc și vă îmbrățișez!

  8. VIS spune:

    Ai incarcat cu suflet sufletul meu, iarasi… Ma simt copilasul pe care-l intelegi si caruia-i oferi libertatea aripilor de fluturas ce-si cauta linistea. Curcubeul e puntea ce ne uneste si sper ca el sa persiste pe cerul sufletelor noastre pana la infinit.
    La multi ani,nimfa a cuvintelor! Universul tau fie mereu lacasul celor mai frumoase ganduri si sentimente!
    Primeste deschiderea bratelor mele pentru a te rasfata cu imbratisarile gandurilor ce vin catre tine!

  9. (✿◠‿◠)..Sa ai o seara plina de tandrete si iubire
    …sa poti simti frumusetea vietii, cu toata fiinta– Have an evening full of tenderness and love
    … you can feel the beauty of life, the whole being…♡◕ ‿ ◕♡

  10. Buna seara !
    Daca nu ati mai postat ceva nou, WordPress nu a avut cum ma anunta asa ca,
    La Multi Ani BLOGULUI chiar daca mai tarziu
    dar nu oricum ci, chiar de Ziua ARMATEI ROMANE !🙂

    Cum TOAMNA s-a dus iar IARNA si-a intrat pe deplin in drepturi,
    va doresc zile cat mai putin friguroase si mult succes in activitatea pedagogica ! 🙂
    Cu stima si respect,
    Aliosa.

Lasă un răspuns

